ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

goedemorgen
ik ga straks een pleur boodschappen halen met mijn man
morgen is gina nl jarig
en een beetje voorraad voor de bevalling kan ook geen kwaad
de traktaties voor dario haal ik ook vast verschillend snoep
omdat ik dus denk dat ik in de zelfde week beval als dat hij jarig is
en de snoepzakjes maak ik natuurlijk wel pas als hij jarig is
cadeaus moeten we halen voor beide kids
dus druk dadelijk

allemaal een fijne dag
liefs ci lo...

Hallo meiden!

Gefeliciteerd Karin en Lekkert!
Spannend Macka en Annarobe. Annarobe je hebt al een mooie buik hoor zag je foto op het forum!

Dus de kleine lag ook al wat ingedaald Cilo? En je gaat allemaal boodschappen alvast doen. Denk wel verstandig en blijft het ook niet in je gedachten bezig dat je dat beter kunt doen!

Hier gaat alles nog zo zijn gangetje. Deze week nog alleen en dan is mijn man er weer! Heb vannacht echt een rot nacht gehad. Hoor allemaal geluiden, slaap ligt moet constant naar de wc. En ik weet zeker dat die kleine van ons vast ligt en ingedaald. Bij 32 weken was het al ingedaald maar nog niet helemaal vast. Nou ik voel me net gekneusd van onderen. Lopen doet er zeer over. Morgen weer naar de verloskunidge ben benieuwd. Neem mijn broertje dan mee vind ik best wel speciaal. Hij komt me vandaag ook helpen heb twee kleintjes over de vloer en met tillen neemt toch wel wat van mij en hij blijft lekker een nachtje slapen. Ben ik ook niet alleen thuis vannacht slaapt vast stukken beter!

Er worden inderdaad veel kleintjes gehaald. Van mijn gym de twee van de 7 die geboren zijn zijn ook gehaald. Ben benieuwd hoe het bij ons allemaal gaat verlopen.

Ik heb mijn lijstje aardig bijgewerkt en de baby kamer is klaar. Wil nog wel kleine kamer opruimen en de gang kast, maar dat zien we wel hoever ik kom. Want dat betekend dat ik daarna helemaal op ben en niks meer aan is met mij.
Verder moet ik ook nog even cadeaus kopen voor diegene die in maart en april jarig zijn en we hebben zondag en vrijdag ook nog verjaardag.

Zo zijn jullie ook weer op de hoogte van hier. Ik ga mijn soap even afkijken die ik had opgenomen de jongens spelen nog leuk kunnen we straks als mijn broertje er is een klein stukje wandelen vinden ze vast leuk!

Spreek jullie snel weer!

Groetjes

Diana

Gefeliciteerd Cilo!
Hoop dat je een fijne dag hebt.

Hier alles goed hoor. Heb alleen het gevoel dat het allemaal iets eerder gaat gebeuren dan dat ik dacht... misschien wel voor het inleiden. Maar goed het is voor mij de eerste dus weet niet goed wat ik nu hoor te voelen zeg maar

Groetjes Macka

Hoi CiLo,

Gefeliciteerd met Gina, heb je weer die lekker taart van de hema gehaald?

verder alles goed met je? alles nog hoog en droog? nee het duurt nog even he.

Nou ik kom net met me vriendin van de negen maanden beurs vandaan. Vond het helemaal leuk om alles te zien. En  heb gelijk gezien (mocht het raak zijn) wat voor kinderwagen ik leuk vind

Morgen krijg ik IUI nummer 5 ga je weer voor me duimen? Mijn man gaat dit keer mee normaal kan hij niet mee ivm zijn werk kan hij heel moeilijk 2 keer op 1 dag weg.
Maar nu is hij vrij en gaat hij voor het eerst mee naar IUI dus dat gaat zeker geluk brengen. Mijn man moet om 13:00 uur inleveren en ik om 14:30 uur.

nou meid ik kom van de week weer even kijken hier en laat je weten hoe het gegaan is. Zaterdag ga ik hele dag heerlijk naar de sauna krijg ik een massage even lekker eruit. Al weet ik niet of het mag dat moet ik even aan me gyn vragen.

