ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

hoi lilian gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan je eindelijk weer bij je eigen topic posten haha
jeetje zeg echt super goed geknuffeld!
dan zal je nog net dit jaar bevallen toch?

liefs sandra

Lilian; Hoe was de test vandaag??? Super meid. Welkom terug bij de zwangere forumjunkies! Van harte en ik hoop dat het je lukt om het geheim te houden. Een super kado.

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LILIAN!!!!!! yes!

Wat goed nieuws meid! GEWELDIG! (succes met geheim houden.... hou vol he!!!) Mooiste verassing ooit!

Gefeliciteerd en ik hoop dat je over 9 maanden, oh nee... wacht... 8 maanden een heerlijk mannetje of vrouwtje in je armen mag houden!

Ik mag over 6 uur naar de vk! Heb er zoooo'n zin aan!   Nou fijn weekend meiden!

I AM BACK!!!!! hihi
 xxx lilian ik heb een foto op de forumjunkie hyves   staan   , de digitale test zei vanmorgen ook ZWANGER!!   dus ik ben zooooo blij en rene ook...t ging na de miskraam wel heeel snel   dit was mijn 2e   ronde!!ok t duurde toch veeeeel te lang natuurlijk hihi]
maar meiden als allles goed gaat krijgen   wij in dec een zusje of broertje voor Storm* en Daan* !!!     tot snel   ...

trouwens wat gaat de tijd snel he als ik zo hier de zwangere zie [jullie zijn al zoooo ver]!!
xxx lilian

hey lilian!
gefeliciteerd!
en uh hoe kom ik op dce forumjunkies hyves? als ik hem zoek op de zoekmachine vind ik m niet..........
xxxxxxxxxxxxxx sandra

Lilian, Van harte gefeliciteerd!!! Welkom terug bij de forumjunkies! Super leuk dat je weer in je eigen topic kunt schrijven.

Sandra; http://forumjunkies.hyves.nl/  De beheerder is Johanna.

Lilian, lekker weer terug bij je eigen topic, super meid.

Ik moet dinsdag voor de eerste keer naar de verloskundige en krijg dan ook gelijk een echo, spannend.

Veel liefs een gapende Jossie

johanna... ik heb me aangemeld bij de hyves... wist niet of je weet van wie die aanmelding komt....

Terug
Bovenaan