ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

o''ja isa
dat met die weken
ja daar klaagden we toen over en nu is het alweer voorbij hihihihihihihihi
zondag zijn we 8 weken en dan op naar de volgende 4 weken

o''ja repelsteeltje
leuk dat je zwanger bent samen met je schoonzus
dat is wel heel erg speciaal ook voor de opa en oma

zo deze dingen was ik even vergeten dus bijdeze ik moest eerst weer terug lezen wat ik allemaal vergeten was
liefs ci lo...

Heee meiden!
Ik had je wel gemist repelsteeltje, dat was inderdaad lang geleden dat je mee kletste! Gelukkig weer een berichtje van jou!!!

Ik voel echt precies hetzelfde als jullie hoor!!! Die onzekerheid pfffffffffffffffff  De laatste dagen ben ik helemaal niet misselijk meer. Ben ik ook niet echt geweest, maar op sommige momenten wel. Meestal om de dag... ik voel me nou ook superonzeker hoor... Zou het allemaal nog wel goed zijn? M'n borsten voelen nog vol en m'n buikie zit er ook nog maar toch... Ik word er echt gek van!! Gelukkig hoeven man en ik niet lang meer te wachten tot de echo... Oh, Isa, Repelstaaltje  en Ci lo snap dat jullie echt jaloeeeeeeeeeers zijn dat wij de echo al volgende week hebben. M'n VK doet het niet maar ik ga naar het ziekenhuis. Oh jeeeeeeeeetje kan echt niet wachten gewoon. Was het alvast maar dinsdag....

We gaan niet op vakantie trouwens want we zijn al op huwelijkreis geweest in juni!!

Brasilgirl, hoop dat jullie een heeeeeeeeeeeele fijne dag hebben vandaag!!! Geniet ervan!!!

Ci lo, voor jou wordt het weer druk zo te lezen als alles weer gaat beginnen. Hopelijk kan je ook wat meer tijd voor jezelf vinden als de kids op school zijn. Haha mmm gebakjes, koek met aardbeien heeeeeeeeeeeeerlijk hoor!!!

Hoop dat ik van het weekend tijd heb om nog ff berichie te plaatsen. In ieder geval voor dinsdag natuurlijk nog... Nog maar 4 nachtjes slapen...

Liefsssssssss

Ha dames,

Ja gelukkig dat de echo goed was is ook wel een fijn idee!!!
Ik heb ook vanaf het begin het gevoel dat het goed zit alleen kom je soms in een grote dip terecht.
Gisteren was ik 6 weken en wat denk je ik ben direct kotsmisselijk (sorry)en dat de hele dag door moet gelukkig NOG niet overgeven maar wel veel kokhalsneigingen en dat nog 6 weken hoop dat ik het vol hou (ach is voor een goed doel)
Heeft iemand nog tips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ci lo het klopt dat ik uit Nijverdal kom en iedereen heeft wel eens een jank dag heb ik ook al gehad je gaat toch soms twijfelen.
Maar fijn dat je weer beterbent en dat je nog ff met je kindjes weg kon maandag moeten ze zeker weer naar school.

Brasilgirl geniet ven je bruiloft en er na

Ik ga ff kijken wat ik tegen die misselijkheid kan doen op internet.

liefs Nina

hai meiden
ik ga zo lekker op de bank liggen ik ben moe
heb ik 2 dagen geen last gehad van mijn keel kreeg ik net weer een zere keel
ik heb maar een paracetemol genomen
verder las ik net wat wat niet klopt

dus elivi
jij had net in je tekst staan dat isa repelsteeltje en ik jaloers op jullie waren omdat jullie volgende week een echo hebben

nou ik weet niet hoe de rest ervan denkt
maar ik ben absoluut niet jaloers op jullie
ik ben nooit jaloers op anderen en gebruik dat woord nooit
ik vind dat wachten wel lang
maar wil niet eerder een echo als 12 weken
ik heb nl een miskraam gehad met 10 weken + 5 dagen
dus een echo van 8 of 9 of 10 weken stelt mij niet gerust
en bij mij was de echo toen met 11 weken + 5 dagen
de kleine was toen al een week dood en ik had het niet in de gaten
ik heb nooit een druppel bloed verloren
ik had wel de hele tijd buikpijnen en op die ene dag toen het fout ging
had ik dus een verschrikkelijke buikpijn en daarna nergens meer last van dus ik wist het niet tot dat ik de echo kreeg
dus ik zeg weleens dat ik het wachten lang vind duren
maar daarom wil ik niet eerder een echo en ben absoluut niet jaloers
ik vind het leuk om met je te kletsen maar ik kan het niet waarderen dat je zegt dat ik jaloers ben ik vind dat een slechte eigenschap jaloezie
liefs ci lo...

hai wijnie
ik weet nog dat je toen op het zwanger worden forum zei
misschien kom ik dan wel bij jou kramen
weet je dat nog
maar nu ben je zelf ook zwanger dus nu kan dat niet meer
om een goede reden de kleine in je buik
want dan heb jij zwangerschapsverlof en dan komt er een collega van jou bij jou kramen
jij werkt nu bij naviva he
die neem ik ook weer als hulp
heb ik bij alle kids gehad
nou ik hoor nog wel van je
liefs ci lo...

goedemorgen meiden

het is zaterdag weekend
ik ga straks weer soep maken voor ons en voor mijn schoonouders
ik heb al een wasje aan het draaien en ga straks  opruimen
dus een echte zaterdag voor mij een beetje rommelen in huis
morgen ben ik 8 weken zwanger dus dat schiet ook alweer op
vandaag is mijn jongste precies 1.5
en die is nu alweer moe dus die ga ik lekker in haar bedje stoppen
even haar ochtendslaapje doen
nou fijne zaterdag allemaal
ik kom zo nog wel even kijken
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 25                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug

plien               41                   3e            15 maart               1 sep               25 aug

repelst         23                   1e            12 maart             13 aug                 4 sept                   wil ik niet weten

AnneRobe 31                  3e           3 maart                 11 aug                 5 aug                    wil ik denk ik weten

het is alweer 15:00
en er heeft nog niemand gereageerd
het is zaterdag waar is iedereen
saai zo

brasilgirl
hoe was je wedding
vanaf gisteren ben je nu mevr.........
lekker he nu ben jij zijn vrouw en hij jou man

VAN HARTE GEFELICITEERD

en je krijgt een mooie bos rozen van mij  
heb je een mooie dag gehad
het regende wel he af en toe