ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld 7 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008

Afspraken:

Mama

30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  

Nathasja, 21 mei afspraak vk
Denise,  

Gipsyd,
Sandra,  
Ikke,  29 april 2e afspraak bij vk, 13 mei 20weken echo  
Joyce, 7 mei, 20 wk echo (20w1). 9 mei 3e afspraak bij de verloskundige (dan 20w3d)
Johanna 29 april, eerste echo!
Johanna 5 mei, intake gesprek verloskundige.
Jossie: 29 april intake verloskundige en eerste echo dan 8wkn en 2 dgn.

GEBOREN:

11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

Zo ik heb eerst maar eens mezelf weer in de lijst geplakt met mijn volgende afspraak :D

Kitty: Harde buiken kunnen betekenen dat je het toch rustiger aan moet doen. Ik zou als ik ik jou was toch even de vk bellen.

San he: Klinkt leuk dat weekendje weg. Het is dus wel heel gezellig geweest :D Lekker hoor!

Joyce: ik ben nu 27 w+3d, en ik ben 9 kilo aangekomen. Maar het is natuurlijk bij iedereen anders. Moet wel zeggen dat ze er de afgelopen weken wel aangevlogen zijn hoor. Ik denk dat ik in de afgelopen 4 weken elke week een kilo ben bijgekomen. Het is dus niet te hopen dat het zo doorgaat :S Maar ja, zowel, dan is het voor het goede doel :D

Nou meiden, geniet lekker van het mooie weer!

Groetjes Nathasja

Hoi allemaal meiden,

Ik ben er nog hoor...

Allereerst wil ik mama13 en haar man heel sterkte wensen met hun verlies. Het is iets waar iedere zwangere vrouw bang voor is, maar jullie overkomt het. Ik vind het mooi om te lezen dat jullie jullie zoon Willem hebben genoemd en een mooi afscheid hebben gegeven, dan is het tenminste niet zo alsof het nooit gebeurd is. Hij blijft altijd in jullie hart.
Met mij gaat het best goed hoor. Ik groei aardig, misschien wel iets teveel...      
Maar krijg nu toch ook wat kwaaltjes. Ik weet dat ik niet mag klagen, maar toch... Lig 's nachts echt niet lekker meer en heb dan 's ochtends pijn in mijn rug... Slaap erg slecht en ben dus erg moe. Ga vanmiddag zo'n U-kussen kopen, misschien dat dat helpt.
Werk inmiddels nog maar 24 uur en dat is soms niet eens vol te houden. Gister om half twee al naar huis gegaane en de hele middag geslapen.
Kitty, jij hebt veel harde buiken hè? Hier nog iemand. Al maak ik me niet te druk, ik weet waar het van komt. Heb teveel stress door problemen thuis. Wordt aan gewerkt, maar gaat niet van de ene op de nadere dag helaas. Kan nog maanden duren voor er een oplossing is. Lekker vaag allemaal, maar ik wil er hier niet dieper op ingaan... Maar goed, dit resulteerd dus wel in een regelmatige harde buik. Al is die niet keihard nog, dus ik denk dat het ook geen echte harde buik is of zo... Tja, ik weet nog niet precies hoe alles moet voelen...
Ik weet niet eens of ik mama-elle wel gefeliciteerd heb! Bij deze; VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie zoon!
Verder voel ik onze dochter dagelijks en dat is helemaal geweldig! Geniet daar erg van. Nu nog een naam. We waren het zondag ineens soort van eens over een naam, maar begin nu alweer te twijfelen... hihi. Ach we hebben nog drie maanden.
Vrijdag ga ik naar Hongarije, met het koor/band waar we in spelen. Beide trompet, superleuk. Ben blij dat m'n mannetje meegaat, als ik het dan niet redt, kan hij concerten overnemen van me en dat is wel erg relaxed. In het ergste geval speelt hij iedere dag en heb ik een leuke vakantie!
Maar goed, zal dan dus een poosje niet hier zijn. Ben er trouwens toch niet zo heel veel, sorry, heb gewoon een beetje teveel aan mijn hoofd soms, of te moe. Maar jullie zullen het me niet kwalijk nemen.
Fijne dag allemaal, heerlijk weer! Geniet ervan, dat ga ik ook doen.
Liefs, Hindi.

hoi hindi

ik denk dat ik zon kussen ga kopen ik heb dezelfde klachten als jij...wie weet helpt t wat en straks kan je hem natuurlijk als voedingskussen gebruiken...ja goed idee!

wat vervelend dat je probleemen nog een paar maanden kunnen duren....sterkte ermee maar probeer wel aan jezelf te denken hoor harde buiken zijn gewoon stress....

joyce nee ik kan niet zomaar vrij nemen hihi ja dat is het nadeel van mijn vak...als ded ouders moeten werkrn werk ik ook ik heb konninginne dag vrij want ik heb geen vraagouders uit de horeca...maar hemelvaart is dan iedereen vrij???

natasja wij schelen ook niet zo veel ik zal eind juli bevallen ....
ja het weekendje weg heeft goed gedaan ....ik wilde iets voor je schrijven en nu weet ik t toch niet meer???? sjips....

nou ik had vanmorgen andere stres ik kwam op school en juf zei tegen mij milan heeft waterpokken en niet de 5de ziedkte hoor.....IEIEIEIE!!!!!!!!!!!
ik meteen de huisarts bellen en die stomme miep achter de telefoon oh ja? nou das niet zo mooi.....(GRRRRRRRRRRRRRRR)
ik moest smiddags maar terug bellen ze wist niet of het schadelijk was.....
niet te geloven toch?
ik in destres de vk gebeld en zei kon me vertellen dat het alleen de eerste 3 maanden en de laatste periode gevaarlijk was voor de baby....maar ze ghaat wel even haar collega bellen of er nu iets moet gebeuren.....
maar goed inmiddels ben ik wel wat meer gerustgesteld....maar wat een piep....huisarts!

nou lieverds ik ga met de kids de zon in
xxxxx sandra

hoi lieve meiden

ik denk dat ik me  heel binnenkort weer bij jullie mag aansluiten...........
ik voel t!! maar ik test pas vrijdag ....maar ik voel t!!!!hihi
xxx lilian , mama van Storm* en Daantje*

lieve lilian
ik hoop het zooooooooooooooo voor je ik zal duimen voor vrijdag liefs sandra

Sandra; Hemelvaart is ook  een nationale feestdag. De meeste mensen zijn allemaal vrij. Winkels, kantoren etc. Behalve natuurlijk de zorg en het openbaar vervoer. En als je wel gaat werken kanje makkelijk een toeslag vragen van bijv. 150% per uur!

Lilian; Spannend! Ik hoop het voor je!!

O ja Sandra wat eng van die waterpokken zeg! Alles zal vast wel goed zijn met je baby maar wat een fout van de dokter zeg. Een echt dombo. gewoon nog even met hem over praten ipv met zijn assistent. De dokter mag zelf wel zijn excuses maken!

Terug
Bovenaan