Hai Hai
Dus Femke een keizersnee en je bent er ibijna vanaf. Spannend hoor allemaal!
Cilo jij ook veel last van maagzuur. Ik ook! bah bah bah! Eet hier de rennies maar, en vind ze steeds minder vies het helpt in iedergeval een hele boel.
Ik had de afspraak en alles was goed. ingedaald wel al maar nog niet vast.
Aankomende maandag heb ik weer een afspraak het wel bekende BELVERHAAL. Zou eerst volgende week donderdag, maar mijn man heeft avond diensten kunnen krijgen en moest ik even verschuiven! Heb dan dezelfde vk als bij onze bevalling!
Verder heb ik alles op mijn lijstje af. Alleen de WC muren nog even. MAar heb behoorlijke poetsdrang helemaal nu mijn vent savonds er niet is. Dus dat komt wel goed.
Zal volgende week eens horen welk nummer ik kan gebruiken voor het bed in de kamer. En de po maar afhalen denk ik.
Moet wel in ziekenhuis bevallen, maar bedje moet wel komen. Zou eerst de box met 38 weken er ook in doen, maar doe wel later als bed er weer uit is. ZO heeft onze zoon ook wat meer speel ruimte.
Verder om het anderhalf uur snachts wakker om te plassen en de kleine is dan erg druk. Maar als ik mijn hand erop leg, kan kruipt het daarheen en blijft het stukken rustiger en kan ik mooi weer slapen.
Is iedereen bij jouw CILO weer wat beter?
Nou ik ga er weer vandoor!
Groetjes
Diarich