Ha meiden,
De harde buiken zijn iets afgenomen sinds maandag. Dinsdag had ik er nog een paar, en vandaag volgens mij in ieder geval 1. Dus dat is wel normaal toch? Maar jullie hebben gelijk hoor....ik hou het wel in de gaten. Maandag was ook echt zo'n dag op het werk van: Drop alles maar bij Kitty, zij doet het wel.....Tja....niet dus. Ik heb dinsdagochtend meteen weer mn beklag bij mn manager neergelegd, en die is nu alle klussen bij andere mensen aan het onderbrengen! Mooi.....dat brengt weer wat rust.
Ik moet wel zeggen dat ik me ook druk maak over straks. Kan ik het allemaal wel? Wat moet ik nog allemaal kopen etc.....Volgens mij dingen waar iedere (a.s.) moeder zich druk om maakt?
Gisteren ben ik bij een collega geweest, die 1,5 week geleden is bevallen van een zoontje. Wat een lief ventje! Ik en mn man waren echt helemaal verkocht, en hopen nu helemaal dat die kleine meid van ons snel komt!! We kunnen haast niet wachten!
HINDI: Hopelijk zullen je problemen thuis zich snel oplossen.....probeer in ieder geval aan je zelf en aan je kindje te denken. Neem op tijd je rust!
JOYCE: Leuk weekend heb je voor de boeg....dan kun je alvast oefenen! Leuk hoor!!!
Sandra: Lekker die assistente van de huisarts! "Gelukkig" dat je wel weer al wat gerustgesteld bent. Je kan je daar zeker druk om maken. Ik had het laatst ook. Kwam een mannelijke collega op het werk. Helemaal onder de rode vlekken! Ik schoot echt letterlijk achteruit. Ik schrok me kapot. Het leek op de rode hond of mazelen. Hij wist ook niet wat het was, en zou die week naar het ziekenhuis gaan. Ik heb een week in de zenuwen gezeten....als het maar geen kwaad kon. "Gelukkig" voor mij en de kleine, is het psoriasis, voor hem uiteraard minder.
LILIAN: OH meid.....ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!! Zo leuk zijn als je er weer bij mag zijn. Ik ga voor je duimen, en ik ga je steunen als het zover is.....want ik weet uit ervaring dat die eerste 3 maanden best pittig zijn! xxx
Tot later meiden!
xxx
Kitty