ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Mama- Elle: van harte gefeliciteerd met je zoon! Je bent de 1e van ons rijtje!
Wat leuk man! Is alles goed met jou en je kleine mannetje?

We hopen snel wat van je te horen!

Groetjes Nathasja

Goedenmorgen meiden!

Elle Nogmaals gefeliciteerd!! Had jou en je man  al een hyves krabbel gestuurd!! Wat fijn dat je man direct even een berichtje achter liet!!! We horen je snel weer. Dikke kus voor je kleine man!!

Gek he meiden, de eerste beeb is er! En wij mogen allemaal volgen....heerlijk idee... alleen nog ff wachten....haha! Word van zulke mooie berichten altijd een beetje ongeduldig....haha!!

Met iedereen alles goed, lekker weekend aan het vieren??

Ik ben vandaag heerlijk aan het rommelen en klussen. Met de moeheid gaat het ietsiepietsie beter, komt omdat ik nu andere dagen werk (ik werkte tijdelijk woe do en vrijdagen ivm geen plek op de kinderopvang en we stonden dus op de wachtlijst...).
Nu mag ik weer op maandag/dinsdga en donderdag werken en merk dat die woensdag echt een opluchting is om thuis te zijn en rustig aan te doen.

TOt snel meiden en fijn weekend gewenst!!!

Mama30; Fijn dat je je niet zo moe voelt meer. Wel lekker zeg om op maandag, dinsdag en donderdag te werken. Lijkt me heerlijk om 3 dagen te werken. Ik ga uioteindelijk 4 dagen werken en mijn vriend ook. We gaan het samen doen. Dat vind ik ook wel weer leuk. Hoe ver ben jenu eigenlijk?

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2008 22:19:42'));

Mama30; Fijn dat je je niet zo moe voelt meer. Wel lekker zeg om op maandag, dinsdag en donderdag te werken. Lijkt me heerlijk om 3 dagen te werken. Ik ga uioteindelijk 4 dagen werken en mijn vriend ook. We gaan het samen doen. Dat vind ik ook wel weer leuk. Hoe ver ben jenu eigenlijk?

Hey joyce!

Ik ben erg blij idd met deze dagen. Het zijn ook eigenlijk pret dagen, het is zo weer weekend. Het allermooist had ik ook gevonden dat mijn man 4 dagen kon werken, maar dat is helaas nog niet mogelijk. HIj kan wel ouderschapsverlof opnemen, maar hij komt dan zelf in de knoei met zijn werk. WErkt in z'n uppie in een functie. Wie weet kan hij in een rustige perdiode een keer een maandje ouderschapsverlof opnemen of zo... kunnen we altijd nog bekijken.

Ik ben nu precies 23 + 5. Dinsdag al weer 24 weken! Het gaat zoooo snel joyce. Ongeloofelijk! Ik geniet samen met mijn mannetje anders van deze zwangerschap als bij onze zoon. Het herkent veel meer, en weet wat er gaat komen. Genieten is nu intenser. Maar aan de andere kant.... laat me maar 36 weken zijn hoor!! Lekker met verlof...mooi weer... en snel bevallen, hahaha!

Hoe gaat het met jou buikje?? Kun je je kleren nog aan??

Fijne zondag meiden!! (wachtend op de zon....)

Hey Sandra,

Ik las bij de andere topic die je had geopend (moe) dat iemand schreef floradix. Nu ben ik nadat ik zo ziek ben geweest op aanraden van de VK ook floradix gaan gebruiken en vanuit mijzelr al gravitamon. Iedere ochtend een tabletje en 10 ml in mijn vruchtensapje.
Nadat ik het las dacht ik dat kon ook es meegehopen hebben, minder moe te zijn....
Ik wist niet of je het al had gelezen.... Proberen waard toch??

Groetjes!

Mama elle; Van harte gefleiciteerd met jullie zoon!!!
geniet ervan en laat je lekker verwennen, geniet van je kraamtijd.

Groetjes Jossie

Hey allemaal!
Even snel een berichtje nu ik even de tijd heb: Bedankt allemaal!
Ik ben gisteren ochtend thuis gekomen uit het ziekenhuis en doe het nog lekker rustig aan en ben aan het genieten van onze kleine manneke.
Met Anna en Leah gaat ook alles goed, ze vinden hun broertje interessant, hoewel Leah het in het begin nog een beetje onwennig vond. Ze went er nu meer en meer aan dat er een baby in huis is.
Jullie allemaal succes met de zwangerschap. Voor mij zal het zeker een paar jaar duren voordat ik opnieuw zwanger zal worden. Ik ben van plan dit keer echt goed op te letten dat we niet opnieuw zwanger raken, en zeker in het eerste jaar niet. Ik zou het niet kunnen verdragen nog een kleine zo snel erbij te hebben... Genieten jullie nog maar van jullie laatste maandjes, ik ga lekker genieten van onze kleine wonderen!!

Groetjes Elle

Elle, van harte gefeliciteerd met je zoon!

Sandra, ik heb bij ruim 6 weken en bij 11 weken en 2 dagen een echo gehad. Toen bleek ik opeens 12 weken en 1 dag te zijn... De verloskundigen houden de 1e echo aan, ik voor mijn werk de 2e. Kan ik eerder met verlof. De 20weken echo heb ik 13 mei.
Bij ons doen de verloskundigen geen echo, daarvoor moet ik apart naar het ziekenhuis.

Johanna, ik heb met ruim 6 weken een inwendige echo gehad en bij mijn vorige zwangerschappen was de echo met 9 weken ook nog inwendig. Ik vond het niet erg. Voorheen moest je goed gedronken hebben, want dan is het vruchtje beter zichtbaar, maar nu hoefde dat weer niet. Vraag dat dus even na. Want met een minder volle blaas ligt het wel stukken prettiger met zo'n echoapparaat in je vagina.

Ik heb geen 2e scherm open, maar iedereen weer succes met de volgende afspraak, dat alles maar goed mag blijven gaan.!
Groetjes Ikke

Terug
Bovenaan