ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hey Lilian! We hopen je hier snel weer te zien. Je lichaam heeft misschien ook even tijd nodig om te herstellen van de zwangerschap, alles heeft immers op z'n kop gestaan. Maar ik hoop dat deze maand, de lente!!!, raak mag zijn natuurlijk! Word nu wel eindelijk es tijd he!!! Hey en lekker van je af schrijven als je een dip hebt he! Is alleen maar goed!!!

Ben vanmorgen ffies in de tuin geweest, heerlijk! Lekker energie van opgedaan en toen direct maar aan het wassen geslagen. nu heb ik me eerst maar es achter de computer gezet met een glas drinken, haha! Niet te veel doen in een keer he!!
Wij hebben de echopraktijk bij de verloskundigen praktijk inzitten, dus we hoeven niet naar de gyn of er een heel stuk voor rijden. Heeel erg makkelijk dus. Het zijn 4 verloskunidgen die bij ons deze praktijk hebben, waaronder dus 1 van mijn verloskundigen. DUs erg persoonlijk allemaal.

Nou meiden geniet van het mooie weer vandaag. Het is hier iig zonnig (wel koud..)

Fijne zondag!

he mama30
 fijn dat je je zo lekker voelt..... en ja het word idd wel eens tijd he dat ik 9 maanden zw ben een x ...gelukkig is de dip weer weg en heb weer goeie moed.... misschien tot snel xxx lil

Lilian, ja, ik mag ook hopen dat je snel weer zwanger mag worden in de lente, want ik gun het je erg graag!

Even een klein berichtje van mij; alles nog wel en goed, geen veranderen, morgen alweer 38 weken zwanger en ik begin steeds meer zenuwen te krijgen, maar goed: dat is normaal, toch?

Lekker weer vandaag of niet? Lekker in de tuin bezig zijn (ik niet :p Ik heb de was maar opgehangen). Geniet van het lekker weer meiden!

Groetjes Elle

Hoi meiden,

ik ben net terug van mijn weekendje weg. Het was echt heerlijk! Gister was het weer wel erg bagger, maar vandaag was het al een stuk zonniger! Het wordt nu toch echt wel tijd dat de lente komt!

Mama Elle, 38 weken zwanger nu! Wauw, wat vliegt de tijd! Ik kan me best voorstellen dat je wel wat zenuwachtiger wordt. Lijkt me ook heel normaal! Nog wel even lekker genieten hoor!   :)

Nou meiden, Ik zal eerdaags wat meer typen, maar voor nu ga ik er even mee stoppen!

Groetjes Nathasja

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld 7 december 2008

Afspraken:

Mama

30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  4 april, echo voor vorm schedel te bekijken

Nathasja,
Denise,  

Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 10 april afspraak bij vk (met 38w3d)
Ikke,  29 april 2e afspraak bij vk, 13 mei 20weken echo  
Joyce, 7 april, 2e afspraak bij de verloskundige (dan 15w6d)

Hoi Dames, ik heb de lijst weer even aangepast bij de afspraken. Mijn afgelopen bezoek was goed, het hartje was meteen duidelijk hoorbaar.

Johanna, volgens mij had ik jou nog niet gefeliciteerd bij de gewone junkies, dus alsnog van harte!!!! Zet je jezelf nog even op de lijst erbij???

Groetjes Ikke

hoi lilian

ja lieve meid dat blijft moeilijk denk ik maar het duurde toch nooit super lang voor je zwanger bent? dus het komt echt wel goed voor je ik denk dat iedereen hier zit te wachten op het goede nieuws van jouw iedereen duimt voor je!
en het is lente dus wie weet!

ikke fijn dat je het hartje zo goed meteen kon horen !
heb je de echo nou al gehad?

natasja
jammer dat het zaterdag zon rot weer was (hier niet was de hele dag in de tuin!)
waar zijn jullie geweest?

mama elle ja het komt nu echt in zicht ben je het al zat of valt het nog een beetje vol te houden?

ik was gister lekker op de klimduin met ons gezinnetje en   vrienden goh wat was het daar lekker zeg!
wel met gevolg dat ik echt bekaf was en om 19.15 te bed lag

nou meiden werk ze!

liefs sandra

Dag Dames,

Ik heb net het hartje gehoord van de baby! Zooo mooi! Ik ben weer helemaal blij. Ht blijkt wel dat mijn bloedgroep O-begatief is. Dus dat betekend dat ik antistoffen kan gaan aanmaken wanneer de baby een positieve reshusfactor (ik weet niet of dit goed geschrevenis)  heeft. Dus ik krijg een prik bij 30 weken om te voorkomen dat ik antitoffen aanmaak en een extra bloedcontrole. Hopelijk is deze dan nog steeds goed en heb ik geen antistoffen want dat is gevaarlijk. En bij de geboorte halen ze bloed uit de navelstrengom te kijken of de baby positief is en als dat zo is dan krijg ik nog een prik om te voorkomen dat ik alsnog antistoffen ga aanmaken. Want dat zou betekenen dat ik bij een volgende zwangerschap eerder kans heb op een miskraam. Maar vooralsnog is alles goed!!!! Jippie!!!!

Gr Joyce

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld 7 december 2008

Afspraken:

Mama

30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  4 april, echo voor vorm schedel te bekijken

Nathasja,
Denise,  

Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 10 april afspraak bij vk (met 38w3d)
Ikke,  29 april 2e afspraak bij vk, 13 mei 20weken echo  
Joyce, 7 mei, 20 weken echo (20w1). 9 mei 3e afspraak bij de verloskundige (dan 20w3d)

Terug
Bovenaan