ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai lieve meiden
wat lief dat jullie zo vaak naar me gevraagd hebben
sorry dat ik zo laat reageer maar was ook druk met de kids en huishouden

nou het is dus een virus
en ze kunnen er niets tegen doen
dus gewoon door gaan met de neusspray
en paracetemol tegen de pijn maar 500 mg voel ik niets van dat is dus de ellende
ik neem normaal 4x per dag 1000 mg
maar goed ik neem die 500 wel
ik ben nu wel wat beter bij geest alleen mijn keel voelt nog steeds aan als 1000
scheermesjes en mijn holtes naar neus en oren zitten een beetje verstopt

ik maak me ook druk om mijn zwangerschap ik merk op dit moment weinig
de duizeligheid en vermoeidheid kwam door de zwangerschap zei de arts
maar goed ik vind het toch maar eng allemaal
en ik moet nog 5.5 week wachten tot de echo aaaahhhhhh
nou ik hoop dat ik vanavond wel kan slapen en dat het morgen over is
maar dat lijkt me sterk

isa van harte gefeliciteerd met je verjaardag
als ik weer beter ben praten we meer ok

repesteeltje welkom ik had je al gefeliciteerd op het juli lijstje
maar als nog van harte

de rest van de meiden ik spreek jullie ook gauw weer maar heb zoveel pijn
dat ik er nu weer met kap
lief dat jullie zo met me bezig waren
liefs ci lo...

hai isa
ik was klaar met typen en toen zag ik in een keer dat jij wat verstuurt had
nou dat lees ik morgen ok
ik kan niet meer
ik heb zoveel pijn
ik hoop dat je het niet erg vind
tot morgen
liefs ci lo...

@ Ci lo, goh een virus wat vervelend zeg. Gewoon doorgaan met de neusspray, balen zeg. Maar ja ze kunnen er denk ik ook weinig aan doen. Nou vanaf hier beterschap, en hopen dat je snel opknapt! En nu maar hopen dat de kids een beetje zoet zijn ;)

@ Isa-Lente o wat geweldig dat je ook al zo snel zwanger bent! Ik ken dat schuldgevoel ook wel, vrienden van ons zijn al een maand of 5 bezig en steeds niks. En nu ik in één keer. Ze zijn natuurlijk wel heel blij voor ons, maar praat er toch niet honderduit over met hun. Doe ik dan liever met andere zwangeren of die al kids hebben. Zo zie je maar wat een geluksvogels we zijn! Nu idd maar hopen dat alles goed gaat. En jah we hebben wel bevestiging dat het zaakje van manlief, en ons kippenhokje naar behoren werkt haha! Ik heb ook helemaal gene bloed verloren ofzo, ik ben ook wel bang dat als k naar de wc ga ik bloed zie, maar ik probeer mezelf maar gerust te stellen. Maar dat komt ook wel een beetje doordat ik dan denk, het zal ons wel niet gegund zijn ofzo. Belachelijk volgens manlief, maarja afwachten dus.... Dus de 13e een spannende dag. Ze gaan alleen nog niks bijzonders doen denk ik. Alleen gesprek en gegevens enzo. Ik denk dat ik vandeweek nog wel ff bel met de VK, ik vind 4 sept toch wel heeeeel lang wachten, en ik ben best onzeker. Misschien wil ze iets meer moeite doen dat ik toch al eerder kan! Manlief zei al, anders zoek je toch gewoon een andere VK haha. Nou dat doen we nog maar even niet.

Oja dat woezel en pip vind ik ook helemaal geweldig! K ben gister ff bij babydump geweest en nu zag ik dat ze zelf badje enzo en een dekentje, verschoonkussenhoes ervan hebben, echt super!!! Ik wordt er zo hebberig van hihi!

@ elivi voor jou is het ook nog wel ff wachten geweest, jij wist het namelijk al eerder. Ik had me er al bij neergelegd dat het wel ontpillen zou zijn (stiekum hoopte ik wel natuurlijk ;) ) Maar we zijn dus inderdaad super vruchtbaar haha! O jij over 1,5 week al echo, ik heb dan intake, mogen ze van mij wel omdraaien :) eerst echo en dan intake haha maarja zo werkt het helaas niet. Dus jullie hebben het al aan je ouders verteld? Wij wel aan een paar goeie vrienden en collega maar nog niet aan de familie. Ik wil zo graag pas zeggen als alles goed is, mijn moeder kan niet zo goed tegen stress.(ze is depressief) Dus ik wil niet dat ze zich zorgen gaan maken, dat hebben ze al lang genoeg gedaan over onze relatie die vorig jaar op spingen stond. En mijn schoonouders zijn al 6 bijna 7 keer opa en oma, dus de nieuwigheid is er voor hun al af denk ik. Mijn manlief is toch het zwarte schaapje. Dus die zeggen we voorlopig ook maar niks. Maar dat kan ook heel goed omdat ze 40 km verderop wonen (ouders en schoonouders) dus dan is het niet zo moeilijk om nog niks te zeggen.

Sjonge heel verhaal weer, ik typ al net zo veel als dat ik klets hahahaha. Ze noemen me altijd rammel omdat ik zoveel praat :( ;)

k ga ff van t mooie weer genieten!
Liefs Repelsteeltje

ha Ci lo,

wat fijn dat je weet wat je hebt betreschap er mee.

Voor de nieuwen onder ons gefeliciteerd.

Dames ik word helemaal gek!!!!!!!

Ik heb sinds gister avond veel last van ongikrampen vooral toen ik in bed lag ik heb halvewege de nacht maar een paracetamol genomen.
Overdag gaat het wel weer maar ik voel de heletijd iets bij mijn blaas/schaambeen is dit normaal of is dit een teken dat het mis gaat!!!!!!
heb geen bloedverlies borsten zijn ook nog gevoelig oh ben zo bang dat het mis gaat!!!!nu voel ik lichte steekjes rechtsnet boven de lies of is dat banden pijn??

liefs Nina

Haaaaaai girls!!

@ Isa-lente: Inderdaad maandag jarig maar morgen het feessie! Durf bijna niet te zeggen hoe lang ik vakantie heb hihi, maar liefst 6 weken!!!! Ik ben leerkracht int basisonderwijs dus ben lekker lang vrij nu. Kan niet beter uitkomen met moeheid, misselijk zijn... Echt ideaal. Kan dus lekker uitrusten de hele week!!! Bij jullie ook superfijn dat het zo snel raak was!!

Ja, die onzekerheid. We hebben dus allemaal hetzelfde gevoel!!! Maar ja, m'n moeder zei ook: Meid, als het mis gaat dan  is er iets niet goed met het vruchtje... En ja, zo is het ook. Natuuuuuuuuuurlijk ben je dan heel verdrietig maar het kindje had dan niet geboren kunnen worden... Dat maakte voor mezelf wel even een verschil dat besef...
Komt vast helemaal goed bij ons meiden!!!!!!

Ja Woezel en Pip, vind ik ook zoooooooooo leuk!!!

@ci lo: Snap dat je niet eerder hebt kunnen reageren hoor met het huishouden en de kids. Huis vol bij jou!!! Nou balen dat ze er verder niks aan kunnen doen... En als de paracetamol dan ook niet helpt... En dan inderdaad je onzekerheid over de zwangerschap, 't Is wat allemaal!!! Echo duurt voor jou ook nog een tijd zeg..... Nou, knap maar lekker op en ik hoop dat je je heeeeeeeel snel beter voelt!!!!!!

@repelsteeltje:  haha rammel. Nou gezellig  toch lekker kletsen!! We voelen allemaal hetzelfde zo grappig. We zijn ook allemaal ongeveer evenver! Mijn ouders en zusje waren 3,5 week op vakantie maar ik kon het toch niet voor me houden. Ik ben de oudste thuis en ze wisten dat  ik met de pil was gestopt.  Ik kon gewoon niet bellen en net doen alsof er niks aan de hand was. We hebben zo'n sterke band en belden zowat elke dag. Nou, de reactie was helemaal super: mama en zusje meteen huilen, dus dat was een lekker jankgesprek haha. Datzelfde weekend hebben we ook m'n schoonouders en schoonzus ingelicht. Ook zij waren superrrrblij voor ons. Weer tranen met tuiten haha. En één bevriend stel met 2 zoontjes weten het. Wel fijn dat ik er met hun allemaal over kan praten!! Je wil toch je ei kwijt en die vriendin is zelf net bevallen dus kan alles vragen!!!
Snap wel dat jij het nog niet aan je moeder en familie van je man verteld. PAs na de eerste echo dan?? Nou, ik weet eigenlijk ook niet waarom ik de echo al zo lekker vroeg krijg. Via de VK heb ik een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis en zij zei bij 8,9 weken... Ben zoooooooooooo benieuwd naar 12 augustus... Als alles goed is, ohhhhhhh dan valt er wel al een last van je af. Je zit nog niet op de 12 weken maar toch is er een risico alweer weg. Als je je er niet lekker bij voelt zou ik inderdaad gewoon bellen om eerder een echo te krijgen hoor. Je kan het altijd proberen toch??

Shit, hebben jullie dat nou niet dat als je 'entert' dat dan het lettertype kleiner wordt??? Echt irritant zeg!!

Nou, morgen denk weinig tijd om te forummen (??? haha noem je dat zo???) ivm verjaardag. Tot snel weer meiden, fijn weekend!! Beterschap ci lo!!!!!

@Wijnie: Oh meid, wat balen dat je je zo onzeker voelt. Maar als je geen bloedverlies hebt is het vast niks joh. Ik voel ook op sommige momenten rare krampjes of steekjes. Hoort er allemaal bij. Die steekjes boven de lies voelde ik vooral bij een week of 6 volgens mij, oh ja en bij niesen haha. Echt twee dagen last van gehad. Dat is bandenpijn ja, je baarmoeder groeit gewoon.

Als je je nou echt zorgen maakt gewoon je VK bellen!!! Mijn VK zei meteen, je mag altijd bellen als je vragen hebt of als er wat is. Die stelt je dan vast gerust!|

Er is vast niks aan de hand joh. Er is gewoon een heleboel aan de hand in je buik!!!

elivi,bedankt voor je reactie.
Ik ben nu ook bijna 6wkn dus dat komt aardig over een met jou.
Maar wat zou de verloskundige er aan doen dan je mag toch niet eerde langs komen.
Ik hoop dat ik gauw van dat gevoel af ben en dat ik dan niet meer zo onzeker ben.
nogmaals bedankt een fijne avond mijn moeder komt zo en dan gaan we haar vertelen dat ze oma wordt ze woont namelijk in Duitsland en we zien elkaar niet heel regelmatig vandaar dat ik het personlijk wou vertelen en dat kan mooi omdat ze zo komt.

liefs Nina

he Nina

Ik had precies t zelfde hoor, ook super ongi krampen.
Ik voelde me echt super beroerd.
Dat is nu drie weken geleden.
Volgens mij is het de groei van je baarmoeder die je voelt.

Liefke ik heb echt met je te doen maar maak je maar geen zorgen hoor. Echt niet!!
En als je dat wel doet gelijk naar de VK bellen hoor! Dan ben je tenminste weer gerust gesteld.

Liefs van AnneRobe

Terug
Bovenaan