ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi joyce,

ben nu 14 weken zou volgens de kalender 1 okterber zijn uitgeteld,
de eerste echo zei 9 oktober en de 2de echo zei 4 okter,
dus ergens begin oktober zeg ik dan maar.
Ben nu in verwachting van de tweede.

en ja in inwendige echo is niet erg, voor mij voelde het een beetje
onprettig aan. bovendien als je naar de monitor kijkt en je ziet dat
kleine hummeltje vergeet je het ook wel wat ze doen.
door dat ik cysters heb ook in mijn verleden had ik het vaker meegemaakt
maar blijf het toch een beetje onprettig aanvoelen.,
maar ik ga nu echt naar bed (dit wou ik al half uur eerder)
groetjes,

hoi hoi

mama 13
ik zou me niet druk maken om de inwendige hoor....
ik heb mijn eerste via icsi gehad en echt veel inwendige echos gehad en ja de eerste keer is een beetje raar...het is koud en ja daar lig je dan ...maar vervelend nou nee je b ent dan zoiezo bezig met je kindje en die wil je graag zien via een inwendige kunnen ze alles veel beter zien..... en ja sommige ziekenhuizen doen inwendig t/m 11 weken zo ook de mijne.... en met 7 a 8 weken moet je zeker een hartje zien !
super hoor!

johanna
jij ook gefeliciteerd met je tweede wat leuk!
ineens deze week 4 zwangere erbij?
leuk!

nou werk ze iedereen
sandra

Hoi meiden,

Ik vind het ook nog wat onwennig om hier te schrijven maar dat went vast snel
Zondag hebben we het mijn ouders verteld ik had een fotolijstje met dit gedichtje ingepakt:

Het is hier donker
het is hier puik
en ik zit lekker warm in mama's buik.
Nu ben ik aan het   groeien
want ik ben nog maar heel klein
ik vind het leuk dat jullie
mijn opa en oma zullen zijn.
Jullie kunnen me nog niet horen
jullie kunnen me nog niet zien
in decmber word ik geboren
mag ik dan in dit lijstje misschien.

Dit vonden ze helemaal geweldig. Ook mijn beide zusjes heb ik dit gegeven maar dan met oom en tante. Mijn zwanger zusje pakte het uit en ze dacht dat iik een gedichtje had gemaakt over hun kindje en zegt dat klopt niet hoor in december. Met dat ze het zegt heeft ze het in de gaten en zegt jij bent zwanger. Nou daar ging het heen helemaal enthousiast.
De reacties waren helemaal super.
Ook bij mijn vriend zijn moeder was het leuk. We hadden het over mijn werk. Het is deze wwek heel rustig geweest bij ons met geboortes. Toen zegt mijn schoonmoeder in aug. en sept schijnt het heel druk te worden als je dat allemaal hoort. Toen zei mijn vriend ja in dec. word het ook druk. Hier praate ze overheen en toen zei mijn vriend in dec. word het druk bij ons want wij zijn zwanger.Ze praate door en toen zei ze wat zeg je daar. Ja wij zijn zwanger. Nou ook helemaal enthousiast. En vaan haar mogen we een nieuwe kinderwagen uitzoeken.
Vrijdagavond heb ik gemaild naar moeders voor moeders en zaterdag belden ze al terug om een afspraak te maken. En hier komen ze morgen voor om 13.15 uur.
Ik wil hier heel graag aan meedoen dus ook de maximale weken.
Ook heb ik gisteren de verloskundige gebeld en moet ik 29 april heen.
Dan ben ik 8wkn en 2dgn. Ze wou een echo proberen omdat mijn cyclussen niet helemaal regelmatig waren (26-33). En we wat langer bezig zijn geweest.  Ze zei wel stel je er nog niet teveel van voor en ik moet mijn blaas vol hebben.  Met 12 weken  
krijg ik dan weer een echo.
Verder voel ik goed dat ik zwanger ben maar dat vind ik niet erg. Ik ben af en toe misselijk, mega zere borsten en heel moe.

Meiden geniet van deze zonnige dag
Veel liefs Jossie (5wkn 2 dgn.)

