ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

hai diana
ik voel me niet zo goed ik begin een beetje depri te worden
toen ik dinsdag bij de vk was zei ze dat het niet hoefde dat deze bevalling sneller en makkelijker zou verlopen en daar had ik me juist op ingesteld
ik ben er helemaal flauw van
als mijn man soms weg is gaat alles bij mij malen
wanneer zal ik nu bevallen
duurt het nog lang
zal het zo lang duren als bij de eerste 2
etc etc etc 1000 vragen ik wordt er gek van
en ik heb de energie niet meer om alles te doen
vanavond na het eten viel ik als een blok in slaap
ik heb er genoeg van ik heb het helemaal gehad
liefs ci lo...

Heey meiden, nog even snel een berichtje van mij. Hier alles rustig onder controle. Huisje is helemaal klaar voor de puk. Nu mag ook de poetsdrang wel weer over zijn eigenlijk  wil helemaal niet meer poetsen maar zie steeds weer wat wat dan echt echt echt gedaan moet worden zucht....

Maar morgen weer een dag voor nu welterusten!! Macka

hai meiden
goedemorgen
vandaag ben ik 8.7 maand zwanger nog 17 dagen te gaan
de voorspellingen van de familie zijn allemaal verkeerd geweest en die van de fysio was voor vandaag en die gaat ook niet door want dan was ik nu aan het weeen wegpuffen geweest
dus nu blijft de voorspelling van mijn man en mij nog steeds staan
8 en 14 maart
terwijl ik laatst een nieuwe afspraak kreeg voor 10 maart voor de vk en voor de fysio dacht ik het kon ook wel eens de 10e worden dan is mijn oma jarig hahahahahaa
nou ja we zullen wel zien
en ach wat maak ik me soms druk het is alweer donderdag nog even en het is weekend
s'ochtends voel ik me beter dan sávonds
nou ik kom vandaag wel weer een keer langs
ik verveel me nl stierlijk hahahahahahaha ik ben nl ook een stier (sterrenbeeld)
liefs ci lo...

Hai meiden,

Cilo jij ook al aan het malen. Ik ben er gister avond mee begonnen!
Heb wel de keuken kastjes nog gepoetst. Toen ik voor de tweede x op bed ging na mijn brinta kreeg ik last van mijn liezen en dan heb ik nu nog. Kan bijna niet opstaan of omdraaien in het bed zonder dat het echt zeer doet.
Daar baal ik ontzettend van.

Het bed is al binnen gekomen. Heb even de box in de kamer laten zetten heb laatst de woonkamer op zijn kop gehad en de meubelen verplaatst en dit lijkt wel wat!
Nu gaat de box er zo weer uit want daar wil ik ook mijn bed hebben staan. En die zetten we vandaag ook maar op. Vind ik wel zo'n geruststellend gevoel.

Ik vond bij de vk ook niet alles te horen dat de draagtijden meestal wel wat zelfde zijn. Moet daar niet aan denken dat moet ik nog 5weken! Ik hoop dat het nu straks eens begint en dan ben ik nog maar 37weken morgen.

Onze zoon zit nu in de box te spelen ha ha ha vind hij nu even leuk dus laat maar even staan lekker rustig!

Nou meiden succes allemaal met de laatste loodjes!

Groetjes

Diarich

Hallo! Nou ben bij de gyn geweest. Mag weer een weekje doorlopen. Suikers wel ok moet goed op het dieet letten maar ja dat heeft weinig nut voor mijn idee. Als ik veel eet is mijn suiker lager als wanneer ik bijv. alleen soep met brood eet
Maar goed ik mag dus nog uit mezelf bevallen. Inwendig onderzoek gehad (was niet echt een prettig gevoel moet ik zeggen ) baarmoedermond was iets verstreken en soepel dus het zit wel degelijk te werken allemaal voorweeën toch niet voor niets dan

Nu ff lekker op de bank hangen straks nog even naar het winkelcentrum wil nieuwe plant heb er 1 beetje verwaarloosd en die wil nu niet meer doen wat ik wil heeeeel raar

Groetjes Macka

hai diana
ja de vk die celia had gehaald zei tegen mij dat een 3e sneller ging en dat kwam ook nog eens uit
en deze zegt weer wat anders bah
een voordeel als ik dinsdag nog niet bevallen ben heb ik die ene weer die ik bij celia had en dan vraag ik het haar nog een keer
ik heb nl 4 vk in 1 groep dus iedereen zal wel een eigen mening hebben
mijn man zegt dat ik me niet druk moet maken hij zegt elke keer gingen de bevallingen bij jouw steeds makkelijker en sneller dus deze gaat nog makkelijker en nog sneller
gelukkig is hij nog positief

verder als ik je zo hoor heb jij nu alles klaar of niet

macka
ik ben zo benieuwd wanneer jij bevalt
en wat jij zegt over een plant kopen dat heb ik ook
ik heb nergens planten omdat ik er niet mee om kan gaan
ik geef ze gewoon geen water omdat ik er niet aan denk maar nu had ik toen wij dit huis kochten 2 grote potten met vet planten gekregen van mijn moeder
en je raad het al dood zelfs een vet plant overleefd het niet bij mij
dus nu wil ik ook iets anders maar wat ik pieker me suf
en ik wil er niet te veel geld aan uitgeven
ik zat al aan nep orchidieeen te denken die zijn nu in de aanbieding bij de xenos
orchideeen weeen hahahahahahaha hoe vond je die

nou ik ga mijn dochter weer naar school brengen
doei liefs ci lo...

Hallo

Bij mij gaan ook alle planten door. Hoe zeer ik ook mijn best doe. Heb ook 1 van mijn schoonmoeder. Bij haar staan de knoppen er al in en bij mij word het steeds geler. Weet niet wat ik verkeerd doe, maar overleven zal deze denk ik ook weer niet ha ha ha.

Ik ben vandaag erg emotioneel, moe en niet helemaal lekker. Mijn liezen doen ontzettend zeer zoals ik al zei. Moet straks nog eten maken geen idee wat. Denk patat omdat het makkelijk is maar heb werkelijk helemaal nergens zin in. En mijn ogen voelen zo zwaar! Ben blij als mijn zoontje op bedje licht. Al is hij heel lief voor zijn mama.

Ik heb inderdaad alles klaar. Schoon en opgeruimd weet niet wat ik nu nog zou willen aanpakken. Hoop zo dat het niet te lang meer duurt ben er zo KLAAR mee!!!!!!!!!!!!!

Verder kan ik opeens ontzettend kwaad zijn omdat ik erg prikkelbaar ben. En waarom ben ik dan boos eigenlijk geen idee en daarna komt er weer een huilbui. Word er gek van!

Nou meiden spreek jullie snel weer!

Groeten

Diarich

Hoi hoi,
Ik heb weer een nieuwe plant hoor een yukan die vind ik zo mooi en zijn lekker groot staat op de grond op een rijdend plankje. Ik koop ze bij de Ikea is wel ff stukje rijden maar voor dezelfde grootte betaal ik bij een intratuin 30 euro of meer en bij de ikea 16 euro! Vind ik nog al schelen. Kan ik er weer 1 dood voor laten gaan

Nu lekker op de bank voetjes in de lucht. Morgen nog even een nieuw boxkleed kopen want degenen die ik heb zijn veel te dun je voelt heel de plank er doorheen dat is zielig voor de uk

Groetjes!! Macka

Terug
Bovenaan