Hallo meiden!
Gefeliciteerd Karin en Lekkert!
Spannend Macka en Annarobe. Annarobe je hebt al een mooie buik hoor zag je foto op het forum!
Dus de kleine lag ook al wat ingedaald Cilo? En je gaat allemaal boodschappen alvast doen. Denk wel verstandig en blijft het ook niet in je gedachten bezig dat je dat beter kunt doen!
Hier gaat alles nog zo zijn gangetje. Deze week nog alleen en dan is mijn man er weer! Heb vannacht echt een rot nacht gehad. Hoor allemaal geluiden, slaap ligt moet constant naar de wc. En ik weet zeker dat die kleine van ons vast ligt en ingedaald. Bij 32 weken was het al ingedaald maar nog niet helemaal vast. Nou ik voel me net gekneusd van onderen. Lopen doet er zeer over. Morgen weer naar de verloskunidge ben benieuwd. Neem mijn broertje dan mee vind ik best wel speciaal. Hij komt me vandaag ook helpen heb twee kleintjes over de vloer en met tillen neemt toch wel wat van mij en hij blijft lekker een nachtje slapen. Ben ik ook niet alleen thuis vannacht slaapt vast stukken beter!
Er worden inderdaad veel kleintjes gehaald. Van mijn gym de twee van de 7 die geboren zijn zijn ook gehaald. Ben benieuwd hoe het bij ons allemaal gaat verlopen.
Ik heb mijn lijstje aardig bijgewerkt en de baby kamer is klaar. Wil nog wel kleine kamer opruimen en de gang kast, maar dat zien we wel hoever ik kom. Want dat betekend dat ik daarna helemaal op ben en niks meer aan is met mij.
Verder moet ik ook nog even cadeaus kopen voor diegene die in maart en april jarig zijn en we hebben zondag en vrijdag ook nog verjaardag.
Zo zijn jullie ook weer op de hoogte van hier. Ik ga mijn soap even afkijken die ik had opgenomen de jongens spelen nog leuk kunnen we straks als mijn broertje er is een klein stukje wandelen vinden ze vast leuk!
Spreek jullie snel weer!
Groetjes
Diana