ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Haaaaaai!

@ci lo, ja die echo is inderdaad vroeg! Ze wilden graag bij 8/9 weken al een echo om te kijken hoe ver ik precies ben. (Omdat ik gelijk na het stoppen met de pil zwanger ben geraakt) Maar ik geloof dat het hier altijd zo vroeg wordt gedaan. De volgende is dan pas met 20 weken. Ik vind die tussentijd dan ook wel weer erg lang. Misschien doen we zelf nog wel een echo daar tussenin. Maar ik vind het wel superfijn dat we nu al zo snel mogen!! Als alles nu goed is, dan heb je gelijk al veel meer kans dat het goed gaat!
Wat lief dat de kids een souveniertje kregen van je ouders. En het babytje ook! En over je onzekerheden, die heeft iedereen. Het is ook superspannend allemaal en je hoopt dat alles goed is. Bij jou is het al je vierde en straks zullen jullie een druk gezinsleven hebben maar dat hebben jullie nu met 3 kids toch ook al? Komt helemal goed meid, maak je van tevoren niet te druk!!

@Isa-lente, Ohhhhh wat klote dat je je zo onzeker voelt. Als je je echt erg onzeker voelt gewoon je VK bellen hoor. Had wijnie toch ook gedaan en die kreeg meteen een echo. Kop op meid! Maar snap je wel hoor, als je eventjes gen kwaaltjes hebt denk je meteen het ergste, heb ik ook... Nou lekker de stad in vanmiddag inderdaad, ff wat afleiding!

Met mij alles oké. Die misselijkheid is al een paar dagen foetsie. Wel fijn maar ook ik wordt er wel eens onzeker van.. Gelukkig hoef ik nog maar even te wachten tot de echo... Ben zo benieuwd hoe ver we dan zijn! Ik denk dat ik vandaag precies 7 weken en 4 dagen ben... Fijne dag allemaal vandaag en ci lo leuke dag morgen in de dierentuin!!!!

Liefsssss

hai elivi
bedankt dat je me even opbeurt
ik heb gisterenavond gewoon zitten janken bij mijn man
omdat ik gewoon bang ben
mijn man zegt dat ik me niet druk moet maken en dat het wel goed zit

morgen gaan we niet naar emmen omdat mijn ouders  niet kunnen
ze wilden wel graag over een paar weken op een zaterdag of in de herfstvakantie
dus we zien wel
aan de ene kant ook beter dat we morgen niet gaan want ik ben helemaal kapot ik ga nu even op de bank liggen
liefs ci lo...

nou wij gaan zo naar onze zwager die was gisteren jarig
lekker gebakje eten
mmmmhhhh lekker
tot vanavond meiden
liefs ci lo...

@ Ci lo, Zit ook wel goed meid!!! Luister maar naar je man, die zijn meestal wat nuchterder!
Mmmmmmm, lekker gebakje, ben jaloerssssss! hihi!

Ik ga ff langs m'n moeder gezellig vanmiddag. Morgen weer op m'n twee kleine nichtjes passen ook leuk. En dan heeft m'n man ook vakantie!!!! Lekker 3 weken samen vrij. Heerlijk! En dan volgende week echo en die week erna VK. Gelukkig kan hij overal mee naartoe. Dan wordt het voor hem ook wat 'echter'. Het is ook allemaal zo nieuw. Ja ik merk wel dingen aan m'n lichaam en hij aan mij, maar voor een man is het toch anders. Wat zal het super zijn als we volgende week een lief klein mensje in m'n buik zien!!!

