ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hallo meiden
gisterenavond toch weer een pijnstiller gehad
en vandaag ook weer een
het duurt echt lang ik hoest de longen uit me lijf
ik heb vannacht op de bank geslapen
morgen gaan we naar het dolfinarium samen met mijn ouders
ik ben nog lang niet opgeknapt maar ik moet wel voor de kids
vanmorgen een hele bult boodschappen gehaald en daarna was ik helemaal kapot
heb volgens mij 2 uur op de bank voor pampes gelegen
maar goed hopelijk houd ik het vol morgen en daarna rijden we gelijk door
want onze zwager is morgen ook nog jarig dus dat word heel laat voordat we thuis zijn

hai isa
wat voor werk doe je nou precies
en die bloed smaak had ik een paar dagen voordat ik ziek werd
ik had zelfs bloed  gespuugt tijdens het douchen
verder heb ik nu vaker last van mijn buik en mijn borsten
hoelang heb je eigenlijk vakantie over 1.5 week
weet je al wanneer je de echo wilt
nou ik hoor het wel heb je vanavond je laatste nachtdienst

hai annerobe
goed dat je je op het lijstje hebt gezet
ik had het niet in de gaten
wat leuk dat je je echo hebt gehad
wat een heerlijk gevoel he als je dat ziet
krijg je er nu weer een als je 20 weken bent
dat duurt dan ook wel weer lang he

nou meiden
ik brei er een eind aan ik heb last van mijn buik en moet nog even een mini wasje draaien ik ben bang dat ik vannacht weer alles bij elkaar hoest en dan niet kan slapen en dan ben ik morgen weer helemaal uitgeput ik slaap al een paar nachten niet meer fatsoenlijk nou als ik morgen nog puf heb kom ik nog even kletsen maar de kans is groot dat ik morgen helemaal uitgetelt ben dan tot overmorgen iedereen
liefs ci lo...

Hoi Meiden.
Ben ik weer.. Eindelijk weer uit de nachtdiensten. ppf what a nightmare!!! ben blij dat ik er uit ben. Ik ben verpleegkundige op een neurologie afdeling. Mensen  die dus hersenbloedingen, herseninfarcten tumoren enzv enzv liggen dus bij mij op de afdeling.
En tja als verpleegkundige moet je ook onregelmatig werken. Voor sommigen een ramp, voor mij perfect! Ik vind het echt heerlijk. Ik werk 89 % dus 4 dagen in de week. Soms werk ik de ene week 5 dagen en dan ben ik de andere week maar 3 dagen aan het werk.. Nu ben ik bijnvoorbeeld tot en met zondag vrij! maandag en dinsdag werken woensdag naar verloskundige en dan donderdag en vrijdag nog even aan de bak en dan... VAKANTIE! lekker 3 weken vrij.
We gaan lekker naar ameland. We zijn namelijk 2 echte waddenliefhebbers! Heerlijk! Misschien ga ik er ooit nog wel eens wonen! haha
Nog een weekje en dan naar de verloskundige. Zij maakt dan een verwijskaart voor de gynocoloog en dan pas mag ik een afspraak maken voor een echo. Hopelijk mag ik in de eerste week van september... Hebben we eindelijk zekerheid.
Vannacht had ik echt steken in mijn onderbuik. echt geen bandenpijn of ongesteldheidsgevoel.. maar echt steken in het midden van mijn onderbuik. Niet fijn.. maakt me gelijk weer onzeker he! Maar goed, de pijn is nu weer weg. Misschien waren het mijn darmen want die zijn nu ook flink aan de hobbel.. Nouja niet echt aan de hobbel... ze staan zo goed als stil volgens mij... Ga daar maar van uit.

Het is een beetje stil hier op het forum... of ligt dat aan mij...
Vandaag een drukke dag voor je ci lo.. Ik hoop dat je het een beetje vol kan houden! Je zal vanavond wel bek en bek af zijn..
Nouja het zonnetje schijnt hier wel... niet te warm niet te koud.. Perfect toch? Ik hoop dat jullie het gezellig hebben!

Hoe gaat het verder met iedereen???

Groetjes!
Isa!

