ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Hoi Hoi,

Vandaag heb ik wel van 4 vriendinnen de vraag gehad of er al iets loos was hihihi. Toevallig he...Het blijft hier maar rommelen maar nog niks waarvan ik denk dat het ECHT is. Heb al de hele dag regelmatig harde buiken, meer dan gister. En de bekende krampen onderin weer he...Ook heb ik vandaag meer last van afscheiding althans ik denk dat het dat is. Het ruikt wel zoetig maar het is absoluut niet waterig maar eerder wit en plakkerig. Sorry voor de smerige details maar ik heb echt geen flauw idee hoe vruchtwater eruit ziet!! Verder heb ik een beetje last van hoofdpijn mja ik mag echt niet klagen hoe ik me voel! Heb lekker rustig aan gedaan en met de voetjes omhoog gezeten en een boek gelezen. Ik hoop dat bij jullie ook nog alles prima gaat!

Groetjes

hai allemaal

diana
ik ben net zo'n hormoonfabriek als jouw
je moet maar zo denken je bent niet de enige wij kunnen elkaar de hand schudden
dat is dan al een schrale troost
fijn dat  je alles nu klaar hebt

macka
wat een goede wat jij zei daar kan ik er weer 1 voor dood laten gaan ( de plant he )
ja we houden de humor erin
ik zelf weet nog steeds niet wat ik met mijn vensterbank moet doen voor weinig geld

brasilgirl
vruchtwater is heel dun net water
en dat lekt er zo uit net alsof je in je broek plast
helder van kleur is goed
bruin of groen is hartstikke slecht en dan moet je meteen de vk bellen
toen bij mij de vliezen knapten bij gina dacht ik dat ik in mijn broek plaste
en bij celia hoorde ik in een keer knap en toen vloeide het ook zo door mijn broek

patricia
nog 1 dag yeah jippie
ga je morgen niet testen
of wel
ik ben zo nieuwsgierig

liefs ci lo...

Hoi CiLo,

Morgen is inderdaad spannend! Ik heb ook lekker op het laatste moment vrij genomen.
Me man heeft nachtdienst en is dan morgen overdag thuis dus dacht dan neem ik ook lekker een vrije dag heerlijk zo'n lang weekend.....

Ik zal je heel eerlijk zeggen ik heb gister al een test gedaan 2 dagen te vroeg maar ik werd gek van mezelf... deze was hartstikke negatief uiteraard. Dus het zal wel niet gelukt zijn denk ik. Maar goed gewoon stom om te vroeg te testen maar dit keer was ik er zo mee bezig normaal test ik niet eens.

Ik wacht het gewoon even af hoor ik ga niet morgen nog een keer testen heeft niet zoveel zin denk ik.

Nou voor jou wordt het een spannend weekend ben benieuwd of je zal bevallen hihi.

ik hou je uiteraard op de hoogte.

groetjes
Patricia

hai patries
ja dat is ook balen 2 dagen te vroeg testen
dat wordt je nl super onzeker van
had je wel een goede test
en ochtendurine
anders kijk je het morgen gewoon aan als je dat vol kunt houden tenminste
en anders doe je die test toch zaterdag
is je man dan vrij dat je het bv samen kunt doen
en hoe voel je je
heb je vreselijke ongie klachten
of kon het wel eens raak zijn
o ik ben nu wel heel erg benieuwd nu het zo dichtbij is
o ik hoop het zo voor je meid
nou ik hou het hier in de gaten
weet je zeker dat je morgen niet gaat testen hahahahahaahahahha
liefs ci lo...

Ja stom he ik weet het je wordt juist nog onzekerder hierdoor.
Ik heb nog geen ongiklachten. Ik heb de test gisteravond om 23:00 uur gedaan dus niet met ochtendurine en heb veel gedronken gister dus test was gewoon verkeerd was hem ook snel vergeten.

Ja het weekend is mijn man thuis dus als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik zaterdag testen. Dat hou ik nog wel vol hoop ik hihi.

