ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

o''ja
de verjaardag van  onze zwager hebben we maar afgezegd
daar gaan we morgenmiddag wel heen
anders werd het echt te veel en te zwaar voor ons vandaag

en vrijdag gaan we dan naar emmen naar de dierentuin als alles mee zit
liefs ci lo...

Hoi meiden..

Bah ik voel me vandaag niet helemaal lekker in mn vel... ik ben bang dat er iets niet goed is... maandag nacht voelde ik dikke steken midden onder in mn buik.. Het voelde echt niet fijn, maar de volgende dag was het wel gewoon weer over. mogelijk dat het door obstipatie kwam, maar ik begin nu gewoon echt onzeker te worden. Ik heb geen bloedverlies ofzo, maar mn borsten voelen vanochtend eigenlijk weer gewoon aan. bijna geen pijnlijke plekken of erg hard..
Volgende week woensdag staat de afspraak met de verloskundige gepland..Ene kant ben ik geneigd om vandaag de verloskundige te bellen maar aan de andere kant denk ik weer.. nouja ik bloed niet dus dan zal het allemaal wel mee vallen en niets aan de hand zijn.
Op het forum lees je nu ook opeens allemaal berichten van meiden waarbij het mis is gegaan.. niet leuk!
Ik hoop dat ik straks wel weer kwaaltjes krijg.. dit is niet leuk..

liefs Isa

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 25                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug

plien               41                   3e            15 maart               1 sep               25 aug

repelst         23                   1e            12 maart             13 aug                 4 sept                   wil ik niet weten

AnneRobe 31                  3e           3 maart                 11 aug                 5 aug                    wil ik denk ik weten

hoi ci lo..

zoals je kan lezen in mn berichtje..
inmiddels gaat het wel weer een beetje.. ik ga gewoon even de stad in zo.. even niet veel nadenken.. komt vast allemaal wel goed.
liefs
isa

hai isa
ja zo voelde ik me gisteren ook
maar ik heb net de andere topics gelezen
en het lijkt wel of iedereen onzeker is
ik moet nog 4.5 weken wachten tot de echo lang he
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan