ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Sandra; Inderdaad leuk okm als gastouder te werken als je zelf ook kinderen hebt. Maar je maakt wel lange dagen. Op hoeveel kindjes pas je? En verdien je dan ook wel een fulltime salaris? Ik dacht namelijk dat je dan lang niet zoveel krijgt. Ik en mijn vriend gaan allbei een dag minder werken. Dus de babay gaat daarnaast 2 dagen naar de opvang en 1 dag naar oma.

Elle; We kijken anders wel even op hyvs naar je knulltje hoor. Ook hartstikke leuk. Als we je een dagje missen dan gaan we gelijk naar hyves.

hey joyce

ja het is best zwaar hoor ik beweer ook niet dat je er rijk van wordt maar ik haal er een leuk loon uit ik heb gemiddeld 3 a 4 kindjes op een dag dus reken maar uit ik krijg 4 euro per uur per kindje...en daarover moet ik weer loonbelasting betalen

maar kinderopvang is zoiezo slecht betaald hoor ...

en je moet zulk werk alleen maar doen als je het echt heel leuk vindt want je geeft toch een groot deel van je privacy weg...

ik zou niet anders meer willen maar ik snap ook dat er mamas zijn die er niet aan moeten denken je hebt ook veel meer huishoudelijk werk want nadat je kindjes wegzijn moet je nog eens aan de poets en voordat ze komen moet je vanalles klaar hebben

maar nogmaals ik vind dat ik een wereld baan heb als ik mazzel heb heb ik recht op zwangerschapsverlof als de baby niet voor 1 juli geboren wordt ...

liefs sandra

Hi meiden!

Jossie wat een ontzettend mooi gedicht! een prachtig kado voor de as opa en oma's!

En het word spannend voor elle he! met z'n allen op hyves straks, haha! Als we d'r missen........

Je hebt zoveel mogelijkheden voor opvang tegenwoordig...konden we alemaal maar stoppen en genieten van onze guppies denk ik welles. VInd het ook wel fijn om te werken hoor. Yoran gaat 3 dgn naar de opvang (kinderopvang). Hij vind het geweldig, krijg amper een kus s'ochtends! Wij hebben helaas niet de gelegenheid om opa en oma te vragen, terwijl oma oppasmoeder is. Wie weet als we ooit gaan verhuizen.....

Ik vond het ook eng in het begin om van 36 uur nar 24 uur te gaan werken, hoe moest het wel financieel, daarnaast raakte mijn man ook nog zijn werk kwijt..maar al met al loopt het ook gewoon door, en weet ik nu niet anders. Daarbij zijn we allemaal lekker jong en bouwen we toch ook nog salaris op. Het belangrijkste vonden wij dat alles betalld kon worden, een beetje over voor leuke dingen doen en voor de rest genieten van de mogelijkheid dat je thuis kan zijn. Heerlijk! We hopen dat er nog een mogelijkheid komt dat mijn man een dag minder kan, dit is nu helaas nog niet mogelijk ivm zijn werk.

dus komt goed joyce!

Fijne dag meiden!!!
Hopen op weer zon en geen regen!!!

Hoi Meiden,

Even snel. ik heb net de Angelsounds dopler opgehaald en na een kwartier zoeken heb ik het jartje gevonden. Zoooooo gaaaafffffffffff.

Eerst even geluisterd naar mijn eigen hart en daarna op zoek naar de babay. opeen gegeven moment hoorde k wat en dat leek hetzelfde geluid als bij deverloskundige. Maar dat was toch echt mijn hart in de burt van mijn lies. Maar toen ergens in het midden vond ikh hem. Super mooi en hij klopte razend snel. Echt zo mooi om te horen.

Je moet wel eenbeetje hard duwen op je buik maar dat doen ze bij de verloskundige ook dus het zal wel niet zo vel kwaad kunnen. Maar uit voorzorg zal ik het maar niet al te vaak doen. hihi.

Ik ben helemaal blij met mijn aankoop. Mijn vriend komt zo thuis en dan laat ik het hem ook even oren. Hij was gisteren al helemaal blij dat ik hem gekocht had. Lief he?

Ik vind mijn vriend zoiezo heel erg enthousiast. En hij verdiept zich ook overal in. We hebben zelf al een flessenwarmer door hem. Hij is ook erg lief voor me en doet eigenlijk alles wat ik vraag. Verder leest hij ook veel over de baby ende ontwikkeling.

Hoe zijn jullie mannen er eigenlijk mee bezig?

Gr. Joyce

Lekker geschreven trouwens. Sorry maar ik was zo enthousiast dat ik niet netjes heb lopen typen. :) Ik wou het zo snel mogelijk vertellen.

Hoi meiden,

Even snel

Nou ik heb vanmiddag moeders voor moeders gehad en vang vanaf vandaag al mijn plasjes thuis op. Voor het goede doel, ik doe de maximale weken mee.
Ik vond  het testje wel even spannend maar die was overduidelijk, dus ik mocht na een verklaring te hebben ingevuld vanaf vandaag mee doen.
Verder heel moe.......

Nog een fijne avond allemaal!!!!

Veel liefs Jossie

Joyce:
 Wat gaaf dat je nou zelf het hartje kunt luisteren, lijkt me helemaal geweldig!!!
Eerst die 10-12 weken maar eens afwachten dan ga ik ook maar eens op marktplaats neuzen. Veel plezier verder bij het hartje luisteren.

Dikke kus Jossie

joyce
wat gaaaaaaaf!
en wat leuk dat je man zo meedoet die van mij ook hoor!
lief he?

en jossie goed dat je meedoet voor moeders voor moeders ik ben ook een icsi mama geweest van de eerste dus dat wordt zeker op prijs gesteld!

werk ze!

Terug
Bovenaan