ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

hallo allemaal
gelukkig kunnen we erweer op de hele middag deed het forum het niet
ik was bang dat het weer dagen zou duren net als toen met oud en nieuw
en ik dacht uitgerekent nu wanneer we allemaal gaan bevallen
dat komt dan helemaal niet uit he
nou nu maar weer kletsen met z'n allen hahahahahaahahahaha
liefs ci lo...

goedemorgen allemaal
37 weken nog 3 weekjes jippie
ik heb de 37 weken gehaald

nou meiden ik heb alles klaar
bed op klossen
tas ingepakt
de box staat er
alles netjes in huis
mijn man heeft zijn klusjes gedaan
ik heb alleen weer bergen wasgoed maar volgens mij blijft dat altijd
ach ja ik ga zo maar weer eens wassen en morgen maar weer eens en dan maar hopen dat ik het een beetje bij kan houden
en anders moet de kraamverzorgster het maar doen hoor

maar het allerbelangrijkste is

HET IS MAART !!!

belangrijk voor ons maar ook voor patricia

lieve patricia ik hoop dat deze maand ook net zo bijzonder  en mooi voor jouw wordt als voor ons

meiden een fijne zondag
en heel veel sterkte voor die gene die gaat bevallen
heel veel liefs ci lo...

goedemorgen ladies
nog niemand bevallen

ik ben vandaag 8.6 mnd zwanger en nog 20 dagen te gaan
ik kan niet meer wachten tot dat ze er is
ik ben net begonnen met de bergen was
en boodschappen aanvullen en de koelkast leegruimen
de badkamer opruimen
ja je moet toch wat om de dag door te komen

ik slaap zo gigantisch slecht hebben jullie dat ook
ik kan me nauwelijks draaien
door mijn buik of door de pijn in mijn rug

nou ik ga ontbijten
ik ben er al vanaf 7:15 uit voor de kids
dus ik krijg nu wel honger

patricia nog 4 dagen te gaan meid

diana heb je alles voor elkaar

macka hoe gaat het vandaag met jou

brasilgirl lees je nog mee

nou meiden misschien tot later
fijne dag
liefs ci lo...

Goedemorgen!
Hier alles nog binnen. Nog 10 dagen dan ben ik officieel uitgerekend volgens het ziekenhuis volgens mij nog 6 dagen maar goed... ze houden toch de tijd van het ziekenhuis aan niet waar?
Ik slaap ook slecht hoor Cilo, voel me net zo'n aangespoelde walvis als ik me om moet draaien! Vreselijk daarnaast ook nog eens 3 tot 4 x per nacht uit bed pffff. En als ik eenmaal wakker ben tegen de ochtend kan ik het over het algemeen wel vergeten dat ik nog verder slaap!
Ik ben ook druk bezig het weekend alles weggewassen en nu de bedden aan het verschonen. En de dekbedovertrekken zitten nu in de machine. De dekbedden hangen te luchten. Nu even uitgerust ga ik zo de bedden weer opmaken!
Mijn man is vandaag vrij. Hij rijdt heen en weer naar de vuilstort om de laatste troep weg te brengen. Vanmiddag even winkelen samen.
Groetjes weer! Macka

Hoi Allemaal,

Volgens mij hebben er meer last van nesteldrang hihihi. Wat leuk om te lezen hoe iedereen druk in de weer is. Het wachten is ook zo saai! En iedereen zegt me gewoon mijn ding te blijven doen en dat het dan vanzelf wel begint...Nou ik ben benieuwd!! Ik ben geen typje die in bed gaat liggen wachten hahaha. Ik heb zojuist de meubels afgepoetst en de vloer gedweild, heb nu de 2e machine was lopen dus ik heb zeker niet stilgezeten. Helaas moet ik nu wel ff gaan chillen want ik heb niet veel energie meer. Ook moet ik regelmatig per dag met de voeten omhoog omdat ik extreem veel vocht vasthoud! Dus dan ga ik dat maar doen...Gelukkig hebben we een verstelbaar bed dus ik slaap nu met kop en voeteneind omhoog, niet echt ideaal mja jullie beleven ook rotnachten. Ik moet ongeveer elk uur plassen, maar dat komt dus omdat ik dat vocht heb....Ach het is wat die laatste loodjes maar we weten waar we het voor doen!! Sterkte allemaal en ik houd jullie op de hoogte en zal zeker blijven lezen!

Groetjes brasilgirl

Hallo allemaal!

