zwangere man :-S

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 22:19:57'));

Nou nu wordt het me te eng hoor! hahaha....

Hij komt daar idd. vandaag. Z'n ouders wonen daar!

Haha grote kans dat mijn moeder die kent! Als ze beetje van dezelfde leeftijd zijn dan....
Wel heel erg toevallig hoor dit! Heb je al bij mijn hyves gekeken toevallig? Weet niet eens of die van mij openbaar is, dacht het wel..... misschien ken je mensen uit mijn vriendenlijst toevallig wel!

Ik kan je niet vinden op hyves :-S was net aan het spieken haha

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 22:24:32'));

Ik kan je niet vinden op hyves :-S was net aan het spieken haha

Heb zelf ook even gezocht, maar ik kom er alleen maar bij te staat als ik mn achternaam invoer!
maar ik heb een ideetje, weet je hoe je hie rop mijn profiel van het forum moet komen? anders zet ik daar even heel snel mijn achternaam in!   dan kun je me wel vinden op hyves namelijk! Ideetje?? Of ben je niet net zo nieuwsgierig aangelegd als ik?

ben ondertussen even naar bed verhuisd hahaha, vandaar dat ik even afwezig was.

Ik weet hoe ik je profiel hier moet bekijken...zeg maar wanneer ik kan spieken haha

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 22:41:38'));

ben ondertussen even naar bed verhuisd hahaha, vandaar dat ik even afwezig was.

Ik weet hoe ik je profiel hier moet bekijken...zeg maar wanneer ik kan spieken haha

hhaha net zo nieuwsgierig aangelegd als ik dus! ga nu mijn naam erin zetten, zeg je even wanneer je m gezien hebt, want dan haal ik m gelijk weer weg, is geen naam die veel voorkomt namelijk!

ik heb je gevonden. Denk via je zusje ofzo kan dat kloppen?....kon jou niet eens op je achternaam vinden hahaha...

En nu, zal ik je toevoegen als vriend?

Terug
Bovenaan