ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Lilian, spannende dag vandaag!!! Ik duim voor goed nieuws!

Nathasja, hoe was jouw echo gisteren?

Hindi, wat fijn dat je een leuke vk hebt, is wel erg belangrijk straks lig je te bevallen met je benen wijd en dan moet het wel klikken.

Sandra, gezellig dat je mee komt kletsen, ik hoop dat de kwaaltjes snel minderen.

Gipsy, wauw meid je bent al weer bijna halverwege, het gaat echt snel. Heerlijk he dat babyshoppen.

Ik voel me prima, echt ongelovelijk wat een verschil met 2 weken terug, heerlijk een beetje fit de kerstdagen in.
Oja met mijn collega is gelukkig alles goed ondanks het bloedverlies en de krampen had ze een mooie echo met een mooie stevige hartslag. Ben zo blij voor haar.

hoi allemaal

ja aaaaaaa!! de echo was goed mooi en t wass ongeveer 5,5 6   weken [ja ik weet t precies he hihi]
T was een vruchtje ...nog geen hartslag te zien maar dat was normaal   en ik mag over 2weken terug komen dan zal er wel een hartslag te zien zijn zei de gyn.!!!
dus   nu ga ik nog ff werken en dan kerst !!
doei xx lilian

Hey!!

Even snel vanaf m'n werk!! (stiekem dus...)

De echo gisteren was goed, hartje gezien kloppen en zelfs gehoord!!! Wauw!!

Alleen ben ik volgens mijn eigen berekeneningen 8+2 gisteren en volgens de echo 7+1.

Als we de echo goed bkeijken zie je dat ze het kindje niet helemaal heeft gemeten. Dus we denken zelf 7+6 of zo. Dus 3 daagjes ongeveer korter

De kans op een miskraam neemt al af omdat het hartje al zo vroeg is gaan kloppen!!

7 januari weer een echo om te kijken hoe het is gegroeid en mijn datum te bepalen!!

Ik zag in de snelligheid dat Lilian haar echo goed was!! JOEPIEEE!! (en dus 1 kindje???)

Word genieten meiden met KErst!!!!

Tot snel!!

hoi meiden

ja ben ik weer ......jaaaaaaaaaaaa vanaf nu ben ik vrij tot en met 2er kerstdag!! gezellig!!!!!!!!!!!!!.....
en ja t was maar een kindje met mijn echo!!..
en dat is heel goed volgens   mijn gyn. want anders was t zo eng geweest en nu kan mijn lichaam eerst gewoon één zwangerschap doen en wie weet komt er nog   een keer een tweeling!!!!! maar storm en daan blijven altijd onze eerste twee kindjes!! dus nu gaan we voor nummer 3.
ik mag over twee weken weer komen en dan zal t hartje wel te zien zijn dacht de gyn.,
nou   geniet van de vrije dagen...xxx lilian en allemnaal hele fijne kerstdagen!!!!veel plezier en slaap ze hahahahhaa.

Hoi meiden,

ik probeer een paar dagen een berichtje achter te laten maar het lukt steeds niet.
Dus nu de zoveelste poging.....

Ik heb donderdag inderdaad een echo gehad, en het was helemaal goed!
De kleine was al druk aan het bewegen dus je begrijpt wel dat we erg gelukkig zijn! Nog 2 weken voordat de 12 weken voorbij zijn, maar ik maak me er niet zo druk meer om. Maar het is echt bijzonder om je kindje zo te zien! Ik voel me nu al op en top moeder, hahahaha!

Ik heb nu niet zoveel tijd, ik zal de volgende keer meer tijd nemen om op iedereen te reageren!

Liefs Nathasja

quote: mama30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-12-2007 13:19:35'));

BEVALLINGSDATUM:  

Denise, 27 jaar, uitgeteld 3 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 09 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 1 augustus 2008  (of weekje later)
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:
Denise 17 december, 2e echo + afspraak gyn
Mama 30,  20 december, 2e echo
                                    27 december, 1e afspraak vk
Hindi 18 december,  1e afspraak vk
lilian 09 januari,1e afspraak gyn.+inwendige echo!![8 wkn en 4 dgn]
Kitty26: 24 december (dag voor kerst!), 1e echo!
Ilona : 24 december, 2de echo

quote: Little Miracle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2007 16:37:31'));

quote: mama30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-12-2007 13:19:35'));

BEVALLINGSDATUM:  

Denise, 27 jaar, uitgeteld 3 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 09 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 1 augustus 2008  (of weekje later)
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
lilian, 31 jaar  ,   uitgeteld 16 augustus 2008!!

Afspraken:
Denise 17 december, 2e echo + afspraak gyn
Mama 30,  20 december, 2e echo
                                    27 december, 1e afspraak vk
Hindi 18 december,  1e afspraak vk
lilian 09 januari,1e afspraak gyn.+inwendige echo!![8 wkn en 4 dgn]
Kitty26: 24 december (dag voor kerst!), 1e echo!
Ilona : 24 december, 2de echo

Hallo meiden!

Hoe is het met iedereen? Moe en misselijk?

Lilian: Wat fijn dat je eerste echo goed was! En het is er dus eentje, tja...dat is misschien inderdaad wel wat geruststellender. Bij een tweeling kan veel fout gaan. In ieder geval vind ik het fijn te horen, dat het er goed uit zag. Geeft mij ook hoop. Wij gaan morgenochtend voor de echo, en ik vind het enorm spannend. Ik kijk er ook wel naar uit hoor, want dan weet ik of alles op het eerste oog er goed uit ziet, hoe ver ik ben, etc. Hoe gaat het verder met je? Emotioneel een beetje onder controle? Bij mij is het hollen of stilstaan. De ene keer, kan ik alleen maar janken, en heb ik het gevoel dat de hele wereld op me af komt, en de andere keer ben ik dolgelukkig. Raar he!

Mama30: Ook heel fijn dat jouw echo (voor wat er al te zien was) goed was. Geeft vast een goed gevoel!

Bij mij op mn werk weten nu toch wel een aantal mensen het. Blijkbaar  "zien" mensen aan mij dat ik zwanger ben (aan mn gezicht). Want er hebben het een aantal aan mij gevraagd. En tja, dan ga ik niet liegen. Hoop alleen dat ze hun mond kunnen houden. Onze ouders weten het nog niet eens! Als het er morgen goed uit ziet, dan gaan we het met kerst vertellen. Ben benieuwd naar de reacties.

Verder gaat het wel goed. Nog steeds erg  moe en misselijk. Ik was vandaag het huis aan het schoonmaken, maar die schoonmaaklucht!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAHHHHHHH, ik ging bijna over mn nek! , haha, terwijl ik het normaal zo'n lekker luchtje vind. En het toilet schoonmaken.....tja......dat was ook niet echt een pretje!!!! Weet je waar ik ook de hele dag trek in heb: Kippensoep!!!!! En we hebben het niet in huis!!!. Zucht.....hormonen.....

Nou meiden, ik laat morgen weten hoe mn echo was.

Doe lekker rustig aan.......

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan