ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

hai patries
wat balen voor je
waarom mag jij niet een keer geluk hebben
ga is met die gyn praten laat hem met wat anders komen
ivf of zo

trouwens hoe kan het ook anders rood is ook mijn favoriete kleur
wij hebben wel heel erg veel gemeen
mijn andere favoriete kleur is geel

nou meid doe het rustig aan
heel veel liefs en een dikke knuffel van mij
ci lo...

hai diana en macka
zijn jullie aan het bevallen of zo
zo niet hoe gaat het met jullie

ik ben gisterenavond nog heel erg druk geweest om alles netjes te krijgen
samen met mijn man  en dario hebben we met z'n 3en alles aangepakt

ik ben nu erg tevreden
vandaag maar weer even een paar kleine boodschapjes halen
en weer was draaien en opruimen

en dan maar weer wachten of het morgen gebeurd
ik denk het niet
dat wachten daar wordt je dan ook echt gek van

ik weet niet waarom maar ik heb het gevoel dat macka is bevallen

nou meiden
tot horens
liefs ci lo...

Hey meiden,

Oei oei!! Volgens mij  heb ik vanmorgen een slijmpropje verloren. Ik zat hier lekker te lezen en ik dacht goh ik ga eens ff plassen. Zie ik een propje slijm wit/gelig met een spoortje rose in mijn broekje zitten  Wel klein hoor zo'n 2/3 cm maar toch...ik denk dat het dat is! Wat spannend he! Maar ik wacht rustig af het kan natuurlijk nog wel ff duren en ik durf nergens meer op te hopen...Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjessss

Sorry cilo... niet bevallen joh  had gisteren echter zo'n off-day dat ik ff geen zin had om achter de computer te kruipen. Was chagerijnig en verdrietig heb lekker lopen huilen. Had zo mijn angsten voor de bevalling (niet voor de pijn maar voor de afloop... gaan we met een baby naar huis, of gaat het mis en moet het daar blijven of erger overleefd het het wel etc. 's avonds een goed gesprek met mijn mannetje gehad hij heeft natuurlijk ook zo zijn angsten... ook bovenstaand maar ook of ik het wel goed ga maken of hij misschien alleen met de baby thuis komt of helemaal alleen.... normaal zijn we absoluut geen doemdenkers maar het is wel goed denk ik om het uit te spreken en dat heeft zeker geholpen. Natuurlijk blijft het in gedachten maar een stuk minder als wanneer je er alleen mee rond loopt!!)
Maar nu gaat het dus weer een stuk beter.
Heb ook een stuk slijmprop verloren volgens mij het was bij mij echter met echte stukjes bloedstolsel maar dat kan ook nog van het inwendig onderzoek van donderdag zijn geweest. Al had ik later ook nog wat bloederige afscheiding en nu een beetje rozig. We wachten maar rustig af als ik uk voel duwen duwt hij in elk geval de goeie kant op haha!
Ik ga de huiskamer nog even onder handen nemen. De keuken en de badkamer gisteravond al gedaan.

Fijn weekend allemaal! Hoop me morgen te melden zo niet geen zorgen  we hebben het morgen druk! Doei doeiiiii

hai meiden
fijn dat alles goed met jullie gaat

maar wat weinig wat jullie verliezen als het de slijmprop is
ik heb toen bij celia de hele nacht op de wc gezeten en bleef maar vegen de hele tijd elke keer een bult slijm met bloed erdoor
en dat was in totaal wel heel erg veel

maar goed dat maakt verder niet uit ik denk dat het niet meer lang duurt voor jullie
wie weet gaat het vannacht of morgenvroeg wel loos

o ja
brasilgirl maak je niet druk om die knip bij mijn eerste bevalling heb ik ook een knip gehad ik werd in meerdere lagen ingeknipt en moest er de  vacuumpomp bij voor het hoofdje ik heb zo hard geperst dat dat eigenlijk niet meer nodig was
ik ben door een gyn ingeknipt misschien is dat wel het verschil met een vk
jij wordt toch ook door een gyn geholpen?

nou meiden doe het rustig aan
liefs ci lo en tot morgen

Hoi Ci Lo,

Volgens mij ben ik inderdaad maar een klein deel van de prop verloren, en hoor ik ook nog eens bij degene  waar dat verliezen ervan niks doet...Het is TE rustig in mijn buikje wel voelt t onder mijn navel omlaag heel beurs aan. Heb weer een helse nacht achter de rug. Werd ieder uur wakker en moest veeeeel plassen!! Ook had ik aardig wat harde buiken met soms wat pijnklijke er tussen..maar zoals ik al zei: Ik vind het te rustig. Begin er echt depri van te worden. Ik wil dan ook al bij mijn volgende afspraak bij de gyn. volgende week (dag voor uitg. datum) gaan vragen of ze me al kunnen helpen. Hoe verder het van de uitgerekende datum gaat hoe angstiger ik word om nog natuurlijk te bevallen. Ik ga dus vragen om wee-opwekkers en als ik die niet krijg wil ik met keizersnede bevallen. Ik durf het gewoon niet meer! Ben maar klein van stuk en ik zie me geen groot kind eruit persen! Ik hoop dat ze meewerken....Zo nu ga ik weer verder met zielig zijn en wat slaap inhalen vandaag! Fijne dag en tot snel weer.