Ben vanmorgen bij de verloskundige geweest.Alles is weer in orde. We hadden het belverhaal.
Had last van hoofdpijn en soms beroerdheid. Wat blijkt wat ik al dacht moet meer drinken. Vind drinken al zo'n opgave ,maar ja nu nog maar wat meer aan denken. Loop constant naar de wc kan er wel een abbonement opnemen.

Verder ben ik af en toe toch wel nerveus hoor. Vraag me soms af of het toch niet een meid is. Gezien het verschil van buik en zwangerschap van de vorige keer. Twee vriendinnen zeiden ook al we moeten nog maar zien. Nou ben ik toch echt wel benieuwd. En ben zo benieuwd naar hoe ons kindje eruit ziet. Wanneer het zich zal aankondigen.

Ik heb verder alles klaar. Tas staat in de auto en de maxi-cosi ook. Ben van het weekend nog bij twee kringloop winkels geweest en heb nog een mooie blank eiken rieten stoel gekocht en een mooie tja wat is het kapstok met vakken erboven in het wit gekocht. Die heb ik nu boven de commode hangen en daarin de kleertjes gedaan. Andere kastje heb ik uit de baby kamer verbannen. Nu kon er mooi die stoel staan en bij onze zoon heb ik ook altijd nog een stoel staan al is het voor het verhaaltje voorlezen.

Ben echt benieuwd of ik de 40wkn ga halen denk zelf ergens bij de 39wkn. Maar wel graag na mijn verjaardag de 19de maart. En ben benieuwd hoe snel en of ik dan thuis beval of in ziekenhuis. Als nog sneller gaat heb ik grote kans dat we ziekenhuis niet halen. Vorige keer deed ik 2.5 uur over volledige onsluiting en anderhalf uurtje persen. Dus ben benieuwd. En zal het weer met breken van de vliezen beginnen ja de nee. En welke verloskundige zal er zijn?

Ik heb vannacht ook een rot nacht gehad gister wel vroeg bed in gedoken al om 7 uur en daarvoor nog even in bad geweest. Heb wat tv gekeken en mijn boek uit gelezen. Om 23.00 kwam mijn man op bed en wildeik ook gaan slapen ging wel ok maar om het uur weer wakker. 5 uur vanmorgen ons zoontje op bed en 6 uur maar weer in eigen bedje gelegd en we hadden vroeg de afspraak bij de vk dus tja lekker lang slapen kon ook niet helaas!

Nou meiden ik spreek jullie snel weer ga zo ook even liggen!

Groeten

Diarich
(36.3 weken zwanger )

O ja ben net even bij vriendin geweest even mijn haar gekleurd en geknipt zit dat weer netjes.

hai meiden

macka wat heb ik gelachen om jouw uitspraak aangespoelde walvis
ja zo voel ik me ook

nou ik ben net bij de vk geweest
en ze kon de baby weer niet goed voelen bij mij
dus kreeg ik weer een echo
ze lag nog steeds mooi met het hoofdje tussen mijn bekken
mijn bloeddruk was weer goed
het hartje klopte ook weer goed
dus alles was weer goed
heb alle papieren nu mee gekregen
en moet volgende week dinsdag 10 maart weer komen
ik hoop natuurlijk dat ik dan al bevallen ben hahahahahahaha
de laatste 7 weken ben ik maar 0.800 gram aangekomen dat is heel bijzonder voor mij
ik zit nu op 12 kg goed he ja voor mij wel dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt ik ben super blij

vanmiddag lekker naar fysio lekkere massage daar kijk ik het hele weekend al naar uit

nou meiden nog niemand bevallen

patricia leef je nog
nog 3 dagen te gaan voor jouw
je zult wel weer een bult werken
als het dit keer niet lukt dan weet je wel wat ik je een hele tijd geleden heb gezegd he
ga dan op vakantie ja vlak na je iui dan anders kan het nog niet he
weet je nog dat ik je dat toen een keer had gezegd
op vakantie's worden heel erg veel kids verwekt
misschien is het wel goed als je een keer niet werkt en dat je lekker tot rust komt in een lekker warm land
nou ik hoor van zelf wel weer van je

liefs ci lo...
37 wk + 2 dgn

Heey meiden,
Nou hier nog niks hoor wel gerommel vanmorgen met zere rug en benen en al maar verder... niets!
Het begint nu ook weer af te zwakken dus kan ik straks misschien toch mijn klusjes die ik gepland had staan nog doen
Fijn dat alles weer in orde was bij de vk CiLo! Ik wordt hier ineens van de bank geschopt hahaha!! Heerlijk kind wordt het weet het zeker!

Groetjes weer!

Terug
Bovenaan