Liefsss

Hoi meiden.. ben ik weer na wat shoppen.. pff ben nu moe! hihi.. gelukkig weer een verschijnsel..

ach ik word soms gewoon gek van dat wachten.. wat jij ook hebt ci lo... nog 4 weken voor we eindelijk zekerheid hebben dat het echt voor 80-90 % goed is.. echt zwanger zijn!
Nu voel ik allerlei pijntjes hier en daar en niet echt last van enorme misselijkeheid.. oke.. als je dat hebt is ook niet leuk en fijn.. maar soms denk ik echt van hee das nou een verschijnsel waar je wat aan hebt.. eigenlijk een groen tekentje dat alles binnen goed is. maargoed.. wie misselijk is praat er ws anders over..
Ik had gewoon niet verwacht dat ik deze weken zo zou ervaren.. ik vind het gewoon een kriem! en wou dat ik pas in week 7 er achter kwam dat we zwanger waren.. nu zitten we al zo'n 4 weken te wachten en te wachten... weet je nog ci lo dat we in het vorige forum zeiden.. poeh pas in week 8 naar de verloskundige! en nu is het al volgende week.. ene kant snel gegaan maar aan de andere kant gaat het zooooooo langzaam!
Van jou kan ik het me ook goed voorstellen ci lo.. nu je zo ziek bent of dat alemaal wel zo goed is voor je kindje en of het gezond is of niet.. nouja je hebt al 3 gezonde kinderen op de wereld gezet.. dan zal nummer 4 ook wel gezond zijn hoor! Vast!
Maar goed.. we wachten gewoon allemaal maar af.
VOolgende week woensdag dus naar de verloskundige.. ik ga denk ik vragen of ze kan proberen om het hartje te vinden.. dat is iniedergeval en klein beetje meer zekerheid.. En wie weet dat.. als ik nu weer een test zou gaan doen en het blijkt dat het kindje er niet meer zit... heb ik dan nogsteeds dat HCG hormoon in me?? En zal de test dan nogsteeeds positief zeggen?? Volgens mij gaan ze volgende week nl ook bloed prikken en de hoogte van het HCG bepalen.. dus als die goed is.. dan leeft het nog wel... tenminsten dat denk ik.. Wie kan mij daar antwoord op geven..??

Nou goed even de andere leuke dingen hoor..
@ ci lo: Hoe was je gebakje????? heb je nog extra taart meegenomen voor ons???? Heb er ook wel zin in.. haha Maar was het gezellig bij je zwager?? Weet iedereen het verder bij jullie in de familie?? Zwanger enzv..

@wijnie: Wat fijn dat alles goed was bij de echo!! Was je erg zenuwachtig?? ooh kan ik me echt voorstellen..! Hoe is het nu met de buikrampen?? Raar dat niemand je kan vertellen wat die pijn veroorzaakt.. maargoed met het kindje is alles goed! Gelukkig maar!! Fijn gevoel hoor!

@brasilgirl: Morgen is de dag!!! Daar komt de bruid...!! En de trouwjurk zat uiteindelijk perfect!!?? Geweldig!! OOooh het is zo;n heerlijke dag he!! Geniet er van meid!! Hopelijk komt het zonnetje er morgen ook nog even tussendoor! Heerlijk trouwen met zn drieen!! Gelukkig heb je nu ook de zekerheid dat alles met de kleine goed is! Dus als je het morgen gaat vertellen.. dat je het ook met iets meer vertrouwen kan zeggen! Ga je het aan iedereen vertellen morgen?? Leuk leuk leuk!
Fijne dag morgen!! En geniet ervan!!!

@ elivi: Jij bent weer een dag later dan mij uitgerekend.. wanneer mag jij naar de verloskundige?? en wanneer heb jij de echo?? ohja volgende week of niet.. en doet de verloskundige dit?? OOoh ik wil ruilen!!! ik wil ook volgende week!!!!

