ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Hey ci lo,
Bedankt voor je berichtje meid! We hebben ondanks alles toch wel kunnen genieten hoor! We zijn nog gaan snorkellen en met een duikboot weggeweest. Ook hebben we op het resort een massage gehad en een cleopatra behandeling hihi dat was wel lekker.
Ik ben zoooo blij dat ik weer in het eigen koude kikkerlandje ben! Naar egypte krijgen ze mij nooit meer! Ik heb het nu 1x gezien en het is een prachtig land met hele lieve mensen. We zijn niet naar piramides en tempels geweest omdat die 5 uur heen rijden waren en 5 uur terug en dan nog rondlopen daar in de hete woestijn...nee dank je!
Als je naar egypte wilt moet je het wel heeeeel graag willen en een sterke maag hebben hahaha!
We gaan a.s vrijdag trouwen en woensdag ga ik de jurk halen bij die krengen! Ze zullen nu wel wat blijer zijn want ik ben waarschijnlijk hier en daar wat smaller geworden door de schijterij hihihi. Maar ik houd je op de hoogte hoe het daar ging en bij de vk natuurlijk!
Jij moet wel een beetje rustiger aan doen he meid tijdens de zwangerschap met je gesleep met spullen hihihi! Ik heb zelf ook wel van zo'n dagen horen....

Wijnie:
Dan had ik het toch goed over onze gesprekjes! Wie weet heeft t wel geholpen van de navelpiercing  Ik hoop indd dat je iets hebt aan mijn ervaringen in de zwangerschap en ik zal je zeker zo goed mogelijk op de hoogte houden! Doe rustig aan en geniet! En nogmaals van harte meid!!

Haaaaaai meiden!

Hier de jarige job haha. Ci lo bedankt voor je felicitatie!!! Gisteren was het inderdaad gezellig. Weer werkte niet helemaal mee om te bbqen maar goed. Vandaag lekker rustig, vanavond nog beetje visite, wel leuk. Fijn dat je je al beter voelt. Maar die bandenpijn is dan weer shit. Leuk dat je weer wat gaat ondernemen met de kids, hopelijk ben je dan helemaal opgeknapt!!

@Wijnie, ik bedoel je VK bellen. Moet je gewoon doen joh als je je onzeker voelt! Gelukkig is het al minder en je las het we hebben er allemaal last van!

@ brasilgirl, leuk dat je weer terug bent en weer mee komt kletsen! Wat erg zeg die ziekenhuisopname!!! Jeeeetje wat een verhaal! Spannend woensdag je echo!!!!! Da's jullie 2e toch al? Hele fijne trouwdag vrijdag!!!! Ik ben 2 maanden geleden getrouwd, het  was zoooooo mooi!! Echt een superdag! Hopelijk is het lekker weer vrijdag. Geniet ervan meid!

Ik ga nog even beetje ruimen voordat de visite komt!!!

Liefs!!

Hallo meiden

Ik kon een tijdje niet inloggen hoe of wat geen idee

Brasilgirl welkom terug in Nederland!
Volgensmij was het Wijnia gefeliciteerd nog met je verjaardag!

Ci lo : last van de keel en hoofd over? Dit had ik ook even een weekje echt minder.

@ Annarobe! Wat leuk om te zien dat jij er ook weer bent. Heb een tijdje met je gekletst bij het topis juni stoppes. Dacht toen ook dat ik zwanger was maar helaas. Nu bij onze tweede ronde is het wel raak! Echt beter! Was al even op zoek geweest na jouw op het forum maar kon je niet vinden. Was kleine beetje ongerust!

Hier gaat alles zo zijn gangetje. Ben af en toe wel beroerd. Moet dan iets gaan doen om mijzelf af te leiden van de gedachten. Of lekker gaan slapen! Smiddags kan ik dan ook zo lekker een middag dutje doen heerlijk!

We hadden zaterdag een zware dag schoonmaken bij mensen in de ochtend. Smiddags crematie van mijn vriend zijn beppe en toen nog vrienden die even langs wipten. Ik was me toch kapot en misselijk! Heb zondag gewoon een dag nodig gehad om bij te komen!

