ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

naam           leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk     datum echo     jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                       weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart              24 juli                 24 juli                     wil ik wel weten

goedemorgen meiden
ben al een tijdje wakker maar ben de hele tijd nog druk geweest
de middelste had me vannacht en vanochtend weer wakker gemaakt
gisterenavond was ik al zo moe we waren een film aan het kijken en ik sliep
gewoon op een gegeven moment zo moe maar goed .
die big mag van gister heb ik de hele tijd op zitten boeren bah gadver
de kids opgehaald en was tegen 21:30 weer thuis en was doodmoe
ik was voor die tijd nog naar de prenatal geweest en wat dacht je uitverkocht
die tshirts wat ik wou hebben maar goed wel even rond gelopen en uiteindelijk
2 rompers gekocht 1 met i love opa en 1 met i love oma die heb ik in laten pakken
en dan ga ik nog 2 mokken halen voor de liefste opa en oma dus en die geef ik dan allemaal zondag aan mijn schoonouders. toen ik zwanger was van de eerste had ik ook mokken gekocht voor alle opas en omas maar nu doe ik alleen mijn schoonouders omdat hun zo blij zijn met mijn zwangerschap en die rompers zijn dan wel voor de kleine maar het gaat om het gebaar vandaar dat ik weer mokken erbij doe die zijn dan wel voor hun.
nou genoeg over me zelf

zo ben ik weer
ik had het bericht hier boven gekopieerd van wie in juli nod deel 2
anders moet ik alles 2x typen ik praat daar nog wel mee omdat ik dat topic
geopend heb in het begin en dan ga je natuurlijk niet stoppen als je zelf zwanger bent
dat zal wel heel lullig zijn maar de maand is bijna om en dan houd iedereen denk ik wel op met praten daar en gaan ze naar het aug topic.

hai isa
leuk spulletjes kopen voor de vakantie
dat mag ik ook altijd graag doen
wanneer ging je ook alweer precies
en morgen vier jij je verjaardag he was voor je vrienden he
moet je nog veel boodschappen halen dan
als je morgen alles nog moet halen dan ben je savonds helemaal kapot als de gasten er zijn
misschien kun je vandaag ook al wat halen de zware dingen niet zelf tillen slecht voor de rug

als ik last heb van maagzuur neem ik altijd gaviscon vloeibaar
dat werkt super bij al mijn zwangerschappen gebruikt en liters van gedronken
deze zwangerschap al 2x gehad

en wat jij zei over ijzer en melk etc klopt allemaal staat ook allemaal in mijn kalender waar ik zo over te spreken ben altijd

brasilgirl
fijn dat je echo goed was
en wat leuk omdat te zien of niet he
wat een geluk dat je zovaak een echo krijgt
na mijn miskraam kreeg ik er gewoon 1 en wou er ook graag 2 maar mocht niet hier doen ze blijkbaar moeilijker of ligt aan de persoon
ik had er 1 met 10 weken gehad op het ziekenhuis en wou er nog 1 met 12 weken bij de vk maar mocht niet wel flauw want ik was zo onzeker omdat ik ervoor die miskraam had gehad.
maar goed jij kunt lekker uitkijken naar de volgende echo met 9 weken
ik heb hem pas met 12weken + 1 dag volgens mij was dat ook bij mijn zoontje zo dat zal ik nog eens opzoeken

diarich
hoe gaat alles verder met jou
ik heb je afspraak van 11 aug er al op gezet
gisteren toen mijn moeder de kids op kwam halen bracht ze een droogmolen
wat ze me een tijdje geleden beloofd had en ik vroeg gister dus als je komt neem dan die droogmolen mee en ik heb dus gister de hele dag bijna was gedraaid en opgehangen jeetje wat kun je daar veel aan ophangen ideaal voor mij met zon groot gezin 50 meter was lijn
normaal deed ik het op rekken + in de droger en dan redde ik het soms nog niet maar nu met deze wel super
liefs ci lo...

heeft er nog iemand wat van klarie gehoord?
nou ik ga me even douchen tot later
liefs ci lo...

nou meiden
vandaag weinig gebept
weltrusten allemaal en tot morgen
liefs ci lo...

Hallo allemaal,

Zo ik ga eens aan de slag hier thuis alles poetsen en opruimen voor de vakantie. Ik kom graag thuis in een schoon huis hihi. Ik moet ook mijn koffer nog inpakken. Pfff en dat allemaal met die hitte....Mja allemaal voor een goed doel: vakantieeeee!!! Heb zo'n zin he! Morgenvroeg rijden we naar het vliegveld in düsseldorf dat is voor ons 45min rijden. Hoop dat alles goed gaat met de kleine in mijn buik op vakantie. Maar ik laat jullie alles weten hoor!

Ci lo:
Ik ben zeker blij dat ik zo vaak een echo krijg! Dat stelt me echt gerust. Als we terugkomen van vakantie kan ik gelijk kijken of hij/zij egypte overleefd heeft hihihi.

Isa:
Ik zag geen mensje maar gewoon een stipje wat op en neer ging dat was het hartje. Dat kon je ook nog niet horen. De bloeding wat zij menen te zien zag gewoon uit als zwarte vlekkken op de echo, net als het vruchtwater. Vloeistof is altijd zwart op het scherm. Het zat ergens ver weg van het kindje dus ik heb geen zorgen, tot nu toe nog niks gezien. Het was een restant van de innestelbloeding waarschijnlijk.

Nou meiden ik zal hier vandaag niet meer komen dus tot over een week!! Iedereen een goede zorgenloze relaxte week toegewenst!!

Doeiiiiii

hai brasilgirl
waarschijnlijk lees je dit niet meer maar je weet maar nooit
een hele goede reis en geniet ervan en pas goed op je kleintje
tot over een week
liefs ci lo

Ha Dames,

ik kom gezelig met jullie mee kletsen.
Ik heb 24 juli getest en we zijn ZWANGER gelukkig ken ik bijna alle dames van hier.
Volgens de berekening met een cyclis van 32 dagen zou ik 2April uitgerekend zijn.

Ik kan het nog niet geloven en kijk om de haverklap op de test .

Ik heb wel de hele tijd kleine krampen in mijn buik en ben dan bang dat ik alsnog ongie wordt.
Ik heb nog niet alles gelezen van jullie wou ff gauw reageren ga zo slapen heb net een autorit van 15 uur achter de boeg.

liefs Wijnie

Ps zie dat jullie allemaal al een afspraak hebben staan bij de VK vanaf wanneer kun je die bellen dan??

naam           leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk     datum echo     jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                       weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart              24 juli                 24 juli                     wil ik wel weten
  Wijnie             27               1e             2 april                               ?                                                                             wil ik niet weten

Terug
Bovenaan