ZWANGERE FORUMJUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X LILIAN

Hoi hoi.

Leuk dames dat jullie je ook aanmelden.
Maar zet even je naam of eerste letter erneer zodat ik weet wie ik aanmeld.
Ik wil namelijk geen mensen   toelaten die niks met ons forum te maken hebben.

Natasja is koekeltje heb ik begrepen dus die heb ik toegelaten.
Mama 30 wat is jou naam???
Liefs jo

hoi johanna
ja san he is sandra en ik heb mij ook aangemeld haha
super dat er een forumjunkie hyve is!

lilian hoe was jullie verjaardag vierden jullie echt zijn verjaardag of stiekum dat jullie zwanger zijn ?hihi
krijg je nu sneller echo,s enzo? ze houden je vast beter in de gaten nu!

groetjes sandra
oh ja meiden gister lekker ge bbq wat een weertje!
moeten we van genieten en voor mama 30 kitty koekeltje wij zijn midzomer uitgerekend kunnen we alvast wennen haha!

oh ja en jossie
geniet ervan van je echo dinsdag wat fijn dat je bij je eerste bezoek meteen een echo krijgt!

ik mag maandag weer even het hartje luisteren....kijk er ook echt naar uit en daarna alweer om de 3 weken ipv 4....de tijd vliegt!        

quote: joh79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2008 00:14:44'));

Hoi hoi.

Leuk dames dat jullie je ook aanmelden.
Maar zet even je naam of eerste letter erneer zodat ik weet wie ik aanmeld.
Ik wil namelijk geen mensen   toelaten die niks met ons forum te maken hebben.

Natasja is koekeltje heb ik begrepen dus die heb ik toegelaten.
Mama 30 wat is jou naam???
Liefs jo

Hoi Johanna,

Ik heb een krabbel achtergelaten op je hyves pagina.

Groetjes!

hoi meiden

hoooo ik ben blij dat ik hier weer mag zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!! t is wel een wonder he om alweer zwanger te zijn al hoop ik nu gewoon dec te halen en een gezond kindje te krijgen!!! maar ik geloof echt dat dat nu gaat lukken positief blijven he!!! en we er is niks mis ofzo dusss ...
ik ga morgen de gyn bellen   en een afspraak maken.... en ben benieuwd     ze gaan me nu wel goed in de gaten houden maar meer als een xtra controle kunnen ze niet doen ..maarja die mk was "gewoon pech`" dat overkomt 1 op de 8 he... dus en Storm* en Daantje* kwamen zo vroeg omdat ze met zn 2 en waren [tweeling he   en dan komt vroeggeboorte 8% meer voor!!] dus ik hoop wel dat er maar 1 kindje groeid!! maar we zullen wel zien he!! we kunnen t aaan wat er ook gebeurt!! dat weet ik nu zeker!
he meiden ik kijk straks nog ff .. bedankt voor jullie lieve reacties!!! jullie zijn schatjes!!
love you ook al kennen we elkaar niet van zien   .... we vertellen meer tegen elkaar als bij de meeste vrienden he!!!!

tot straks ... xx lilian

Terug
Bovenaan