ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hi meiden,

Heb het de laatste dagen een beetje druk gehad, dus ik kan ook nog niet helemaal bijlezen. Druk op mn werk etc.

Maar ik wilde even laten weten, dat het goed gaat met me. Ik werk nog steeds tot 3 uur. En duik daarna een uur mn bed in. Daardoor is het allemaal wat beter vol te houden.
Een collega waar ik mee samen werk is ook zwanger (nu bijna 8 weekjes). Niemand wist het nog, behalve ik. Maar nu is ze al een week ziek, kan niets meer binnen houden, ook geen water. Als het zo doorgaat, zal ze het ziekenhuis in moeten. Nu heeft ze dan ook mn manager maar ingelicht. Hij was uiteraard weer niet blij, maar ja....dat heb je met vrouwen in het bedrijf! Daardoor is de werkdruk nu nog hoger. Maar   ik probeer me niet gek te laten maken, en ga gewoon om 3 uur naar huis.

Morgen weer een echo......aan de ene kant ben ik best wel weer nerveus (voor schedeltje), aan de andere kant heb ik ook wel weer een goed gevoel erover. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Kitty

OH JA: SJORS!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Ik hoop dat je snel kan gaan genieten, zonder je zorgen te maken over die ongi-buikpijn. We hebben het volgens mij allemaal gehad. En ik heb het zo nu en dan nog steeds, dus maak je geen zorgen!

Hoi meiden,

Ik wou even vertellen weer een zwangereforumjunkie hier. Ik heb maandag getest, 3x en allemaal positief. Ik ben zo blij ,het besef begint nu te komen. Ik kon het eerst helemaal niet geloven na 12 rondes bezig te zijn geweest. En vooral ook omdat we maar 2x geklust hadden deze maand en niet echt rond de eisprong. Ik was er deze ronde dus niet echt mee bezig en warempel. ZWANGER.
Ik heb enorm gespannen borsten en moet heel veel boeren af en toe wat misselijk. En ook af en toe van die ongikrampen wat Sjors ook beschrijft. Verder voel ik me goed. Wat moe-er dan ik van mezelf gewent ben.
Het mooie is mijn zusje is morgen 15 weken zwanger dus ik ben tegelijk met mijn zusje zwanger. Zondag gaan we naar mijn ouders en mijn zusje om het te vertellen  Ik ben zeer benieuwd hoe ze gaat reageren.

Veel liefs Jossie

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld 7 december 2008

Afspraken:

Mama

30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  4 april, echo voor vorm schedel te bekijken

Nathasja,
Denise,  

Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 10 april afspraak bij vk (met 38w3d)
Ikke,  4 april afspraak bij vk (15w, 5d)
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)

Dag Dames.

Er is weer een zwangere forum junkie erbij.
Ik heb vandaag een test gedaan van clear blue. (de digitale)
En hardstikke zwanger.

Ik vind het zo spannend, onvoorstelbaar dat er een leventje in mijn buik groeit.
ik denk dat ik ergens tussen sinterklaas en kerst uitgerekend ben.

Voel me goed... nu nog voor me zien te houden.

Morgen ga ik mijn huisarts en verloskundige bellen.

Groet jo

ik ben er ff snel vanavond hoor meiden, ik ben gesloopt! Oef lekker bankhangen zo! Maar eerst snel even een reactie!

Jossie en Jo!! SUPER gefeliciteerd en welkom hier! Heerlijk weer 3 zwangeren erbij in 1 week tijd! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie zwangerschap en jullie vollop kunnen gaan genieten!!!

Kitty, Succes morgen bij de echo! Komt goed!!! Laat je het weten?

Sandra, hier ook moe moe moe moe moe..... moe.... Ik ben sinds vorige week ook aan de zwangerschapsvit (gravitamon) Omdat ik zo ziek was dacht ik wat extra vitamine en weerstand kan nooit kwaad. De verloskundige adviseerde me afgelopen vrijdag om ook erbij floradix te gebruiken. Dus iedere morgen door de vruchtensap 10 ml! ( en het is vies, bah!!) maar goed voor de weerstand zei ze en voor de ijzer. Nou doen dacht ik!!

