ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Jossie; Goed dat je ee doet aan Moeders voor Moeders. Ik doe ook mee en morgen moet ik de flessen voor de laatste keer buiten zetten. Daar ben ik wel blij om want op het laatst vond ik het toch wel vervelend om iedere keer weer de fles te gebruiken. Maar het is vor een goed doel en ik heb nu 10 weken mee gedaan dus het zit er weer op.

Sandra, Lief dat je man ook leuk mee doet met de zwangerschap. Ondanks dat het ver van ze af staat. Af en toe echt vertederend.

Joyce
: Wat leuk dat je het hartje kunt luisteren! Ik heb zoiets niet... Maar goed. Wel leuk!

Jossi: Wat goed van je dat je meedoet. Heb ik bij de vorige zwangerschap ook gedaan. Dit keer ook overwogen, maar toch niet gedaan. Weet niet waarom.

Even een snel berichtje: Ik ga zo weg voor de afspraak bij de VK om 10.00.

Groetjes Elle, 38+3

Hoi meiden,

wat een prachtig weer vandaag zeg! Heerlijk! Gister was het ook al zo mooi, ik krijg er gewoon weer meer energie van! Nu nog een paar graadjes warmer want ik knal echt bijna uit mijn winterjas! :D Met de kleine gaat ook alles goed. Hij/zij is lekker actief en je ziet nu ook heel mijn buik meebewegen :D Erg leuk om te zien!   :D

Jossie: Goed hoor, dat je mee doet met moeders voor moeders! Ik heb het zelf ook gedaan. Af en toe was het wel irritant hoor, maar goed, het was wel voor het goede doel :D

Joyce: leuk dat je man/vriend zo enthousiast is! Mijn mannetje had dat in het begin nog niet zo, pas toen hij de 1e echo zag werd het wat meer werkelijkheid voor hem, en nu de zwangerschap steeds meer vordert, is hij er steeds meer mee bezig. Gister kwam hij thuis en vroeg eerst hoe het met de kleine ging en daarna pas hoe het met mij was :D Het is echt heel leuk om hem te zien stralen als men vraagt naar de zwangerschap of als de kleine lekker aan het trappelen is :D

Groetjes Nathasja
(25w+5d)

hoi meiden!

ik zag net mijn buik voor het eerst bewegen!!!!!
waow wat gaaf zeg...
was helemaal vergeten hoe dat is!
ik voel mijn kleine meis bijna nooit..omdat de placenta ervoor ligt dus ben echt onwijs blij!!!!

zo moest het even kwijt hoor hihi....

liefs sandra

Sandra; Wow zeg. Je eigen buik zien bewegen dat lijkt me echt wel gek. Maar dat is toch wel heel erg speciaal. Heeft je man het ook kunnen zien?

Ik heb net voor het laatst de flessen van moeders voor moeders buiten gezet. Na 10 weken ben ik blij dat ik niet meer in die flessen hoef te plassen. Fijn.

Werkse vandaag meiden! Morgen weer lekker weekend!

hey joyce
ja fijn he? dat je je plasje weer gewoon op de wc kan doen hihi!
goed excuus om jezelf maar weer eens extra te verwennen! weer een mijlpaal overwonnen!

verder ja was echt zo speciaal maar mijn meisje heeft het niet nog eens laten zien dus mijn mannetje heeft er nog niet van kunnen genieten maar dat zal eerdaags echt wel lukken....

van het weekend wordt de babykamer leeggehaald en kunnen we gaan beginnen met behang plukken...jippie!
ik kan niet wachten tot het kamertje klaar is!

werk ze allemaal!

liefs sandra

Mama_Elle;

Van harte GEFELICITEERD met de GEBOORTE van jullie ZOON Gideon Lucas!!!!!

De allereerste forumjunkie baby is een feit. Ik miste je al op het forum  en wat zie ik op Hyves..... Je bent gewoon bevallen!

Rust maar lekker uit en geniet van je zoontje. Ik ben benieuwd hoe het gegaan is en ik hoop snel wat van je te horen.

Groetjes Joyce

hoi lieve elle!
gefeliciteerd met gideon! wat een mooie naam....
je zal dit wel pas over een paar dagen lezen want je ligt nu nog lekker uitterusten in het ziekenhuis....
kan niet wachten op de eerste foto van de baby forum junkie!
ik ben benieuwd hoe de bevalling is gegaan....
liefs sandra

Terug
Bovenaan