Groetjes
Patricia

Heey patricia! Succes vanmiddag hoop dat het raak is!
Van de sauna weet ik niet of dat dat mag hoor. Ik weet wel dat als je zwanger bent je er niet in mag...
Groetjes Macka

hai macka
bedankt voor de felicitaties
ja wat je moet voelen dat is moeilijk te zeggen
elke zwangerschap is ook weer anders
je weet het pas zeker als je de ween om de paar minuten krijgt en als ze erg pijnlijk zijn
of als je vruchtwater breekt
wanneer kreeg je nu ook alweer te horen wanneer je ingeleid wordt
vandaag of maandag
nou succes de komende dagen

hai patries
bedankt voor de felicitaties
ik hoop dat het echt geluk gaat brengen dat je man mee gaat deze keer
het heeft nu allemaal wel lang genoeg geduurd dacht ik zo
en natuurlijk duim ik voor jouw

verder hier is nog gebak over dus als je zin hebt in die lekkere vanilleslagroomvlaai dan ben je van harte welkom
succes vandaag met je iui

nou meiden
ik ben behoorlijk kapot van gisteren
ik ben de hele dag druk geweest
gisterenavond maar 2 paracetemolletjes genomen voor de pijn in mijn rug
mocht van de vk dus dat is fijn
mijn schoonmoeder zei een tijdje geleden dat ze dacht dat ik met 37 weken
zou bevallen ja dat had ik jullie al eerder vertelt maar nu zei mijn vader gisterenavond
ik denk dat het nog een week duurt volgende week zaterdag dus 1 dag eerder als mijn schoonmoeder
hoe komen ze erbij
ik zelf denk niet dat ik 3 weken te vroeg beval maar ik vind het wel leuk om het allemaal te horen hoor
ik zorg wel dat ik vrijdag of zaterdag alles klaar heb stel dat ze wel gelijk hebben hahahaahahahahaha
het begint ook echt zwaar te worden

aankomende week even alle was wegwerken
de klossen ophalen
mijn tas voor het ziekenhuis inpakken

mijn man gaat vandaag de laatste klusjes doen
vanmiddag ga ik weer met onze zoon naar de dokter
hij komt niet van dat slijm af en hij is nog steeds benauwd
hij is nu al 3 weken zo dat arme kind
de dokter zei de vorige keer dat het beter ging met hem maar ik ga nu toch om een kuurtje vragen voor hem dit kan niet langer zo

officieel moet ik vandaag nog 30 dagen
maar ik denk nog steeds anders dus nog 21 of 22 dagen snel he hahahahahahaha

liefs ci lo...

Hoi Cilo,
Nee ik hoor het donderdag de 26e pas! Dus nog ff volhouden hier. Ben het wel een beetje zat nu hoor. Maandag gaat het bed op klossen. Vanavond kast in elkaar zetten dan kan ik de slaapkamer opruimen HOIHOI! En als dat opgeruimd is... kan de wieg in elkaar gezet worden. Moet komende week de box nog beitsen  maar er staan nog steeds dozen op oeps!! Die moeten echt naar boven maar er komt gewoon niks van en ik krijg ze niet naar boven. Hopelijk lukt het het weekend... maar morgenavond is onze avond dan gaan we lekker uit eten! Laatste x met z'n tweetjes. We zijn morgen een jaar getrouwd!

Hoe is het met je rug nu Cilo? Wel balen ik heb steeds zo'n rot gevoel in mijn onderbuik niet echt pijn maar beetje beurs gevoel evenals mijn schaambeen trouwens dusss van mij mag het snel komen hoor!

Groetjes Macka

Terug
Bovenaan