Yoran vind het prachtig, begint steeds meer baby buik en betrekt het ook ergens in zijn spelletje. Hij ziet het kamertje nu ook en zegt dan ook baby slapen en baby zwemmen (in het badje dus).... erg schattig. Ook meegaan bij de VK vind hij prachtig! Hij weet al bij voorbaat wat voor controles mama moet, lachen.
We hebben besloten dat hij meemag met de echo over 6 wk. Ben benieuwd wat hij daarvan vind!

Rest van de meiden, heb jullie stukkie gelezen, hindi gaat ook goed las ik.

Ik ga nu op de bank ploffen! Tot snel!!

Groetjes, Anneloes

jo en jossie welkom hier!
idd de derde deze week wat onwijs goed en voor jullie strakjes een dure december maand haha
ja daar denk ik weer aan ja hihi

kitty
lieverd alles komt goed je komt strakjes terug van je echo en alles is goed!
probeer er even van te genieten als je strakjes de echo krijgt .
ik snap heus wel dat het een beetje spannend is maar het komt wel goed!
succes strakjes

ja mama elle we gaan door met tellen toch?
16 te gaan haha

anneloes
ja geweldig hoe jouw zoontje reageert!
ik vind het zooooooooo schattig!
milan is al 2 keer mee geweest naar de echo en hij snapt t echt hoor! hij kreeg zelfs zijn eigen foto mee zo leuk je zal zien dan geniet je nog meer van je echo!
verder dat moe zijn komt me mijn strot uit elke dag 20.00 uur te bed!
ik heb toch geen leven zo?
maar ja alles over voor mijn kliene meid! ik moet eens wat minder zeuren dat zal ook wel helpen

joyce werk ze! bijna weekend meis!

liefs sandra

Kitty; Heel veel succes vandaag. Het is vast allemaal heel erg goed en dat mag je gewoon lekker gaan genieten van deze extra echo. Laat je ons even weten hoe het is gegaan? Ik zal op het werk nog wel even eelezen.

Sandra; Super vervelend dat je zo snel moe bent. 20.00 uur is indrdaad wel erg vroeg. Is de vermoeidheid verder niet bij jou weggegaan? Ze zeggen dat het wel wat minder wordt na 3 maanden. Zelf ben ik ookwel snel moe maar meestal rond 2130 uur. En nog 1 dagje werken!!!!!!!!   Dan is het gelukkig weer weekend Ik tel altijd lekker de week af. hihih.

Mama0; leuk om je zontje mee te nemen naar de echo Volgens mij is dat heel indrukwekkend voor zo'n kleintje. Voor hem duurt het waarschijnlijk nog langer dan voor ons.

Yahoooeeeeee 3 nieuwe zwangere forumjunkies. Het gaat echt goed zo met de forumjunkies. En wie weet is het het begin van iets ongelofelijks en mogen de latste forumjunkies zich deze maand oo nog bij ons sluiten. Joahnna, Jossie en Sjors; Welkom hier,

WE ZIJN HELEMAAL IN DE GLORIA!!!!!!!!!!!!!!!

We zijn vanmorgen voor de echo geweest, voor het hoofdje van ons kleine meisje. En het zag er nu gewoon helemaal goed uit!!!! Ons kind is helemaal gezond! Echt.....die smile is niet meer van mn gezicht af te vegen, hihi. En het is nog steeds een meisje, haha. Dus ik ga dan toch maar roze kleertjes kopen. We hoeven nu ook niet meer in het LUMC terug te komen. HEERLIjK, we mogen nu echt gaan genieten.
En de kleine meid ligt met dr hoofd naar beneden, en dr voetjes, links boven. Vandaar dat ik zo'n pijn heb aan die kant van mn ribben .

Nou meiden, wij gaan dit weekend even lekker genieten!

Tot later.

Oh ja: Voor Johanna en Jossie: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan