ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Hoiii,

Pfff weer een helse nacht achter de rug! Heb ieder uur wel gezien op de klok omdat ik moest plassen en niet lekker kon liggen. Heb veel harde buiken gehad en daarbij die irritante menstruatie-achtige pijn. Wat toevallig macka ik heb vandaag ook veel rugpijn die steeds weer wegtrekt. Juist als ik ga zitten komt het op net als de steekjes in mijn buik. Heb sowieso de hele dag al een harde gespannen buik. Ach ja we zien het wel, ik ga nergens op hopen maar stiekem denk ik dat ik in de laatste daagjes voor de bevalling zit. Ik zit in ieder geval niet stil! Heb al gestreken, bed verschoond en de badkamer gepoetst! Vanavond nog ff naar een info-avond in het ziekenhuis over bevallen in het ziekenhuis, kraamafdeling enz..Altijd meegenomen toch! Nou fijne dag nog allemaal!

Groetjesss

Madelief is geboren

Woensdag 25 februari om 4 minuten voor elf is ons klein meisje   Madelief geboren met een geplande keizersnede en alles is helemaal goed gegaan.

Ik ben tot zondag in het ziekenhuis geweest en nu dus al twee dagen weer thuis.

Madelief is zo'n mooi meisje, ik ben helemaal verliefd op haar. Het is echt zooooooo mooi om weer mama te zijn!!!! Ik ben echt helemaal gelukkig.

Julian en Valentijntje vinden het ook helemaal geweldig en zijn zo lief voor hun zusje.

De KS was ook heel goed gegaan, de dag daarna stond ik al weer naast mijn bedje dus...ik voel me zelfs super fit!

Madelief slaapt natuurlijk nog veel en is een heel tevreden meisje, haar geboorte gewicht was 3880 en vandag is ze voor het eerst 30 gram aangekomen. Ze weegt nu net 3600. Misschien voor sommige meiden hier een hele meid maar voor ons een heel klein prinsesje hoor. Julian en Valentijn wogen natuurlijk over de 4400 gram dus dat is wel een verschil.

Maar goed het gaat dus super goed met ons...
Hier nog een paar foto's
Tot snel kus van Femke en Madelief

hai femke

VAN HARTE GEFELICITEERD MET MADELIEF

wat fijn dat alles goed verlopen is en dat je je goed voelt
leuke foto's en alles super rose he hahahahahaahaha
geniet van je kleine meid
en tot gauw
liefs ci lo...

bevallen

lekkert   13 feb   daan   2920 gram 50 cm
spoedkeizersnee 5 wk te vroeg zwangerschapsvergiftiging

karin   17 feb   lennon 3250 gram 48 cm
gehaald 3 wk te vroeg zwangerschapssuiker

femke   25 feb   madelief   3880 gram
gehaald 6 dagen te vroeg geplande keizersnee

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      pret echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart            10 mrt                                                           meisje

isa                    28               1e              16 maart                                                                                       geheim

diarich         23               2e              27 maart                                                                                       jongen    

brasilg          25               1e           14 maart                                                                                            meisje  

annero         31                3e               3 maart          bevallen                                                    madelief

lekkert         28                 1e            18 maart          bevallen                                                      daan

karin               30                 2e            10 maart          bevallen                                                     lennon

macka         38                 1e               8 maart          5  maart                                                           geheim

Hoi hoi allemaal,

wat een drukte hier vandaag je merkt echt dat jullie op het laatst lopen leuk hoor!!!!

Femke van harte gefeliciteerd met je mooie dochter. Wat een leuke baby zeg. Vind het leuk om die foto's zo te zien. Geniet ervan.

CiLo daar ben ik weer hoor.... ik heb het inderdaad super druk op me werk maar ook thuis ben van alles aan het regelen en doen. Ga me belastingformulieren van de week invullen dus moest even me papierwinkel op orde brengen je kent het allemaal wel.

Maar goed genoeg hierover. Ik heb wel stiekem tussendoor op me werk meegelezen hoor maar kan dan niet een bericht terugsturen dat duurt dan te lang.

Ik weet het nog niet hoor of het wel of niet gelukt is het kan nog alle kanten op gaan. We zullen het vrijdag weten!!!!
Het zou inderdaad heerlijk zijn om lekker weg te gaan op vakantie maar dat gaat niet met werk van mijn man die kan niet zomaar vrij nemen die zit vast aan de bouwvak vakanties. Maar het gaat goedkomen ik doe het echt al een stuk rustiger aan en maak me niet meer zo druk om alles.

Nou meid nog 5 dagen en jij gaat bevallen

spreek jullie snel weer....

wie gaat er morgen bevallen

groetjes
Patricia

hai macka en brasilgirl
jullie zijn bijna bij jullie uitgerekende datum
wat denken jullie gaan jullie deze week nog bevallen?
ik ben benieuwd
ik hoop nog steeds op dit weekend maar mijn man blijft 14 maart denken
en daar ben ik niet zo blij mee als dat uit komt want ik ben het behoorlijk zat allemaal
ik heb het helemaal gehad hebben jullie dat niet
misschien komt het ook omdat ik ook nog eens dag en nacht klaar moet staan voor mijn 3 kids en dat is best zwaar nu
er is er wel altijd eentje die snachts bij ons komt of heel erg vroeg wakker is en dat breekt je dan op
niet dat ik wil klagen
maar ik wil heel erg graag dit weekend bevallen
ik kan haast niet meer lopen zonder pijn of auto rijden
dus meiden duim voor me dat het dit weekend gaat gebeuren
en duim dan gelijk voor een snelle bevalling waarvan ik de weeen goed op kan vangen en dat ik wel het ziekenhuis haal en dat de kids zonder problemen bij de familie terecht kunnen
ja ik vraag wat van jullie het lijkt wel een gebedje hahahahhaahahaha

liefs ci lo...
37 wk + 2 dgn

he patricia
gingen we net langs elkaar heen met verzenden
denk jij echt dat ik de 8e beval of hoop je dat voor mij
wat is jouw gevoel?

ik hoop zo voor jouw dat je vrijdag goed nieuws hebt meid
ik duim voor je

liefs ci lo...

Terug
Bovenaan