ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Hallo allemaal!

Karin ik heb ook even op je hyves gespiekt. Dacht dan heb ik er ook een gezicht bij met wie we kletsen!

Cilo jij ook druk bezig met afwerken van je lijstjes? Hier ook! En hier ook de kleine steeds drukker in de buik en savonds doet gewoon zeer de schoppen en de voetjes in de zij!

Ben vandaag bezig geweest alles in te richten op de baby kamer. Bedje opmaken enz. Moet nog stofzuigen, de ramen en dweilen,. Dan is het wel klaar.
Zal vandaag of morgen de ziekenhuis tas eens klaarmaken met alles erin is dat ook maar gebeurd. Je weet maar nooit wanneer het zich gaat aankondigen!
Word er ook iets rustiger van als alles boven klaar is.

Verder gisteren lekker met mijn man uit eten geweest! Echt fijn even! Op allerlaatste moment even mijn moeder gebeld of onze zoon bij hun aan tafel kon schuiven en dat kon wel! Ideaal!
Morgen gaat mijn man nog een midweek weg en ben ik 35 weken als hij terug komt! Ben wel blij dat hij daarna thuis blijft!

Donderdag moet ik weer op controle bij de verloskundige. Of ik mag daarna nog eens om de twee weken, of we mogen gelijk om de week. Volgens mijn dagboek van mijn vorige zwangerschap ging het hierna om de week!

Nou meiden geniet nog van jullie zondag! Spreek jullie snel weer!

En Karin succes en sterkte Dinsdag!

Groetjes

Diana

Hey meiden,

Hoe is het hier....
Cilo jij hebt t echt gehad he...

Ik moet zeggen dat ik dat nu na it weekend ook wel een beetje heb.
Daarvoor gelukkig helemaal nog niet.
Heb al veel voorweeen gehad en had gehoopt dat ze zouden doorzetten, nu voel ik nog wel heel af en toe een wee maar dat is niks vergeleken met wat ik donderdagavond en nacht en vrijdag de hele dag had...

Maar goed ik kan ook echt de dagen aftellen en ik kan verklappen, we komen al  een beetje  in de buurt. hihi

Zijn er trouwens nog Brabanders in dit gezelschap.
Ik heb nl zo'n zin in de carnaval.
Julian en Valentijn hebben een mooi drakenpakje en de stoel staat klaar om naar de optocht hier in Tilburg te gaan kijken.
Pas alleen in geen enkel outfitje dit jaar maar goed...
En ik hoop op een zonnetje natuurlijk!!

Iedereen heel veel succes met wachten en de laatste loodjes.
Ik begin ze nu wel te voelen, kan niet ees meer 5 minuten in de douchte STAAN maar moet gaan zitten zo moe word ik daarvan.

Maar goed ik moet niet zeuren heb een prima zwangerschap gehad, verder geen klachten dus...

Liefs Femke

Heey meiden lees net op Hyves dat karindylan is bevallen rond half 12 vanmorgen van een zoon! Lennon!

Karindylan van harte meid!! Ga er van genieten!

Hier alles redelijk in orde. Ben gecontroleerd op suiker en die was iets te hoog (weet niet meer of ik dat hier ook al had gemeld) moest het een weekje zelf bijhouden en ben vanmorgen op controle geweest. Ik ga niet meer aan de insuline (pak van mijn hart!!) maar de kleine wordt wel eerder gehaald. Weet nog niet precies wanneer maar aangezien ik het volgende week pas hoor zal het de eerste week van maart zijn.
Moet wel bloedsuiker blijven controleren. En me aan een dieet houden (gezond eten zeg maar ) en dan na de bevalling mag ik stoppen met controleren na een week of 6-7 naar de internist en dan even een controle doen. Als het dan netjes is ben ik er vanaf... er is ongeveer 6% kans dat het blijvend is!

Zo nu ga ik hier maar wat doen want als het over 2 weken al komt  dan moet er hier nog een hoop gebeuren

Groetjes Macka

Na 3 weken ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging is na een zware dag met weeen met een spoedkeizersnee 5 weken te vroeg Daan geboren op 13 februari. Daan ligt nog op de specialcare en ik nog op de kraamafdeling. Hij doet het goed, is 50 cm en 2920 gram.Aan het eind van de week mag ik weer naar huis en Daan misschien over 2 weken. Sucses allemaal met de laatste loodjes!   groet de mama van daan

VAN HARTE GEFELICITEERD

LEKKERT EN KARIN

ZIJN BEVALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoe gaat het met iedereen

diana schiet je lijstje al op die van mij wel maar ik heb nog een bult wasgoed

femke jij hebt ook bijna je geplande keizersnee he
ik ben benieuwd wanneer
inieder geval succes

macka dus volgende week hoor je het misschien word je baby wel eind volgende week gehaald vrijdag ofzo
wel komen vertellen he

het valt me op dat van ons kleine lijstje er veel baby's gehaald worden
eerst 2 meiden die dachten een meid te krijgen en later een jongen te zijn
is ook veel 2 op 8 meiden
en nu lekkert,karin,macka,femke
dat is 4 op 8 dat is erg veel

ik ben vandaag bij de vk geweest
en had een liggingsecho
en de baby was al een beetje ingedaald
ze lag met haar hoofdje tussen mijn bekken
zo blijft ze ook wel liggen zei de vk draaien doet ze nu niet meer
want daar moet ze dan veel te veel moeite voor doen
alles was verder goed
ik mag 3 maart weer komen
en dan kijken ze wat de baby ongeveer weegt ik was daar nl benieuwd naar
nou ik ben benieuwd hoe het nu met de rest gaat
2 jongetjes zijn er al

liefs ci lo...

bevallen

lekkert   13 feb   daan   2920 gran 50 cm
spoedkeizersnee 5 wk te vroeg zwangerschapsvergiftiging

karin   17 feb   lennon
gehaald 3 wk te vroeg zwangerschapssuiker

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            3 mrt                                                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart          19 feb                                                           jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart          bevallen                                                      daan

karin               30                 2e            10 maart          bevallen                                                     lennon

macka         38                 1e               8 maart                                                                                         geheim

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            3 mrt                                                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart          19 feb                                                           jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart          bevallen                                                      daan

karin               30                 2e            10 maart          bevallen                                                     lennon

macka         38                 1e               8 maart          26 feb                                                           geheim

Terug
Bovenaan