Doeiiiii

goedemorgen meiden
hier nog steeds niets aan de hand
dus 8 maart wordt het dus niet
dus alle voorspellingen gaan niet door
alleen die van mijn man staat er nog 14 maart
ik begin te denken dat hij wel eens  gelijk kon krijgen

nou dus nog 2 weken te gaan
ik weet wel zeker dat volgend weekend de slingers hier hangen
ik kan me niet voorstellen dat het veel langer gaat duren
hooguit volgende week maandag maar niet langer

ik ben het nu echt wel zat het wordt tijd dat die kraamverzorgster komt ik kan mijn huishouden haast niet meer aan ik ben helemaal op
ik val elke dag na het avondeten en s'middags in slaap op de bank
ik ben echt moe

brasilgirl
ik kan me heel erg goed voorstellen dat je het zat bent en dat je je zorgen maakt
toen de echoscopist bij de pretecho zei dat dit een flinke meid was en al 2 weken voor liep kreeg ik het ook spaansbenauwd

dario 3455 gram ingeknipt/bloeduitstorting van onder/20 hechtingen heel veel pijn
gina   3065 gram aan infuus gelegd ware hel alleen schaafwondje overgehouden
celia 3080 gram gewoon bevallen niets aan overgehouden

dus ik dacht het gaat steeds gemakkelijker
nou dan zal het nu wel helemaal snel en goed gaan
en dan hoor ik ineen keer dat deze harder groeit en laatst ook weer deze was zwaarder dan die andere meiden
en dan werd er nog eens gezegd het hoeft niet dat deze bevalling makkelijker gaat deze kan wel weer veel langer duren
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
ik had al die tijd geen angsten en voelde mij goed
en nu begin ik hem ook te knijpen
mijn man stelt mij wel elke keer gerust en zegt dat deze echt wel gemakkelijker gaat dus ik probeer maar rustig te blijven

voor jouw is het de eerste dus jij weet helemaal niet wat je te wachten staat ik snap heel erg goed dat je bang bent
als je weeen krijgt probeer je dan zoveel mogelijk te ontspannen
zet niet met je voeten af ergens tegen aan dan doen de weeen nog pijner probeer je voeten los te laten liggen
als je de pijn niet meer aan kan ga dan onder de douche lekker zitten op een tuinstoel en laat het water niet warmer als 38 graden op je buik stromen dat verlicht de pijn
en veel zitten helpt volgens mij meer als liggen ben ik achter gekomen door de 3e celia toen zat ik de hele tijd op de wc
nou lang verhaal ik plaats het even anders ben ik bang dat ik het dadelijk kwijt ben
ci lo...

ja ben ik weer
dario duurde 12.5 uur
gina   duurde  12.5 uur
celia duurde     6 uur

met persen erbij in
bij dario had ik geen persweeen heb 1.5 uur op eigen houtje geperst zonder gevoel van iets
bij  gina wel persweeen binnen  9 min eruit
bij celia ook persweeen binnen 7 min eruit

snappen jullie waarom ik nu dan dacht dat deze nog gemakkelijker gaat
ik denk dat ik gewoon op mijn eigen gevoel uit moet gaan
en deze gaat ook gewoon gemakkelijker
en ook al is deze zwaarder dario was toch ook  zwaarder als de meiden  
nou er zijn al 3 kids door die weg gegaan dus dat is nu allemaal veel ruimer als iemand die de eerste krijgt ja toch ik moet gewoon positief denken dat is veel beter

macka
jij bent vandaag uitgerekent he
ja volgens het ziekenhuis over 2 dagen maar ik doe gewoon wat op jouw uit
dus als jij gewoon aan het klussen bent vandaag wat je al zei dan ga jij overtijd als eerste van ons
voel je je verder nog goed?

diana  
hoe is alles met jouw hou jij het ook nog uit
of ben je aan het bevallen

nou meiden fijne zondag allemaal ik kom vanavond nog wel een keer kijken
liefs ci lo...  

Terug
Bovenaan