ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE DEEL 2

Hallo meiden

Cilo nee ik ben niet aan het bevallen ha ha ha. Al zou het van mij best mogen hoor. Maar denk dat we allemaal nu wel willen bevallen.

Brasilgirl jij je slijmprop verloren? Ik heb dat bij mijn eerste in delen kwijt geraakt. Ook niet in zijn geheel.

Mack dus vandaag uitgerekend! Dan zul je er nu ook wel klaar mee zijn. Laat maar komen of niet soms!

Hier staat het bed nu in de kamer vanmorgen gedaan. Vanmiddag even lekker opgelegen en naar de tuin liggen staren. Denkend dat ik zoveel zin heb in onze kraamperiode!

Vriendin van mij is ook zwanger! Eindelijk dat duurde namelijk ook even! Vind wel spannend! Had altijd tegen haar gezegd jij word wel zwanger voordat ik ga bevallen. Spande erom als ze nog een maand moesten.

Meiden ik houd het kort ben best wel moe en ga ook even liggen met misschien een boekje. Al word ik door die letters meestal nogal moe dus we zullen zien.

Spreek jullie snel weer!

Groeten

Diarich

Hallo,

Daar ben ik weer even...CiLo bedankt voor al je info hihihi ik vind het wel fijn om ervaringen van iemand anders te horen, zeker omdat ik totaal nog niet weet wat er op me af komt!
Diarich: Ik ben gister inderdaad een slijmprop achtig iets verloren...Helaas heeft het verder nog niet veel gedaan maar het kan nog he

Ik moet zeggen dat ik weer een stuk kalmer ben. Ik zie nu in dat ik me niet druk moet maken en er niks aan kan veranderen...Alhoewel: ik ben dit weekend het bekende trucje om de boel iets te versnellen aardig aan het uitvoeren met mijn mannetje hihihi. Hoop dat het helpt  Nou ik houd jullie op de hoogte! Fijne avond!

Doeiiiii

hai meiden
ik wordt gek van de pijn in mijn been
vanaf mijn bil tot aan mijn tenen
en nu was ik net de hele tijd druk met de was en moest ik eigenlijk rusten
heb dat dus niet gedaan met het gevolg dat ik nu elke keer kramp krijg in mijn bil of bij mijn binnen kant van mijn boven been dicht bij mijn kruis
het gevoel in mijn voet slaapt helemaal en het is een heel erg raar gevoel en het is alleen links ik weet van de gekkigheid niet wat ik moet doen
ik ga nu dus maar naar bed
wie weet gebeurd er wel wat vannacht hahahahaahahahaha
nou weltrusten
en tot morgen
liefs ci lo...

goedemorgen meiden
hier is alles nog ok
wel raar die pijnen van gisteren hoor
daar was ik helemaal niet blij mee
gisteren maar een uur eerder naar bed gegaan en voel me nu weer goed

mijn man is dario en gina naar school aan het brengen
en ik zit lekker alleen met celia
ik zit lekker achter een bak koffie

nog wat er wordt toch gezegd dat er veel baby's worden geboren als het volle maan is
nou 11 maart is het volle maan
dus wie weet worden onze kids wel 11 of 12 maart geboren
dat de weeen met volle maan beginnen en dat het uiteindelijk de 12e wordt geboren
en voor de snelle bevallers wel voor 00:00 uur en dan toch 11 maart
vind ik wel goed jullie dan?
hahahahahahahaha

komt iedereen nog even langs vandaag
liefs ci lo...

nog een keer ik
ik ben alweer druk met de was en de woonkamer opruimen
en wat denk je
begint dat rot gevoel alweer in mijn been/bil tm mijn voet/tenen
wat is dat wat moet ik nu ik kan toch ook niet de hele dag gaan liggen
maar ik ben nu al bang dat het dadelijk heel erg wordt
liefs ci lo...

hai nou ik heb net met de vk gebeld en ik kon magnesiumtabletten gaan halen
waarschijnlijk een tekort aan magnesium
nou dan ga ik dat vanmiddag maar halen

en ik vroeg haar ook gelijk of deze bevalling gemakkelijker zou gaan en zij durfde hier ook niets over te zeggen ze zei wel dat het een voordeel is dat dit de 4e is
deze vk heeft dario toen gehaald en kan ik ook super mee
liefs ci lo...

Hey hey,

Nou nog steeds rustig hier  Ik voel mijn buik wel veel, vooral als ik ga zitten heb ik af en toe flinke steken. En vannacht veeel harde buiken gehad, heb weer ieder uur gezien hihihi t is toch triest he.
Eigelijk ben ik aan het twijfelen of ik ff moet bellen naar t ziekenhuis...Want weet je waar ik zo van baal; dat ik bij de gyn. iedere keer na 5min weer buiten sta! Ik voel me echt een nummertje daar en nog erger vind ik dat ik nog niet eens een inwendig onderzoek gehad heb vorige week en de week daarvoor. Terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik last gehad heb van voorween enzo...Ik zou graag willen weten wat dat gedaan heeft daar beneden, zeker nu ik (een deel van) de slijmprop verloren heb...Of ik bel de verloskundigepraktijk waar ik ooit ook nog kwam hihi die hebben misschien wat meer tijd! Moet ze sowieso nog spreken over de nacontroles bij mij thuis straks. Ach ik weet t niet misschien ben ik wel gewoon een rare. Ik probeer me niet te veel vast te pinnen op a.s woensdag met volle maan, maar wat zou het leuk zijn he!! Fijne dag allemaal en ik meld me wel weer.

groetjessss

Goedemiddag!
Nou hier vannacht ook elk uur gezien hoor en hooguit half uurtje slaap tussendoor. Moest elk uur naar de wc aandrang voor grote boodschap heb me dan ook echt leeg ge... jeweetwelt  veel buikpijn en rugpijn maar verder niets! Vandaag wel geregeld aanvallen van rugpijn wat dan wel rugweeën zullen zijn denk ik zo maar niet regelmatig soms 3x achter elkaar en dan weer een uur ofzo niets.
Wie weet woensdag dan met volle maan  een goede vriend van me gokt op a.s. donderdag dus tja afwachten maar haha!

Groetjes weer Macka

Terug
Bovenaan