Dag dames,

Nou ik heb vandaag een topdag hoor! Het begon er al mee dat mijn trouwjurk perfect zit! De trutten deden natuuuurlijk wel weer bot maar ik deed nu even bot terug. Mijn vriend heeft ze nog even flink toegesproken toen ik in de paskamer was hihihi.
Bij het betalen hadden ze me 75 euro gerekend voor het extra vermaken aan de jurk en die heb ik lekker niet betaald!! Ik heb gezegd dat ik het er niet mee eens was en ze gingen met een lang gezicht toch akkoord hihihi.
Vanmiddag de echo gehad om te kijken of de kleine het egypte avontuur goed doorstaan heeft, en jawel hoor alles prima! Wat was ie flink gegroeid zeg! Het lag wel 2 dagen achter met de duur van mijn zwangerschap maar dat was geen ramp. We zagen hem ook bewegen met zijn lijfje en die stompjes (armpjes en beentjes) zijn er zo schattig uit he! Het hartje ging ook goed tekeer dus niks aan het handje pffff wat een opluchting!!
Ik ben er helemaal vol van hahaha! Ze hebben me de keus voorgelegd om de combitest te laten doen en ergens heb ik daar toch een grote voorkeur voor, mja ik weet t nog niet zeker...
Nu kan ik me rustig gaan voorbereiden op onze bruiloft vrijdag heeeerlijk. Morgen gaan we de zaal versieren en ik heb daar veel zin in. Ik ga nu steeds kijken naar mijn jurk die aan de deur hangt hahah!
Nou ik houd jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen en ik hoop dat alles met jullie ook helemaal goed gaat!

Dikke

ha dames hier ben ik eindelijk weer!!!!

Ik heb s'nachts best veel last van mijn buik dat ik  wel twee paracetamollen moet nemen anders kan ik niet slapen.
 Ik heb de verloskundige gebeld en die vond dat wel raar en heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of het niet buitenbaarmoedelijk is daar zijn we dus gister geweest.
Het zit in de baarmoeder!!!!!!!
Ik blijk geen 6 wkn te zijn maar nog maar 5,3 wkn dus er was op de echo alleen nog maar een vruchtzakje te zien maar wel met een dooierzakje hij kon ook niet zien waarom ik zn buikpijn heb er was ook geen bloeding te zien wat duit op een komende miskraam nu maar afwachten en op 25 aug zullen we kijken of er een hartje klopt.

Liefs Nina

Haaaai meiden,

Daar ben ik ook weer! Leuke verjaardag gehad, weer een jaartje ouder... M'n man en ik kijken nog steeds zooooo uit naar volgende week. Echt superspannend vinden we het ook. Hopelijk is alles goed met 't kleintje in m'n buik en zien we een mooi hartje kloppen!!!

@ Wijnie, wat goed dat je je VK gebeld hebt!! Wat super dat je gelijk een echo gehad hebt!! Gelukkig is alles tot nu toe goed meid!! 25 augustus komt er dus duidelijkheid voor jullie... Spannend hoor, maar komt vast allemaal goed!!!!!

@brasilgirl, goedzo dat je die 75 euro niet betaald hebt!!! Wat fijn dat alles goed is met jullie kleintje!!! Oh ben wel jaloers hoor, ik wil ons kleintje ook zien!! hihi nog een paar daagjes wachten!! Geniet vrijdag op jullie bruiloft, wordt vast een superdag!!!!!

@ isa-lente, pfffff wat zwaar die nachtdiensten op die afdeling. Jeetje, en ik heb gewoon 6 weken vakantie. Jij bent ook net zwanger en werkt jezelf helemaal het apezuur haha. Gelukkig volgende week lekker naar de VK en dan bijna vakantie!!! Geniet ervan meid!!! Hopelijk heb jij ook snel je echo!

@ci lo, Hoe gaat het met jou? Heb je het een beetje kunnen volhouden vandaag in het Dolfinarium? Toch een leuke dag gehad met de kids??

@ annerobe, Wat super dat jullie ook al een echo hebben gehad en dat alles goed was. Heerlijk gevoel zeg! Nu lekker genieten. VAn die combitest weet ik ook niks... Wij gaan het niet doen, want het is toch ook maar een kansberekening, je weet het nooit...

@ Diarich, gefeliciteerd met jullie zoon!!! Leuke dag gehad vandaag?

Geloof dat ik zo wel even weer stuk heb teruggelezen en niemand ben vergeten. Lekker rustig avondje hier... We hopen dat vrienden die vandaag terug zijn gekomen van vakantie vanavond nog even langskomen dan gaan we ze het goede nieuwd vertellen. Spannend!!!!!