Elle, 25 jaar, uitgeteld 21 april 2008

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld 7 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008

Afspraken:

Mama

30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  4 april, echo voor vorm schedel te bekijken

Nathasja,
Denise,  

Gipsyd,
Sandra,  
Elle, 10 april afspraak bij vk (met 38w3d)
Ikke,  29 april 2e afspraak bij vk, 13 mei 20weken echo  
Joyce, 7 mei, 20 wk echo (20w1). 9 mei 3e afspraak bij de verloskundige (dan 20w3d)
Johanna 29 april, eerste echo!
Johanna 5 mei, intake gesprek verloskundige.
Jossie: 29 april intake verloskundige en eerste echo dan 8wkn en 2 dgn.

hoi jossie
had ik je al gefeliciteerd?
5 weekjes en jij kon het al net zo niet voor je houden als ik hihi
ik schreeuwde het ook meteen van de daken!
maar wat een leuk idee zeg en wat een leuke gedichtjes!

geniet er lekker van!

Jossie; Wat een mooi gedicht zeg. Ontzettend leuk dat je ouders en schoonouders zo positief hebben gereageerd. En je mag al over een paar weekjes naar de verloskundige. Ik hoop dat de tijd lekker snel voorbij gaat zodat je snel een eerste blik op je kindje mag werpen.

Johanna; En jij hebt ook je eerste echo op de 29e van april. Super leuk dat jullie tegelijkertijd mogen.

Sjors; Hoe gaat het met jou? Kan je het allemaal al een beetje bevatten! Nog een kleine 8 maandjes en je bent mama. Wat klinkt dat toch leuk he?

Mama13; Zet je zezelf ook bij ons op de lijst? leuk dat je mee komt kletsen. Hoe oud is je eerste kindje? Begrijpt die al wel dat er een broetje of zusjekomt?

Sandra; Met jou ook alles goed? Vandaag weer lekker gewerkt? Hoeveel dagen werk je eigenlijk per week? Ik werk er nu 5 en ik ga naar 4 dagen. Mijn vriend gaat ook van 5 naar 4 zodra de baby er is.

mama-elle; Ik ben zo benieuwd naar de eerste foumjunkie baby. Nog heel even en je mag hem lekker in je armen houden. probeer je tegen die tijd een leuke foto op het forum te plaatsen? Of op Hyves?

En hoe gaat het met alle andere (aanstaande) mama's? Komt iedereen nog goed de dag door zonder kwaaltjes?

Met mij gaat alles goed. Morgen ga ik een tweedehands Angelsounds dopler kopen. Dat lijkt me zo leuk als je zelf af en toe eens kan luisteren naar het hartje. Ook leuk voor mij ouders en schoonouders. hihi. Ik kan niet wachten tot morgen. Ik ben benieuwd of ik hem gelijk kan vinden.

Gr. Joyce, 16 weken precies.

Jossie
: leuk idee om het aan je ouders te vertellen. Het is echt een mooi gedicht. Heb je het zelf geschreven? Vind hem echt leuk geworden! Veel succes de aankomende maanden =)

Joyce: Ja, ik kan nog niet echt geloven dat ik alweer aan het einde ben van deze zwangerschap. Het einde is in zicht, maar ik kan me nog glashelder herinneren hoe ik me kapot schrok toen ik weer zwanger was nog maar 5 maanden na de geboorte van onze vorige kleine. Heb er nu vrede mee en ik weet zeker dat het ons zal lukken. Financieel hebben we geen problemen (nog niet :p), maar we moeten nog zien hoe het emotioneel en lichamelijk met ons gaat doen :p Haha.
Ik denk dat de eerste foto + het berichtje van zijn geboorte op mijn hyves komt te staan. Manlief kan niet zo goed overweg met dit forum, maar wel met hyves :) Dus misschien doet hij het, anders doe ik het misschien wel na een paar daagjes.

Groetjes Elle

hoi hoi
allemaal!

elle ik kan niet wachten tot we de foto kunnen zien! en mijn mannetje is wat dat betreft hetzelfde als de mijne haha

joyce
ja lekker 4 ipv 5 dagen werken maar het is nog een hoop hoor de meeste mamas werken 2 a 3 dagen maar ja dat moet je maar financieel kunnen...ik werkte 4 dagen en nu sinds een paar weken 5 ik ben een gastouder dus maak ook hele lange dagen reken maar van 7 tot 17.30 maar wel heel leuk hoor!

ik kan het niet echt als werk zien ik ben gek op kids en ben blij als ik die vrolijke snoetjes weer zie elke ochtend...
ik heb het voordeel op deze manier dat ik wel met mijn eigen kids kan thuis zitten daarom werk ik als zelfstandige en niet op een kinderdagverblijf...
ben jij er al uit wie er strakjes op je kleine ukkie mag passen?

werk ze vandaag
liefs sandra

Terug
Bovenaan