zwangere man :-S

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 22:05:23'));

ik heet Ilona

Ik ga er vanzelfsprekend vanuit dat alles wat we hier over en weer vertellen hier blijft. Ook als blijkt dat we wederzijds mensen kennen toch?

Hahah ja dat mag ik wel hopen inderdaad, van mijn kant hoort niemand iets, mochten we dezelfde mensen kennen, maar jouw naam zegt me zo even niets, dus denk dat we niet bang hoeven te zijn hoor!

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 22:06:46'));

Heeft je vriend toevallig ook getraind (voetbal)? die van mij wel. Ik ken zelfs de voetbalclubs uit C: Germanicus, Raptim  en CSVC? hahaha

Nee mijn vriend is anti voetbal hoor! Maar ken die clubs natuurlijk wel! Ken veel mensen bij alle clubs eigenlijk! Waar voetbalt jouw vriend?
Komen jullie allebei oorspronkelijk uit E?

Mijn man komt uit een dorp van de gemeente E. welke dorpsnaam ook met een E. begint hahaha. lekker vaag allemaal zeg!

Wat heerlijk, een man die niet van voetbal houdt haha! Heb er nooit last van hoor als hij gaat voetballen, alleen studio sport op zondagavond vind ik dom!

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 22:12:07'));

Mijn man komt uit een dorp van de gemeente E. welke dorpsnaam ook met een E. begint hahaha. lekker vaag allemaal zeg!

Wat heerlijk, een man die niet van voetbal houdt haha! Heb er nooit last van hoor als hij gaat voetballen, alleen studio sport op zondagavond vind ik dom!

Een dorp met een E! Eindigd die naam toevallig op een A? en is het ook een meisjesnaam?

Ik vind het wel jammer hoor dat hij niet van voetbal houdt, ik vind het wel leuk namelijk haha! Omgekeerde wereld hier!
Zat al even te zoeken op hyves bij Ilona's uit E, dacht even kijken of je mensen in je lijst hebt staan die ik ken, maar geloof dat je er niet bijstaat? Geen hyves?

Klopt helemaal van dat dorp met de meisjesnaam hahah.

Heb wel hyves maar m'n site is afgeschermd dus kan je m'n profiel niet bekijken...

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 22:15:27'));

Klopt helemaal van dat dorp met de meisjesnaam hahah.

Heb wel hyves maar m'n site is afgeschermd dus kan je m'n profiel niet bekijken...

Haha in dat dorp heb ik nog veel meer familie wonen hoor hahahaah, wil het nu even tot op de bodem uitzoeken hoor haha! Dus jouw vriend komt oorspronkelijk uit dat dorp! Mijn moeder komt er ook vandaan!

Nou nu wordt het me te eng hoor! hahaha....

Hij komt daar idd. vandaag. Z'n ouders wonen daar!

Terug
Bovenaan