ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

haha klopt we gingen net langs elkaar heen.

Nou uiteraard hoop ik het voor je maar ik denk ook wel dat het 8 maart wordt jij wordt zaterdag op zondag om 5 uur wakker en dan gaat het feest beginnen voor jou.

zullen we wedden?

haha

ik hoop het voor je meid ben ook wel heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan bij je?

ik heb gezegd dat ik voordat jij bevalt zwanger ben dus vrijdag is mijn grote dag.

dikke kusss
Patries

patries
jij tovert altijd een glimlach op mijn gezicht
dank je dat had ik nu echt nodig
ik begin nl te verchagarijnen en   sinds gisteren zitten de tranen ook wat losser

o ik hoop ook zo dat vrijdag jouw dag wordt
vrijdag's is sowieso een mooie dag
wat zul je dan fijn het weekend ingaan
en dan kun je het aan iedereen vertellen

liefs ci lo...

Ik denk dat jij eerder gaat bevallen Cilo  althans de kleine uk zit enorm naar beneden te duwen alleen wel het verkeerde gaatje  en dat voelt niet zo heel erg prettig als ik eerlijk ben! Auwwwww.
Cilo weet je mijn lijstje nog van een tijdje terug wat we allemaal nog moesten doen? Het is op 1 ding na gewoon af!! Niet te geloven wat we allemaal verzet hebben de laatste tijd. Nu alleen nog de box beitsen en dat doe ik morgenochtend (en als het niet lukt is er nog geen man overboord) het is hier gewoon opgeruimd, netjes, schoon etc. Loop als een prinses door 't huis  sinds oktober is het hier gewoon eindelijk (zo goed als) klaar! Alles wat we nog klaar wilden hebben voordat de uk geboren werd is klaar dus nu kan ik zoals jij zei ontspannen.... en dan zal je zien dat de uk komt (hoop ik)

Welterusten meiden probeer me morgen weer te melden!!

Macka

goedemorgen allemaal
hier nog niets aan de hand
gelukkig maar want ik wil niet bevallen voor zaterdag
morgen en vrijdag nog belangrijke afspraken voor mijn man
en ik wil dat die afspraken door gaan dan is dat ook weer afgesloten

macka
je zult zien dat als die box af is
en het boxkleed en de dekentjes en knuffels erin liggen dat het gaat beginnen
wat goed dat jullie nog even de schouders eronder hebben gezet
wat een fijn gevoel he dat alles af is of niet
nu is eindelijk je hoofd leeg he
als ik dat hoor over die box die je deze ochtend aan gaat pakken dan kon jij nog wel eens eerder bevallen als ik hahahahahahahahaha

nou meiden
ik kom vandaag nog wel een keer kijken hoe het met iedereen gaat ik ga zo weer met mijn man naar de winkel
tot later
liefs ci lo...

o ja voor de gene die vandaag gaan bevallen de zon schijnt en het is mooi weer buiten
misschien is dit wel de dag voor een van jullie

Goedemorgen allemaal,

Ik heb avonddienst dus dacht ga nog even hier buurten.

Jij ook bedankt CiLo iedere maand sla jij me er weer doorheen. Want het blijft moeilijk. Ondanks dat ik altijd blijf lachen.

Ik ga even een broodje eten, dan dochen en naar me werk.

groetjes
Patricia

Hey dames,

Ben weer zo aan het balen. Het is weer helemaal rustig in mijn buikje...2 nachten (ook afgelopen nacht) en gister de hele dag die rare buikpijn gehad met rugpijn en nu is alles weer weg! Waarom zet het nu niet door!? Grrrr. Onze beeb stelt ons geduld aardig op de proef hahaha. Mja ze heeft het recht nog he hihihi. Ben vandaag 38.4 wk dus ja als ze er nog niet klaar voor is hebben we er weinig aan te willen.
Ik hoop stiekem dat het een dezer dagen gebeurd en anders uiterlijk volgende week! Ik wil niet over de 40wk heen komen! Daarbij ben ik ook nog eens op 24 maart jarig en mijn uitgerekende datum ligt daar maar 10 dagen vanaf!
Zucht...het is wat ik blijf ook maar aan het malen. Hier thuis is echt alles netjes dus ook daar kan ik me niet uitleven hahaha. Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben!!
Tot gauw weer!

Greetzzz

hai meiden
ik heb vandaag een bult te doen het liefst ga ik op de bank liggen slapen
maar ik wou braadvlees opzetten en vandaag gaan we vroeg eten dus dan mag ik die nu wel opzetten en ik moet alle boodschappen opruimen en de was draaien en eruit halen
ooooohhhhh ik ben zo moe ik begin gewoon zwart om mijn ogen te worden
tenminste dat zie ik als ik in de spiegel kijk dus ik denk dat ik wel slaapgebrek
heb

brasilgirl houd vol meid
als dadelijk de weeen beginnen dan baal je meer als wat je nu doet hahahahahaha
gelukkig heb je alles aan kant meid

patricia nog 2 dagen aaaaaaahhhhhhhhhhh wat spannend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hai meiden!

FEMKE GEFELICITEERD MET JE KLEINE MEID!

Hoe gaat het met de anderen. Heb net even snel bijgelezen. Macka nog steeds last van de baby? Voelt het net alsof je gekneusd bent daar beneden of niet? En heb je de box af?

Brasil girl jij hebt je kleine dus sowieso tussen nu en ongeveer 3wkn? Spannend zeg!

Cilo zal wel zwaarden zijn nu met drie kids. Vind al zwaarder met 1 kindje van 19 maanden. Gelukkig is mijn man war meer thuis nu overdag hij kon avond dienst krijgen. Maar volgende week is dat weer over helaas!
Ik heb vandaag ook weer wat werk verzet is dat maar klaar. En ja ook de belasting aangegeven mijn vader is net even langs geweest voor de controle. Dat vind ik altijd wel zo fijn.

De baby schopt wel hard hoor momenteel! Maar beweegt wel minder. Draaien in bed bah vind maar zwaar! Slaap wel beter gek hé. De buik word ook gevoelsmatig zo zwaarder. Morgen komt mijn bed heeft mijn man vandaag even geregeld.
Moet dat ding dan toch maar in de kamer deze keer op tijd bij mijn vorige keer deden we het na 38wkn, maar ben daar dit keer niet zo gerust op.

Het mag van mij  nu wel los barsten alleen niet op de 15 de en 19de/ 15de vier ik mijn verjaardag even voor vrienden en de 19de ben ik jarig. Maar denk dan ik tussen de 39ste en 40ste week ga bevallen.

Cilo jij nog steeds de 8ste? Komt dan allemaal wel erg dichtbij!

O ja ben nog steeds benieuwd wat eruit komt rollen. Ga wel uit van een jongen, maar wie weet. Mijn voorgevoel doet vreemd ha ha ha

Nou meid ga nog even wat rommelen denk ik heb ineens wat energie en heb geen zin in die tv. Zo maar even muziekje op en toegeven aan die plotselinge drang ha ha ha slapen kunnen we straks sowieso wel......

Nou meiden spreek jullie snel weer!

Liefs

Diana

PS

Eten jullie nu savonds voor slapen gaan ook zo veel?
Heb net alweer 4 stukken brood met vlokken op en straks voor slapen gaan nog even een bord brinta!

Terug
Bovenaan