ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            3 mrt                                                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                       jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart          bevallen                                                      daan

karin               30                 2e            10 maart          bevallen                                                     lennon

macka         38                 1e               8 maart          26 feb                                                           geheim

hallo allemaal

diana
jij was 19 feb toch naar de vk geweest
hoe is dat gegaan
en hou je het allemaal nog een beetje vol
is je lijstje af of bijna af

macka
jij hoort morgen wanneer ze je baby gaan halen he
wat spannend zeg
kom je even   vertellen hoe het is gegaan
en hou jij het ook nog uit

patricia
hoe gaat het met jou dan
jij moet nog 9 dagen he
heb je nog wat gemerkt of heb je een bepaald gevoel
succes meid

ik heb hier heel erg veel last van maagzuur
terwijl de baby al heel erg is ingedaald
vandaag voor het eerst last gehad met auto rijden
dat is balen want ik zit elke dag heel erg vaak in de auto
nou we zullen zien hoe het verder gaat
nog 25 dagen te gaan
liefs ci lo...

Hai Hai

Dus Femke een keizersnee en je bent er ibijna vanaf. Spannend hoor allemaal!
Cilo jij ook veel last van maagzuur. Ik ook! bah bah bah! Eet hier de rennies maar, en vind ze steeds minder vies het helpt in iedergeval een hele boel.

Ik had de afspraak en alles was goed. ingedaald wel al maar nog niet vast.
Aankomende maandag heb ik weer een afspraak het wel bekende BELVERHAAL. Zou eerst volgende week donderdag, maar mijn man heeft avond diensten kunnen krijgen en moest ik even verschuiven! Heb dan dezelfde vk als bij onze bevalling!

Verder heb ik alles op mijn lijstje af. Alleen de WC muren nog even. MAar heb behoorlijke poetsdrang helemaal nu mijn vent savonds er niet is. Dus dat komt wel goed.

Zal volgende week eens horen welk nummer ik kan gebruiken voor het bed in de kamer. En de po maar afhalen denk ik.
Moet wel in ziekenhuis bevallen, maar bedje moet wel komen. Zou eerst de box met 38 weken er ook in doen, maar doe wel later als bed er weer uit is. ZO heeft onze zoon ook wat meer speel ruimte.

Verder om het anderhalf uur snachts wakker om te plassen en de kleine is dan erg druk. Maar als ik mijn hand erop leg, kan kruipt het daarheen en blijft het stukken rustiger en kan ik mooi weer slapen.

Is iedereen bij jouw CILO weer wat beter?

Nou ik ga er weer vandoor!

Groetjes

Diarich

hai diana
ja hier iedereen weer aan de beterende kant
voor mijn maagzuur gebruik ik gaviscon vloeibaar met anijssmaak
ik wordt er ook helemaal gek van
en ik moet snachts ook vaak plassen
misschien helpt het als we savonds minder drinken

ik had gisteren de klossen opgehaald en die gaan er morgenavond onder
en ik moet mijn tas nog inpakken voor het ziekenhuis
en mijn fototoestel moet ik nog even vol schieten zodat ik er een nieuw filmpje in kan doen
ik moet de sluier voor het ledikant strijken en ophangen en het bedje opmaken
en de was wegwerken kan toch niet helemaal want die komt elke dag weer opnieuw

mijn man moet de digitale fototoestel nog opladen
want daar gaan we dan ook de foto mee maken voor het geboortekaartje
ja dat doen we dan als ik weer thuis ben want de andere kids moeten er ook op
maar dat wil ik van te voren klaar hebben
verder moet hij nog even het gordijnrails ophangen en dan kunnen de gordijnen bij de baby er ook aan
de box in de woonkamer zetten dan kan ik daar ook de spulletjes inzetten

ben jij trouwens ook zo moe
ik voel me steeds niet echt lekker
niet veel zin om te eten maar doe het dan toch want niets eten is toch ook niet goed
en de vermoeidheid begint echt toe te slaan

nou maandag ga jij dus naar de vk
misschien wel de laatste keer deze zwangerschap wie weet
heb jij nog een bepaald gevoel wanneer je gaat bevallen

liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            3 mrt                                                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart            2 mrt                                                             jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart                                                                                           meisje!!!!

lekkert         28                 1e            18 maart          bevallen                                                      daan

karin               30                 2e            10 maart          bevallen                                                     lennon

macka         38                 1e               8 maart          26 feb                                                           geheim

Heey meiden,
Gaat redelijk hier hoor. Ik  heb veel harde buiken maar het is op zich vol te houden. Moet wel af en toe gaan liggen. Morgen idd gyn. Laat natuurlijk even weten hoe het gegaan is. Suikers waren netjes afgelopen week vandaag iets verhoogd, maar ben ook niet lekker erg verkouden en dat heeft er ook invloed op helaas.
Gisteren enorme schoonmaakdrang gehad en er maar aan toe gegeven, hierdoor vandaag niet veel waard
Blijf ook lekker op mijn gat zitten nu. Doe niks meer  

Welterusten allemaal en tot morgen!

Groetjes Macka

Goedemorgen!
Ben bij de gyn geweest... (tromgeroffel ) onze uk mag uit zichzelf komen zoals het er nu uitziet hoihoihoi! Het is absoluut geen beer van een kind en aangezien mijn suikers zich heel netjes houden mag ik het in elk geval tot volgende week zo laten. Had nog geen ontsluiting en volgende week donderdag kijken we verder. Ben dan 39 weken spannend!!

Groetjes Macka

diarich         23               2e              27 maart            2 mrt                                                             jongen    

macka         38                 1e               8 maart          5  maart                                                           geheim

Terug
Bovenaan