ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hoi meiden,

ik heb geen 2e venstertje open dus kan niet op iedereen reageren!

Kitty: wat geweldig zeg, dat alles goed is met jullie kleine meid! Ik ben echt super blij voor jullie! Lekker gaan genieten nu :D

Alle nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd! De junkies doen het goed deze maand :)

Nou meiden, ik ga weer want moet zo een weekendje weg en moet nog veel doen. We gaan met een stel vrienden dus zal wel bere gezellig worden!
Fijn weekend allemaal!

Groetjes Nathasja

hoi

natasja
fijn weekend!
heerlijk er nog eventjes tussen uit!

kitty
heerlijk meid wat zullen jullie lekker het weekend ingaan meis!
geniet lekker van het roze shoppen ~!

liefs sandra

Natascha; Veel plezier met e weekendje weg. Altrijd lekker om er even tusen uit te gaan.

Kitty; Van harte gefeliciteerd! Wat fijn zeg dat je je geen zorgen meer hoeft te maken en dat je dochter verder helemaal gezond is!

hoi,

ik zit nu in de 14de week, wou even reageren op de vermoeidheid,
ik kan de hele dag door slapen kom met moeite mijn bed uit en om 21.00 uur
wil ik al naar bed, soms doe ik zelfs een middag dutje volgens de arts is
het goed om naar je lichaam te luisteren, maar ik zou toch graag wat activer zijn.
met de eerste kon ik alles doen en had nergens last van, en ik ben van begin
van deze zwangerschap al ziek (heb het vermoeide dat ik daarom zo moe ben.)
verder ben ik erg trots en kan het van de daken schreeuwen, mijn kans om op de
gewone manier zwanger te worden was maar 10% en zou eigenlijk in april
geopereerd worden aan cysters en zou dan een maand later aan de hormoon
behandeling beginnen.
groetjes,

Mam13; Vanharte gefelciteerd! Het is bij jullie dus eigenlijk een wonder dat je zo zwanger bent geraakt. Ik kan me voorstelen dat je het dan van de daken wil schreeuwen. Wel jammer dat je zo'n last van vermoiedheid hebt. Ik hoop voor je dat het nog wat minder wordt zodat je toch volop van je zwangerschap kan genieten. En ja goed naar je lichaam luisteren! Daar heeft de dokter wel gelijk in.

mama13, Van harte gefeliciteerd! Wat een geluk zeg! Het is jullie echt gegunt. Die moeheid nemen we maar...... Geniet er van!!

Natasja: Veel plezier dit weekend! Je bent nu vast volop aan het genieten!

Kitty: WOW!! alles gezond! Wat een heerlijk gevoel voor jou en je man! Geniet meid en kopen die kleren!!!!!!!

Sandra: Dus Milan vond de echo's ook geweldig! Leuk dat hij zelf een foto-tje heeft gekregen. Ikb en erg benieuwd hoe Yoran reageerd. Ik ga morgen maar es wat actiever worden, even in de tuin of zo als het nog zulk mooi weer is. Daar doe ik meestal ook energie van op. Ook wil ik het sporten es weerwat oppakken. dat is door alle griepjes er ook bij gebleven. Ik hoop door de conditie wat op te bouwen misschien wat minder moe te worden, en misshcien hebben we wel gewoon pech dat we moeier zijn deze keer. Tenslotte vraagt onze lieftallige zoon ook het een en ander aan aandacht (lees opvoeding..... hij heeft weer zo'n bui....haha). Als we maar genieten toch? Dan maar wat eerder op bed!

Fijne zaterdagavond!

hoi mama 13
ja anneloes en ik weten er alles van!
voor jouw ook al zon mooi wonder onze eerste zoon is een icsi kindje en ben nu spontaan zwanger met een kans van maar 2%
dus dan kan je nu gaan genieten
gefeliciteerd!

anneloes
ik ben ook benieuwd hoe yoran het gaat vinden maar let maar op hij kan zijn oogjes er straks niet vanaf houden! en ik hoop voor je dat je net zon leuke gyn hebt als ik!
en die yoran er ook helemaal bij betrekt!
ik denk wel door de manier waarop wij ermee omgaan dat hij het strakjes beter kan accepteren....
ik was gister de tuin ingegaan was hier best lekker de achtertuin in weer helemaal opgefleurd...geeft altijd veel voldoening ! maar aan sporten moet ik echt niet denken maar ben zeker benieuwd hoe het jou zal afgaan...

fijne zondag allemaal!

hoi allemaal

lilian ff hier!!   kitty IK BEN ZO BLIJ VOOR JE!! alles goed   super!! mooi!...nu kan je een beetje rust hebben he!! ga lekker genieten!!!

en voor de rest jullie allemaal   wat gaat t snel als ik t zo lees!!!!!! niet normaal ...nou ik ben nu in ronde 2 na de mk   en heb vorige week toen ik ongie was[super veel hormonen denk ik en van ongie en van de afgelopen zwangerschap ooohh]  een super dip gehad maar nu is die weer gelukkig voorbij!!! en ik zie t weer zonnig in......misschien word april wel onze maand!! en ja geduld he ...maar dat heb ik dus niet he!!!!hihi

fijn dat alles goed gaat met jullie allemaal !!!! meiden succes!!! xxxx lilian

Terug
Bovenaan