Wordt snachts een keer wakker en dan moet ik na de wc of heb even pijn in de buik en elke keer ben ik weer angstig, maar ja dat hoort erbij.

As woensdag word onze kleine jongen 1 jaar! Zal morgen kwarktaart maken en heb kaarsjes voor op de taart gekocht. Zaterdag vieren we zijn verjaardag nog eens met goede vrienden van ons en met hun kids. Heb er echt veel zin in!

Nou heb niet zoveel tijd zal na mijn vriendin die zal mijn haar weer eens in model knippen!

Spreek jullie Snel

Groeten

Diarich

hai meiden
nou ik heb net weer een paracetemol gehad
mijn keel begon weer echt pijn te doen
maar goed ik zal nu wel elke dag een beetje opknappen
en die bandenpijn duurde gelukkig ook niet erg lang

ik heb nl bij elke zwangerschap nog een zere rug gehad dat ik haast niet meer kon lopen of draaien in bed soms huilde ik gewoon van de pijn zo erg
en ik weet nu al dat me dat straks ook weer te wachten staat
maar ja dat wist ik van te voren voor dat ik aan deze zwangerschap begon
ik heb een zwakke rug en mijn si gewricht is niet goed en ik heb een kleine lengte verschil in mijn benen op het blote oog kun je dat niet zien
maar daardoor wel verschrikkelijke pijn in de rug de laatste maanden van de zwangerschap en ik word altijd ziek in mijn zwangerschappen vaker dan normaal en ik word altijd ziek vlak voordat ik moet bevallen

bij mijn zoon             40 graden koorts paar dagen voordat ik moest bevallen
                                                toen ik beter begon te worden moest ik bevallen

bij mijn oudste dochter         paar dagen voor de bevalling bronchitus ik had mijn kuur
                                                                          mee naar het ziekenhuis omdat ik daar ging bevallen

bij mijn jongste dochter         3 of 4 kuren gehad in de zwangerschap 2x            
                                                                            blaasontsteking gehad en 1x bronchitus geloof ik

bij de eerste 2 kids was ik natuurlijk ook wel eens verkouden maar dat kun je zo ook wel krijgen maar bij de laatste ik was nog maar net zwanger van haar of ik was al ziek en dat ik weet niet hoe vaak de hele zwangerschap door + die zere rug
soms ben ik wel eens bang dat dat me weer gebeurt maar ik heb het er  wel  voor over voor zo''n klein lief babytje

maar goed jullie zullen wel denken wat een geklaag
nou morgen ga ik allerlei vitamines kopen bij de kruidvat
en dan moet het deze keer goed komen
liefs ci lo...                  

Hoi Meiden..

Hier ben ik hoor!! Ben niet weg..
Ik zit alleen in de nachtdiensten.. en die vallen me erg zwaar.. pff
Meestal vind ik het geen probleem maar nu.. bah bah bah.
Zit ten eerste 4 nachten helemaal alleen.. en dat is niet gezellig!!
Ten tweede.. ben ik zwanger! haha Das wel leuk, maar niet als je niet kan slapen en de hele tijd brandend maagzuur hebt! En het gaat maar niet weg! Het warme eten smaakt me voor geen ene centimeter en krijg ik bijna niet naar binbe, Alleen brood met kaas en tomaat vind ik wel lekker. Dus dat zit ik maar te eten.. En dan denk ik heee het maagzuur is weg.. 1 boertje en hup daar is het weer! Als ik weer even rustig zit zakt het wel weer weg, maarja dat duurt niet zo lang als je alleen in de nachtdienst zit.. Gelukkig liggen ze nu lekker te slapen (zoals het hoort..) maar zal wel niet lang meer duren!
Hierna nog 1 nachtje.. gelukkig! Hopelijk kom ik weer snel in mn oude ritme en slaap ik straks weer gewoon 's nachts..
Maar dat brandende maagzuur is echt niet lekker hoor!! Bah bah bah. begin er gewoon misselijk van te worden.
Trouwens... ik heb steeds een bloedsmaak in mn mond.. is dat hetzelfde als een ijzersmaak??? Wie heeft dit ook??? Ook niet echt lekker..