Liefsssss

hallo meiden

hai isa
hoe gaat ie
dus je krijgt van de vk een verwijsbrief
doet jou vk geen echo''s dan
volgende week kunnen we dan eindelijk naar de vk he
dat wordt tijd vind je niet

wijnie
wat balen wat een toestand meid
ik kan me heel erg goed voorstellen dat jij je druk maakt
ik maak me soms ook een beetje druk omdat ik al eerder een miskraam heb gehad
maar gelukkig heb jij nu een echo gehad en is alles goed
jij bent toch kraamverzorgster van beroep en woont in nijverdaal toch
ik weet het nl niet meer zeker

hai brasilgirl
goeie meid van die 75 euro
die 75 euro kunnen ze daar krijgen waar geen daglicht komt haahahahahahaha
als ik je niet meer spreek
dan wens ik jouw en je aanstaande man een super bruiloft
geniet ervan zo''n dag is zo voorbij
en het is een dag om nooit te vergeten
trouwens is het nog goed gekomen met de families en gastenlijsten waar ze zich mee bemoeiden ik hoop het wel voor je
en wat fijn dat je echo goed was heerlijk voor je meid

diarich
van harte gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag!!!

elivi
nog even wachten meid
en dan heb jij volgende week ook je echo
trouwens wel vroeg hoe ver ben je dan
en doet de vk het of de gyn
en wat is de reden dat je hem zo vroeg krijgt
en krijg je er daar naar nog een

nou ik heb het overleefd vandaag
het was hot hot hot in harderwijk
toen we weggingen gaf de auto 31 graden aan
ik had zulke zere voeten en enkels op het laatst
we hebben daar lekker vis gegeten voordat we weggingen
de kids kregen nog een souveniertje van mijn ouders voordat we weggingen
en de baby in de buik ook een dolfijntje lief he
en laatst had mijn moeder een lieve kaart geschreven over dat ze wel blij is met de kleine maar dat ze zich alleen zorgen maakt om de toekomst financieel gezien en als ze dadelijk alle 4 in de pubertijd komen en er misschien ruzies komen
mijn moeder heeft er nl een slechte ervaring mee gehad met mijn broertje en zusje
bij de kaart zat ook een cadeautje een lief klein ijsbeertje leuk he
en van de buren hadden we ook een kaart gekregen

ik ben zelf soms best bang dat het fout gaat ik zei het vandaag nog tegen mijn man en mijn moeder
ik voel nu veel minder kwaaltjes als bij die andere kids
ik ben best wel bang
maar toen ik die miskraam kreeg had ik altijd last van buikpijn en dat heb ik nu niet
mijn man zegt elke zwangerschap/kindje is weer anders en dat weet ik eigenlijk ook wel maar toch blijf ik wel bang
en waar ik ook wel bang voor ben is straks is het niet gezond of gehandicapt
ik heb al 3 gezonde kids en vaak zeggen mensen dan je moet het lot niet tarten
ik word soms gek van mijn onzekerheden
hebben jullie dat ook
liefs ci lo...

hallo meiden

hai isa
hoe gaat ie

wijnie

hai brasilgirl
trouwens is het nog goed gekomen met de families en gastenlijsten waar ze zich mee bemoeiden ik hoop het wel voor je

diarich

elivi
nog even wachten meid

en laatst had mijn moeder een lieve kaart geschreven over dat ze wel blij is met de kleine maar dat ze zich alleen zorgen maakt om de toekomst financieel gezien en als ze dadelijk alle 4 in de pubertijd komen en er misschien ruzies komen
mijn moeder heeft er nl een slechte ervaring mee gehad met mijn broertje en zusje

ik ben zelf soms best bang dat het fout gaat ik zei het vandaag nog tegen mijn man en mijn moeder
ik ben best wel bang
maar toen ik die miskraam kreeg had ik altijd last van buikpijn en dat heb ik nu niet
mijn man zegt elke zwangerschap/kindje is weer anders en dat weet ik eigenlijk ook wel maar toch blijf ik wel bang
hebben jullie dat ook
liefs ci lo...

hallo meiden

hai isa
hoe gaat ie

wijnie

hai brasilgirl

diarich

elivi
nog even wachten meid

ik ben best wel bang
hebben jullie dat ook
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan