ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Hoi meiden,

Ben nog steeds vol spanning mee aan het lezen wie nu de volgende van jullie is die gaat bevallen.

Een vriendin van mij is dinsdag bevallen van een meisje ze heet Nora Lynn. Er zijn nu 6 vriendinnen van mij die op alledag lopen en 15 die of net zwanger zijn of op de helf. Echt een babyboom in mijn vriendenkring.

Nou wat ik voel ik weet het niet iedere maand voel ik wel weer wat maar wil daar niet aan toegeven, die stomme onzekere 2 weken je wordt er gek van.

Ik heb last van borrelende onderbuik. Heb zeker 5 dagen na me IUI een beurs gevoel gehad. Ben heel erg moe (maar heb heel veel gewerkt deze week) heb vanaf vandaag wel weer pijn in me onderrug en dat is vaak een slecht teken maar goed je weet het niet. Verder heb ik nog niet veel kunnen ontdekken. Ik ben dit keer wel een stuk ongeduldiger dan normaal en ben er nog meer mee bezig dan normaal. ohhhh ik hoop zo dat het nu raak is.

nou meiden succes met de laatste loodjes.

groetjes
Patricia

Heey Patricia,
Zou wel fijn zijn hè als het nu eens raak was! En al die tekenen... ik ben dan wel spontaan zwanger geworden maar had heel de week voor ik zwanger bleek toch echt alle menstruatie verschijnselen die je je maar kunt bedenken dus dat zegt ook niet alles.

Niks van Cilo gehoord vandaag hmmm... stiekem aan 't bevallen Cilo??? Haha!! Dat zou een mooie zijn zeg!

Welterusten allemaal! Tot morgen.

Liefs Macka

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje niks laten horen, mijn excuses! Maar ik heb wel regelmatig gelezen hoor hihi. Morgen ben ik 38 weken en dit is mijn 2 verlofweek geweest. Heeeerlijk!! Wel volop nesteldrang gehad maar de laatste dagen doe ik wat rustiger aan. Het wil niet meer zo en ik had toch olifantenpoten (vocht) daar werd je bang van! Nu ik wat meer rust en veel drink zien ze er weer menselijk uit.
Vandaag ben ik de gyn. geweest. De kleine is goed ingedaald en ligt helemaal perfect. Ik merk wel dat ik langzaam echt geobsedeerd raak door tekenen dat het gaat beginnen! Ben het toch wel zat nu..Ergens heb ik altijd gedacht dat ik geen 40 weken zal gaan halen, en dat zegt iedereen in mijn omgeving ook! Ik hoop stiekem volgende week ergens hihi. De laatste dagen heb ik wel weer meer last van harde buiken, menstruatiepijn, druk op t  schaambeentje alsof ie bont en blauw is en plots steekjes in de buik...Mja wie zal t zeggen of het voorbereidingen zijn hahaha. Sinds gister heb ik last van diaree en ik moet sowieso deze week vaker per dag naar de wc dat had ik eerst nooit! Hoe gaat het bij jullie met de voortekenen? Ben heel benieuwd!!

Groetjes Brasilgirl

Heey brasilgirl,
Ik zei gisteren nog tegen mijn man ik zit wel heel veel op de wc voor ontlasting. Alsof mijn lichaam aan het opschonen is. Soms diarree maar meestal niet. Ook vaak het gevoel te moeten maar dat er dan niks komt.
Ook een beurs schaambotje en menstruatiepijn vooral als ik 's morgens wakker wordt. Nu las ik van de week ergens dat je meestal 's nachts voorweeën hebt en er veel vrouwen zijn die het niet merken. Ik heb ook veel harde buiken. Maar... gister bij de gyn geweest en bij onderzoek nog geen ontsluiting dus ik wacht maar netjes af tot de 40 weken  Nu 38 wkn 1 dag. Dus 't mag wel komen maar 't wil nog niet haha!

Nog steeds niets van CILO hè? Die kruipt gewoon lekker voor volgens mij!  dat heb je ervan Cilo als je elke dag wel 2-3 x post dan wordt je sneller gemist! Hoop dat alles goed met je gaat!

Macka

hai macka
hahahahahahahahahahahahahaha
was het maar waar dat ik an het bevallen was
ik ben het nl goed zat
gisteren was ik de hele dag druk
gisterenavond kwamen mijn schoonzus en zwager helpen met de klossen
en toen heb ik voor hun gekookt
daarna kids naar bed
en toen hebben mijn schoonzus en ik het bed opgemaakt + het bedje van de baby
troep opgeruimd toen ik haar naar huis bracht was het alweer super laat
daarna hield ik weer zoveel vocht vast en had ik een super zere rug
ik ben me lekker gaan douchen en ben lekker in ons schone verhoogde bedje
gekropen
o ja en de box heeft mijn man er ook nog neer gezet
en vandaag de gordijnen opgehangen in de babykamer
dus ik ga straks mijn tas inpakken en dan ben ik klaar

meid wat fijn dat je uit je zelf mag gaan bevallen
echt te gek dat het nu beter met je gaat
ik ben benieuwd wanneer je gaat bevallen

patricia
ik durf niets meer te zeggen
dus ik hou me deze keer helemaal stil misschien brengt dat geluk
qwa uitspraken doen van ik denk dat je wel of niet zwanger bent
wat ik wel blijf doen en wat geen kwaad kan is je geluk wensen
toi toi toi en nog even en dan is het 6 maart meid

brasilgirl
leuk dat je erweer eens bent meid
dus bij jou rommelt het ook goed allemaal
ook bij jou ben ik benieuwd wanneer je bevalt meid
hou ons op de hoogte

femke
volgens mij ben jij gisteren of vandaag bevallen meid
je zou een ks krijgen in feb dus kom vertel hoe staat het ermee

nou meiden
ik heb al 4 dagen hoofdpijn elke dag en sinds gisteren zweet aanvallen
ik heb de vk gebeld vandaag en die is vandaag bij mij geweest
ze had mijn bloeddruk gemeten en die was goed
urine onderzocht op eiwitten en die had ik niet dus dat was ook goed
de baby lag keurig en het hartje klopte goed
ik vroeg gelijk of ze kon voelen wat het ongeveer woog
en ja hoor mijn gevoel klopte deze zal meer wegen als de andere meiden van ons
maar ik denk wel minder als onze zoon dus tussen hun ergens in
gelukkig is er niets aan de hand met mij maar ik moest maar eens goed rusten vanavond
vandaag kreeg ik weer last van voorweeen en dacht even zal mijn vader dan toch gelijk krijgen en dat ik morgen onze dochter in onze handen heb
wie weet we zullen het zien
van mij mag het ik ben het echt zat

liefs ci lo...

Ha CiLo... was toch wel grappig geweest als je al bevallen was   Gun het je ook hoor! Wie weet heb je morgen idd je kindje in je armen. Wel vervelend dat je je niet lekker voelt. Hoop dat het snel gebeurt voor je! Ik hoop dat het hier nog heel even blijft zitten. Ontsluiting had ik in elk geval nog niet.

Knuff Macka

hai macka
goedemorgen
hier nog geen baby dus vandaag word het niets
bij mij begint het altijd wanneer ik ontspannen ben
bij dario sochtends werd ik wakker om 9:00 uur door weeen
bij gina snachts om 00:00 uur braken mijn vliezen
bij celia snachts om 04:00 uur begonnen de weeen

ik vind 3 weken te vroeg ook wel erg veel hoor
aankomende week ben ik nog erg druk
dus ik verwacht het eerder volgend weekend en dan is het nog vroeg vergeleken bij de andere kids

maar goed jij bevalt eerder als mij hoor
jij bent nog maar 1 week en 1 dag van jouw uitgerekende datum af
toen kreeg ik gina 8 dagen te vroeg
ik denk dat ik 8 maart ga bevallen op jouw uitgerekende datum
je weet wel waarom he 9 en 19 feb en dan 8 en 18 mrt
op 8 mrt vorig jaar heeft mijn man een aanrijding gehad en zit hij nu al bijna een jaar in huis omdat hij last heeft van een whiplash
dus misschien dit jaar wel iets moois op die datum

heb jij zelf geen enkel idee wanneer je bevalt heb je geen voorgevoel
nou ik hoor het wel
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan