ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai elivi
nou de paracetemol begint wel te werken
ik moet er wel 4 per dag nemen anders houd ik het helemaal niet uit van de pijn
en ik heb er nu een kriebelhoestje bij irritant he
ik denk dat ik maandag pas verlichting krijg
nou heel veel plezier morgen maak er een mooie dag van
liefs ci lo...

ha Annerobe,

bedankt ja ik denk ook dat het de baarmoeder is heb vannacht namelijk helemaal geen last gehad.
Ik moest vandaag werken en toen werd ik misselijk heb maar ff een beschuitje gegeten en toen ging het gelukkig beter.
heb jij nog ergens last van?

Ci lo,

Ik hoop dat je echt weer gauw de oude bent zo kun je helemaal niet genieten van je prille zwangerschap en je kindje hebben nu nog vakantie hoop dat het gauw over is.

fijne zondag iedereen.

liefs nina

Zo hallooooo allemaal!!

Ik heb jullie na eventjes zoeken gelukkig weer gevonden hihihi! Ik ben weer terug van vakantie. Helaas hebben wij niet zo optimaal kunnen genieten als we gehoopt hadden....Mijn vriend is ziek geworden natuuuurlijk van het eten (egypte he) en daarna volgde ik ook...Bij mij ging het helaas iets verder en dat zal wel met de zwangerschap te maken hebben...Ik hield niks meer binnen het kwam er aan alle kanten uit!! Gevolg: uitgedroogd en opgenomen in een ziekenhuis! Ben er 24 uur geweest en heb een paar liter vocht gekregen en wat antibiotica. Wat is het moeilijk om er dan op te vertrouwen dat ze weten wat ze doen he...Mja ik voel me wel veel beter! Woensdag moet ik weer naar de vk voor een echo en dan zien we hoe de kleine spruit dit egypte avontuur heeft doorstaan! Ben best nerveus maar eigelijk voel ik me qua zwangerschap niet anders dan voor de vakantie dusss dat biedt wel goede hoop. Heb nog steeds een mooi rond buikje ondanks t verlies van veel voedingsstoffen! Ik bel zometeen wel ff met mijn huisarts om dit te vertellen en om de medicijnen te laten zien die ik daar heb meegekregen. Ik houd jullie op de hoogte!

Ci lo:
Bedankt voor je berichtje vlak voor mijn vakantie!! Heb m nog kunnen lezen voor vertrek hihihi. Gaat alles nog ok met jou? ik hoop snel weer van je te horen.

Wijnie:
Proficiat meid met je zwangerschap!!! Ben echt super blij voor je!! Ik kan me vergissen hoor maar was jij  niet degene met wie ik gesproken heb over navelpiercings? Nou ja ik hoop ook van jou snel te horen hoe het met je gaat! Oja over je pijntjes: heeel normaal meid! Ik had het ook precies hetzelfde en heb bezorgd naar de vk gebeld. Die zei dat het er helemaal bij hoort en dat het komt omdat de boel oprekt in je buik. Bij mij schoot het ook echt door naar de liezen en dat waren duidelijk de banden...Ik heb er momenteel geen last meer van. Ik heb in de 8 weken dat ik nu zwanger ben al 2x wat oud bloed verloren en dat was ff schrikken hoor! Mja zoals ik al zei: t was oud en had dus waarschijnlijk met de innesteling te maken. De vk had me de 2e keer voorspeld want dat zag ze op de echo maar ik zag zelf ook dat het ver weg zat van t kindje. Het eerste weekend van onze vakantie is dat ook gebeurd maar ik schrok nu niet meer zo erg. Zo nu ben je ff op de hoogte van mijn zwangerschap ik hoop dat je er iets aan hebt. Tot gauw!

En de rest ook tot babbels he! Ik ga nu ff mijn eerste vakantiewas ophangen hahaha ik heb totaal geen rust ben al vroeg in de weer. Nou doegggg

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 25                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug

plien               41                   3e            15 maart               1 sep               25 aug

repelst         23                   1e            12 maart             13 aug                 4 sept                   wil ik niet weten

hai elivi
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 25E VERJAARDAG!!!!!!!!
heb je het leuk gehad gisteren?
nou fijne dag verder jarige job

hai brasilgirl
gelukkig ben je heel huids thuis gekomen meid
maar wat een gedoe zeg
dus je hebt het nodige ook wel weer meegemaakt
woensdag moet je weer naar de vk he nou ben benieuwd
die vk zal ook wel schrikken als ze dit verhaal hoort
heb je dan helemaal nergens van kunnen genieten daar
en hoe vond je het daar is het daar mooi en heb je nog piramides gezien
ik heb er nl ook altijd heen gewild maar het is er nooit van gekomen
maar als ik er heen ga ooit wil ik ook van alles bezichtigen maar door die voedselvergiftigingen en diareen die zogenaamd de vloek van toetachamon zijn heb ik ook weinig zin
maar gelukkig ben je er weer
wanneer ga je nou trouwen deze vrijdag of die vrijdag er op?
en heb je je trouwjurk al opgehaald bij die bitches   hahahahaha
nou ik hoor het wel
liefs ci lo...

Ha Brasilgirl,

Wat heb jij een balen vakantie gehad!!!!
Ik was ook maar ff voor de zekerheid langs de huisarts gegaan.

Jep je hebt met mij gebabbeld over de navelpiercing en whalla ik ben zwanger.
we kwamen er achter in Italie dus die vakantie vergeten we nooit.

Wat fijn dat medere mensen de zelfde kwaaltje hebben ik was echt ongerust en nu kan ik me al voor bereiden op het bloed verlies ben nu 5 wkn en 4 dgn dus dat duurt hopelijk nog!!!

Spreek je gauw liefs nina

nou meiden
met mij gaat het vandaag beter
ik heb vandaag voor het eerst geen paracetemol gehad
en heb wat dingen in huis gedaan
maar nu ben ik net naar de winkel geweest en wou maar 2 dingen halen
ja ja dat werd dus een heel mandje vol en het woog ook een bult een paar kg
7 of 8 kg woog het wel en nu doet mijn buik pijn
maar dat zullen de banden wel zijn maar mooi dom van me
ik heb al zwakke banden door al die zwangerschappen
maar goed ik ben blij dat ik beter wordt want deze week
gaan we echt naar emmen en naar het dolfinarium