Het moet gewoon een keer raak zijn nu!!

weltruste en bedankt nog even voor je reactie was al iedere keer aan het kijken tussendoor.

weltruste

groetjes
Patries

Hey meiden,

Ben vanmorgen bij de gyn. geweest. Alles was weer prima dus we hobbelen maar gewoon verder...  Wel heb ik ff mijn eisen-lijstje voor de bevalling gegeven hihi. De gyn. moest volgens mij wel lachen om mij. Zo heb ik gezegd dat ik absoluut geen co's erbij willen hebben op dat moment. Ik weet zeker dat ik daar onrustig van word als jan en alleman binnen komt wandelen die voor mij net zo goed van keukenafdeling kunnen zijn! Dus dat werd genoteerd...Verder wil ik de mogelijkheid hebben om op de baarkruk te gaan. Ik voel me zo slap als ik plat lig en voorweeen heb volgens mij kan ik best in paniek raken. Ten slotte heb ik gezegd hoe ik over de knip denk. Daar ben ik dus helemaal paaaanisch voor! Heb nu toevallig 2 verhalen in 1 maand tijd gehoord in mijn kennissenkring dat ze een knip kregen, pompje erop, paste nog niet en hup een keizersnede. Dus op 2 plaatsen kapot!! Gaat bij mij dus  NIET gebeuren!! Zodra t niet past kunnen ze een OK gaan klaarmaken want ik doe niks meer!!
Wat ben ik een gifschijter he mja das mijn temperament
Langzaamaan begin ik echt bang te worden hoor...Ik hoop echt dat ze zich de komende week meld want na de 40 weken durf ik niet meer natuurlijk te bevallen. Dan is t kind zo groot en ik ben maar klein van stuk..Ik denk dat ik volgende week bij mijn volgende afspraak maar gelijk vraag om een datum te plannen mocht ze er dan nog niet zijn. En dan t liefst VOOR de 24e want dan ben ik zelf jarig  Helaas is nu weer alles rustig in de buik dus ik verwacht er niet veel van

Nou ik moest ff mijn ei kwijt dus vandaar dit lange (boze hihi) verhaaltje. Fijne dag allemaal!!

Groetjes Brasil (morgen 39wk!!)

hallo allemaal

gisterenavond lekker uiteten geweest met mijn gezinnetje naar de pizzeria
dat was heel erg gezellig

vanmorgen naar de ikea geweest met mijn man en celia
ik wou nog een harthouten open kastje/stelling hebben voor de handdoeken in de badkamer
+ de orchideeen ik heb er dus 2 gekocht echte per stuk 8.99
en nu maar in leven houden
+ een garde en we liepen in een keer langs fleecedekens voor 1.50
geen geld
mijn man zegt neem er een of 2 mee voor de baby dat is hartstikke goedkoop
toen heb ik alle 3 de kleuren maar genomen rose,wit,en lime
130 bij 70 cm dat is echt goedkoop he
en we hebben er weer lekker ontbeten
dat doen we vaker je hebt daar een ontbijt voor 1 euro
dus ontbijten daar vaker en dan komen we bekenden tegen die daar elke dag ontbijten hahahahahahaha dat is geen geld

dat van gisteren en vandaag dat heeft me goed gedaan dat had ik nu echt nodig
ik begon echt depri te worden
ik ben weer helemaal vrolijk

straks naar zwemles met dario en dan is het weekend
ik ben benieuwd of het dit weekend loos gaat

PATRICIA
heb je goed nieuws
is er nog niets aan de hand???
ik ga weer even duimen!!!

liefs ci lo...

Hey Cilo,

Jammer maar helaas is het weer niet gelukt balen hoor!! maar ja op naar nummer 6!!
bedankt voor het duimen.

Nu ga ik gewoon verder naar de spannende verhalen van al jullie bevallingen uitkijken.

Ik ben ook bij Ikea geweest vandaag uiteraard niet dezelfde als waar jij geweest ben, ik ben in Barendrecht geweest heb geurkaarden en dekbedovertrek gekocht allebei rood ben gek op rood.

Brasilgirl je hebt helemaal gelijk het is jou moment en jij moet het doen dat je dan geen circus om je bed heen wil hebben gelijk heb je. Ik hoop voor je dat je snel bevalt succes. hopelijk gaat het met weinig pijn en hoeven ze niet in te knippen....

Nou meiden ik ga weer even niks doen ben blij dat ik een vrije dag had heb veel in me huis kunnen doen en lekker weggeweest.

groetjes
Patries

Terug
Bovenaan