ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai isa
die onzekerheid heb ik ook terwijl ik dit al vaker mee heb gemaakt de onzekerheid blijft.
mijn rug doet nog steeds zo"n pijn echt niet normaal
ik heb bij de anderen ook wel rug pijn gehad maar niet op dit termijn.
ik denk dat ik het nu eerder heb omdat ik meerdere kids heb dat alles dus behoorlijk slap en zwak is.
en ik had zo"n pijn op mijn borst de hele nacht ik en mijn man denken hyperventilatie. door verkeerde ademhaling en dat komt weer omdat ik mijn plas op houd denk ik dus vanavond neem ik een emmer mee naar boven zodat ik daar dan in kan plassen. en dan kan ik fatsoenlijk door de buik ademen als je dat dus inhoud omdat de blaas vol is ga je via je borst ademen en krijg je hyperventilatie dat deed zo pijn de hele nacht.
dus die emmer gaat mooi mee naar boven.
liefs ci lo...

Hoi Ci Lo,..

Zoo de pizza is op! HEeeeeeerlijk!..   Ik lust er zo nog wel een! haha. helaas heb ik er maar 1 gekocht. Mn mannetje is helaas niet thuis. home alone.

Ja als je je plas ophoud... dan ga je anders ademhalen... kan je beter naar toilet. Begrijp dat jullie toilet beneden hebben... dat is weer balen. Dan is de drempel wat hoger om heen te gaan. Gelukkig hebben wij hem wel op dezelfde verdieping maar daar is het altijd zo koud! Inmiddels slaap ik dus gewoon in pyama broek en jasje..

Ik heb net nog even gezocht op internet over dat gevoel in de onderbuik. Schint echt normaal te zijn.. Komt doordat alle banden daar opgerekt worden.. hmm bijzonder hoor! Zo maak je je druk terwijl het juist een positief teken is.! ooh waar maak ik me toch weer druk over. Blij dat ik internet heb.

Maar heb je het leuk gehad bij je moeder??

groetjes!

Hey ci lo en isa,
Bedankt voor jullie medeleven in mijn bruidsjurk-soap hihi! Het was echt niet normaal hoe dat wijf deed...Maar wat is nou het probleem: ze zijn maar met 2 man omdat er 1 met vakantie is, en ze moeten 20 jurken vermaken voor 8-8-8 waarvan er meer dames waren gekomen dat ze zwanger waren  dus mijn verhaal was net ff de druppel. En ze begon dus over extra kosten maar dat gaat mooi niet door! Daarom gaan mijn mams en schoonzusje dus mee...Het is toch zeker niet mijn schuld dat zij 1 man tekort hebben! Is een planningsfout van hun om iemand weg te sturen in een periode waar 8-8 in valt. Ze WETEN al een jaar dat dat de drukste dag wordt! En een zwangerschap is de natuur daar mag je moeilijk om gaan zitten doen tegen de klant. Ik vind dat ik behandeld moet worden alsof ik de enige klant ben, ik heb niks te maken met die andere zwangere bruiden! Het is notabene hin werk om jurken te vermaken! grrr  Ik word ook weer helemaal opgefokt...mja t komt goed. Er gaat versterking mee hihihi en ik leg t resterende bedrag op de toonbank en weg ben ik!

Ik herken jullie kwaaltjes wel hoor! Ik heb de afgelopen weken ook een paar keer last gehad van mijn onderrug en menstruatieklachten. Vooral 's avonds en 's nachts ik lag soms op handen en knieen in bed niet normaal! Ik lees nu veel op de site: www.babyopkomst.nl daar staan alle kwaaltjes mooi omschreven en waarom dat is en wanneer je daar last van hebt. Dat van die pijnen is vaak als je moe bent las ik daar, check maar eens.Ik heb nu ook een nieuwe fetish: rond 03.00 een boterham eten en wat lezen hahahaha.Ik word er vaak gewoon wakker van..Maar we weten waar we t voor doen toch  We houden elkaar op de hoogte he!
Tot babbelsss

hai isa
eet smakelijk lekker pizza
wij hebben macaronie gehad

over mijn borst daar ben ik toen voor naar de cardioloog geweest
en er is niets mis met mijn hart die klachten die ik heb komen uit mijn maag zei hij.
maar goed die doen dus erg pijn dus ik moet gewoon goed ademhalen en me niet te druk maken wat ik ook heel erg goed kan net als jij hihihihihi

ik ben dus bij mijn moeder geweest met de kids en wat dacht je
alles op slot
ik heb een paar keer aangebeld
ik heb een paar keer gebeld op de huis tel
en op de mobiel en mijn zoontje heeft nog op de ramen gebonkt.
ze deed niet open en belde ook niet terug.
dus ben ik naar mijn beste vriendin gegaan die woont dicht bij haar
ik woon nl ook nog eens in een andere stad dus heb ik dat stuk gereden
en de kids natuurlijk teleurgesteld.
belt ze 2 uur later terug
zegt ze o dan stond ik onder de douche
nou lekker nou ze heeft mooi pech gehad.

en we gaan nog naar emmen ja maar dan moet het echt lekker weer eerst zijn ik wil het niet koud hebben want dat heb ik nu de hele tijd al
en emmen is een uur rijden van ons.

hoe gaat het met roken trouwens ben je er vanaf?

mijn man ging net even weg en ik zei als je terug komt neem dan even chocolade mee m&ms bounty kit kat
hahahahaha     lekker he
altijd als ik zwanger ben heb ik een chocolade verslaving.
liefs ci lo...

O  nog even een aanvulling...

Isa: ik trouw inmiddels al over 2 weken en heb totaal geen zenuwen! Echt heel gek...Alleen nerveus of ik nog in die jurk kom  Ik ben 9 weken zwanger als we trouwen en we vertellen het de rest van de vrienden en familie indd op het feest, leuk he! We vertrekken zondag eerst nog voor een week naar Egypte en DAAR heb ik wel zenuwen over....Hoe ga ik me daar houden met dat gekke eten en klimaat hihihi...en de vliegreis pfff

Voor het overzicht:
ben 14 maart uitgerekend
heb 24 juli afspraak bij vk EN echo
wil het geslacht graag weten!

brasilgirl
goed zo
jammer dat ik niet mee kan met je ma en zusje hahahahahahaha
dan zouden die trutten er van lusten.
ze moeten jouw als een koningin behandelen
en het is hun schuld dat ze personeel te kort hebben
je hebt helemaal gelijk
extra betalen zijn ze nou helemaal van de pot afgerukt
o jee ik maak me weer veel te druk ja ik leef gewoon met je mee ik kan
niet tegen onrecht of aso personeel die de klant een rot gevoel geeft.
liefs ci lo...

naam           leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk     datum echo     jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug

diarich         23               2e              27 maart                                                                                     wil ik wel weten

sirion                                      2e

elivi                 24                 1e             24 maart                       aug                    aug

brasilg                                   1e           14 maart              24 juli                 24 juli                     wil ik wel weten

Thanks ci lo
Ik waardeer het dat je zo opgefokt bent hahahaha.
Kon je maar mee inderdaad...Maar ik vertel zeker hoe het is afgelopen en hoe de jurk zat op de grote dag!

Liefs..

Terug
Bovenaan