hai patries
ja deze keer moet het raak zijn
het moet het moet het moet !!!!!!!!!!!!!!!!!!
o ja patries wat je zei over de voorweeen dat zegt niet altijd wat bij die andere kids had ik ze al veel eerder soms al met 6 maanden
maar ik voel nu dat de baby ook echt steeds meer indaalt ik kan niet meer gaan zitten zonder pijn te hebben en de voorweeen gaan gewoon door
het doet nu allemaal pijn van onder
toen ik dinsdag bij de vk was was ze al een stukje ingedaald en ik weet nu wel zeker dat ze nu nog meer is ingedaald
dus van mij mag ze wel volgende week zaterdag komen wat mijn vader zei
en ik heb uitgerekent dat heeft ook wel weer wat qwa nummers enzo je weet wel die berekeningen van ons hahahahahaahaha
hai macka
nu snap ik ook waarom je nog niet alles klaar hebt meid
dat lukt dan ook niet he
en het is goed dat je het van je af hebt gezet anders belemmerd dat dat je moet gaan bevallen daar geloof ik echt in het gebeurd pas als je hoofd leeg is
daarom werk ik me nu helemaal uit de naat
maar in jouw geval laat die bevalling mooi voor wat het is
alleen de dingen voor jouw en de baby op orde maken en dan ben je klaar
ik kan me voorstellen dat als jouw man zoveel werkt dat het er dan allemaal niet van komt
ik zou zeggen maak die paar kleine dingen nog in orde
ga nog op visite ofzo waar je nog heen had gewild maak een gerecht wat je nog had willen maken en als je dan alles hebt gedaan en je hoofd is leeg zul je zien dat je water breekt of dat je plotseling wakker wordt met weeen
heel veel succes meid
liefs ci lo...
ja deze keer moet het raak zijn
het moet het moet het moet !!!!!!!!!!!!!!!!!!
o ja patries wat je zei over de voorweeen dat zegt niet altijd wat bij die andere kids had ik ze al veel eerder soms al met 6 maanden
maar ik voel nu dat de baby ook echt steeds meer indaalt ik kan niet meer gaan zitten zonder pijn te hebben en de voorweeen gaan gewoon door
het doet nu allemaal pijn van onder
toen ik dinsdag bij de vk was was ze al een stukje ingedaald en ik weet nu wel zeker dat ze nu nog meer is ingedaald
dus van mij mag ze wel volgende week zaterdag komen wat mijn vader zei
en ik heb uitgerekent dat heeft ook wel weer wat qwa nummers enzo je weet wel die berekeningen van ons hahahahahaahaha
hai macka
nu snap ik ook waarom je nog niet alles klaar hebt meid
dat lukt dan ook niet he
en het is goed dat je het van je af hebt gezet anders belemmerd dat dat je moet gaan bevallen daar geloof ik echt in het gebeurd pas als je hoofd leeg is
daarom werk ik me nu helemaal uit de naat
maar in jouw geval laat die bevalling mooi voor wat het is
alleen de dingen voor jouw en de baby op orde maken en dan ben je klaar
ik kan me voorstellen dat als jouw man zoveel werkt dat het er dan allemaal niet van komt
ik zou zeggen maak die paar kleine dingen nog in orde
ga nog op visite ofzo waar je nog heen had gewild maak een gerecht wat je nog had willen maken en als je dan alles hebt gedaan en je hoofd is leeg zul je zien dat je water breekt of dat je plotseling wakker wordt met weeen
heel veel succes meid
liefs ci lo...