@Elivi: Meid nog gefeliciteerd! Leuke dag gehad zag ik... gemeen... jij 6 weken vakantie!!! En wij maar door ploeteren.. haha Ik heb over anderhalf week vakantie.. JOEPIE! Eindelijk rust!

@ Ci Lo: Ik hoop dat je de komende dagen een beetje opknapt meid.. Kan je nog even naar de dierentuin enzo.. Maarja nu regent het steeds (volgens mij..)

@brasill: Nog een paar dagen en dan ben je een getrouwde dame!! Hahaha Spannend joh! Nou door zo'n fijne vakantie in Egypte kan je ws wel weer in je trouwjurk... Moet je even zeggen tegen die dames daar! Hopelijk krijgen ze dan een schuldgevoel.. Zeggen dat je een heel streng dieet hebt gevolgd zodat je nu goed in je jurk kon.. Eens kijken wat ze dan zeggen... De mutsen..

Ik vergeet vast nog iets te zeggen tegen iemand... maart ik ben op dit moment ook niet meer de helderste hoor.. bijna half 4 hier.... Gaaaap

Nou ik ga weer aan het werk..

Groetjes!
Isa!

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 25                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug

plien               41                   3e            15 maart               1 sep               25 aug

repelst         23                   1e            12 maart             13 aug                 4 sept                   wil ik niet weten

AnneRobe 31                  3e           3 maart                 11 aug                 5 aug                    wil ik denk ik weten

he meiden,

Zag ineens dat ik er nog niet bij stond......

Zo vandaag mijn 1e echo gehad, wat was dat spannend zeg!! Ik had in mijn vakantie twee weken lang elke dag een heel klein beetje bloed verloren   dus was wel heel ongerust. Maar goed uiteindelijk allemaal voor niks want we zagen meteen een heel klein mensje met een kloppend hartje!!

Heeft iemand van jullie ook ervaring met een combitest.
Die vrouw ging ons nl eerst over halen om t niet te doen, dat had ik helemaal niet verwacht. Opzich goed hoor om de andere kant van de medaille ook te weten maar zij sloeg wel een beetje door denk ik. Maar goed bij mijn zoontjes heb ik dat nooit laten doen dus ben er ook niet bekend mee.
De echo zelf, dus termijn echo om de datum van de combitest te bepalen duurde 1 minuut. Is dat altijd zo? Ik was net in mijn geniet moment....

Kan iemand me een beetje voorbereiden op de combitest, is die ook zo snel gepiept en gaan ze dan alleen de nekplooi meten of gaan ze nog verder kijken?

Diarich!! Gelukkig heb je me nog gevonden. Ik had je vorige week al geschreven hier maar ik denk dat je mijn berichtje over het hoofd hebt gezien.
Hoe is t nu met je? Je voelde je (net als ik) toch helemaal niet lekker. Had jij ook niet wat bloedverlies gehad??

Wijnie, wat heerlijk voor je meid dat je je nu weer beter voelt!! Het duurt ook nog zo lang voor dat je naar de VK mag hé! Doet de VK bij jou de 1e echo omdat je het op 1 dag hebt gepland??

Groetjes aan iedereen, ik zou willen dat ik mijn (echo)fotootje hierbij kon plakken dan was t helemaal super geweest. maar goed mijn dag kan niet meer stuk!!!
Kus AnneRobe

Diarich of Dinah  of  Brasil.......

Ahh ik ben even terug gaan lezen en idd Diarich ik verwar jou nu weer met Dinah.

Het berichtje wat ik vorige week schreef was voor Dinah, en ik dacht dat zij dezelfde was als Brasil....
Sorry hoor voor de drie dubbele verwarring. Haha
t is hier ook soms zo lekker druk en jullie leerde elkaar allemaal kennen in de tijd dat ik op vakantie was, moet dus nu ineens een heleboel namen leren

Maar goed Diarich hoe is t met je?? Wat heerlijk dat je ook zwanger bent meid!
En wat een gezellig clubje hier hé.

Dikke kus van AnneRobe

Terug
Bovenaan