@annerobe: Ook al een echo gehad.. (ik kan merken dat ik nachtdiensten heb gehad.. ik lees nu opeens dingen die ik eerder niet gelezen heb.. sorry...)
Ook alles goed.. he fijn om te lezen dat het ook bij een heleboel mensen wel goed gaat... en die combitest... helaas ik kan je er weinig van vertellen.. ik heb er nog geen ervaring mee.. ik weet dat er een nekplooimeting gedaan wordt.. en dat is volgens mij helemaal niet schadelijk voor het kindje.. dus waarom niet.. ze kunnen daar mee ongeveer een berekening maken wat de kans is dat het het syndroom van down heeft. maarja wat die andere test dan is... combitest... neem aan dat het dan 2 testen zijn.. Ik zal het volgende week even vragen. Ik denk wel dat wij een nekplooimeting willen.. maargoed het is dan nogsteeds een schatting..

@ elivi: Lees net dat jullie ook straks vakantie hebben!! Heeeerlijk.. gaan jullie nog ergens heen??

VOlgens mij heb ik nu iedereen gehad..
we gaan zo op visite... standaard elke donderdag gaan we dan naar vrienden en dan patat eten... (ja lekker slecht.. haha) maar ik ga niet altijd mee.. en ik weet nog niet zo zeker of ik echt zin heb ik patat.. moet er nog even goed over nadenken..

Nou meiden...
Fijne avond!! misschien dat ik vanavond nog weer even langkom!

Doei doei!!
Veel liefs.. Isa

Hee hallo allemaal!

Ik kom ook maar weer es koekeloeren. Ben de hele week al zoow druk, heb niet eens tijd gehad mijn mail te lezen. Wat is hier al weer veel gebeurd zeg! Ik heb alles terug gelezen, maar heb nu echt geen vut overal op te reageren pfff. Ben zow moe, hebben jullie daar ook zoon last van? Wel jammer dat nog niemand me gemist had (snik). Maar goed zoveel had ik ook nog niet gekletst.

Nou we hebben het van het weekend mijn ouders, schoonouders broers en zussen verteld, die stonden echt perplex haha! Niemand had het nog echt verwacht hihi. Overigens had mijn schoonzus toen we het vertelde ook een nieuwtje, zij is ook weer zwanger van nummer 3. En raad eens, we schelen maar 3 dagen hahaah. Echt super leuk!

Nou ik probeer weer actief mee te lezen en te reageren, maar ben steeds zo moe. Verder geen kwaaltjes. Hebben jullie ook dat je je ff niet zo heel blij meer voelt? Zou het dan toch niet goed zijn en wil ik me niet te veel hechten?? Ik heb wel eens gehoord dat moeders het voelen als het niet goed is..... En ik zag er al 2 op het forum die een miskraam hebben gehad bleh, daar wordt mijn rust ook niet beter van. T lijkt me zo verschrikkelijk!!! Ik moet er toch echt niet aan denken dat dat ons zou overkomen, maar het kan heel goed. Wat herkenbaar al die onzekerheden he! We houden de moed erin, en in 90% van de gevallen gaat het allemaal goed, laten we hopen dat wij daar bij horen!!  Nou meiden toi toi, en nog een paar weekjes en dan weten we alles zeker (voor zover dat kan).

Liefs Repelsteeltje

@ Brasilgirl ik zie nu net dat je moreg gaat trouwen, ik wil jullie met zijn drieen hihi een hele fijne dag wensen! Geniet van ieder moment! En wat die heksen bij de winkel betreft, lekker laten gaan :) Jullie  hebben morgen een prachtige dag, en over een maand of 7 een kleine frummel in je armen! Het gaat om jullie! Heel veel geluk toegewenst

Liefs Repelsteeltje

hallo meiden
goedemorgen
vanmiddag ga ik bij mijn schoonouders  paling eten
we hadden nl 1 kg paling meegenomen uit harderwijk
voor mijn schoonouders die zijn daar gek op
en vanmiddag ga ik daar lekker een broodje eten met paling dus

het weekend komt eraan en zondag gaan we uiteten met mijn ouders
en dan is de vakantie afgelopen voor ons 6 weken voorbij

en dan maandag begint alle drukte weer voor ons
de oudste gaat 5 dgn in de week naar school
de middelste gaat 4 halve dagen naar de peuterspeelzaal