ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Hoi allemaal

Hier gauw een berichtje van mij
Alles gaat goed ook met Lennon hij woog 3250 gram en 48 cm

De bevalling was in 3 uur 24 min

Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat

dikke x

bevallen

lekkert   13 feb   daan   2920 gram 50 cm
spoedkeizersnee 5 wk te vroeg zwangerschapsvergiftiging

karin   17 feb   lennon 3250 gram 48 cm
gehaald 3 wk te vroeg zwangerschapssuiker

hai macka
jeetje wat moet jij nog veel doen
en jij bent nog eerder als mij uitgerekent
het scheelt dat je nog geen kids hebt dan kun je dingen sneller doen dan als je er een paar hebt rondlopen

mijn rug doet nog steeds heel erg veel pijn
ik zal blij zijn als ik ben bevallen
na de bevalling zal het met een paar weken langzaam wel wegtrekken

veel plezier meid morgen
op jullie 1 jarige jubileum
geniet ervan

hai karin
dat heb je snel gedaan
ja ik hoop dat het bij mij ook deze keer wat sneller gaat
leuk dat je even langs kwam

nou meiden
ik heb vanmiddag voor het eerst voorween gehad
ik ben op de bank gaan liggen om tot rust te komen
nu nog voel ik af en toe wat ik zal blij zijn als de kids dadelijk in bed liggen
die zijn namelijk weer lekker ruzie aan het maken met elkaar en eentje wil niet eten fantastisch allemaal dat wordt vroeg naar bed voor hun ik ben ze voor vandaag goed zat
ons zoontje heeft trouwens antibiotica gekregen
nou dus vandaag begonnen de voorween dus nu verwacht ik ze elke dag wel een paar keer
toen ik ze vanmiddag kreeg dacht ik gelijk aan wat de ouders voorspelt hadden en dacht zouden ze nu dan toch gelijk krijgen maar dat hoeft niet bij de andere kids had ik de voorween al veel langer voor die tijd maar goed je gaat toch weer denken he

patricia
hoe voel je je
is het goed gegaan vandaag
liefs ci lo...

hoi Cilo,

heb me IUI weer gehad, was inderdaad fijn dat me man erbij was hoor. je staat wel weer binnen 2 minuten buiten maar toch fijn dat hij erbij kon zijn.

bij jou zijn je voorweeen begonnen spannend hoor!!!

nou meid ik maak het niet te lang heb het zo onwijs druk gehad op me werk dus ik plof lekker op me bankie en ga me programma's kijken die ik altijd kijk op vrijdag avond.

groetjes
Patries

hai patries
nou de voorween zijn hier volop aan de gang
ik krijg het er spaans benauwd van vooral als ik zit
dus ik ga maar vaart zetten achter de dingen die ik nog moet doen
deze aankomende week moet alles klaar zijn

wanneer is je nieuwe nod
misschien lukt het deze keer voor jouw en dan is het net op de valreep voordat ik beval dat jij ook zwanger bent
dat hadden we toch afgesproken
jij ook zwanger voordat ik beval

liefs ci lo...

hey Cilo,

ohhhhh ik vind het helemaal spannend voor je, leef helemaal met je mee.
Ik heb er uiteraard nog geen verstand van maar als je voorweeen hebt is dat een teken dat het dan snel zal gaan gebeuren? of verschilt dat weer als je al meer kinderen hebt gekregen?

Ja ik heb dat gezegd en dat gaat ook zeker gebeuren let maar op voor dat jij bevalt heb ik hier geschreven dat het gelukt is. Deze keer gaat het lukken..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dikke kussss
Patries

ik zal aan je denken. Enne fijn weekend.

Heey Cilo,
Ja er moet nog een hoop gebeuren hier. We zijn ruim een jaar bezig geweest om er uberhaupt in te kunnen. Het is een huis van ruim 100 jaar oud en altijd door "foute" klussers onderhouden  dus er moest veel gebeuren en er heeft ontzettend veel tegen gezeten. Nu is het aardig op orde hoor maar er moeten echt nog wel klussen gebeuren. Wat normaal gesproken al af zou kunnen zijn maar ik door de zwangerschap heb niet veel meer kunnen doen de laatste tijd en bij mijn man is het enorm druk op werk gaat om half 6 op en is vaak pas na 18 uur thuis en moet dan zelfs thuis nog even verder werken tja... dan heb je ook niet veel zin meer om nog wat te doen. Het gebeurt wel maar gewoon een stuk minder dan je zou willen.
Morgenochtend bijtijds op en dan de nodige dingen nog doen. En anders is het gewoon allemaal niet af erg jammer! Zo denk ik ondertussen hoor eerst niet  maar als ik niet zo zou denken ondertussen werd ik helemaal gek

Ik ga mijn bedje opzoeken. Succes met de voorweeën.. hier alleen harde buiken als ik teveel doe!

Groetjes Macka

Terug
Bovenaan