ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

@ Ci lo, nou t is bijna 6 uur en daar is dan eindelijk weer iemand hihi. K lag ff lekker in mijn bedje te slapen, ben zo vreselijk moe steeds. Ik zat met manlief ff filmpje te kijken op de bank, en mijn oogjes vielen dicht. Manlief zei, schatjes gaan jullie maar ff slapen, we kijken die film vanavond wel af. Wat een schat! Vanmorgen lekker paard gereden, en daarna lekker boodschapjes gedaan. Verder niet zo heel veel gedaan, maar in mijn vakantie ga ik es ff  alles grondig poetsen. Zou die nesteldrang nu al beginnen hihihihi.  

O ja wat elivi zei over jaloers moeten we denk ik niet zo opvatten (elivi verbeter me als ik het niet goed verwoord!) Ik denk dat ze bedoeld dat wij het ook wel graag zouden willen, nu al een echo. En dat zou ik inderdaad al wel willen haha! Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we het haar niet gunnen dat ze al snel een echo heeft he Ci Lo? Wij gunnen iedereen al snel een echo, en een zorgeloze zwangerschap, en natuurlijk een gezond wondertje!

O ja Ci Lo, dat over dat piekeren, bedankt meid, k voel me al weer wat beter, k had gewoon ff een slechte dag denk ik hihi. Ennuh gister toen ik thuis kwam uit mijn werk, zat er een kadootje van de prenatal in de brievenbus. Ik gauw uitpakken, zat er een prachtige badcape in voor de kleine frummel!!! Echt zo schattig. Ik had alleen geen idee van wie het was, zat geen kaartje bij. Belde mijn ouders savonds, toen wist ik het meteen, t was van hun. Ze waren bij ons in de buurt wezen winkelen (ze wonen 40 km verderop), ze hebben nu namelijk vakantie, en hadden een kadootje gekocht, maar ja ik was werken. Dachten ze is wel een leuke verrassing haha. Echt leuk! Maar k ga lekker in mijn vakantie wat kleine kleertjes kopen hihi, Nog maar een weekje werken jippie! Dan heb ik 3 weken!!! De eerste week alleen, daarna 2 weken met manlief :).

Ik ga nu eerst maar es ff in de keuken kijken hoe manlief lasanga staat de koken, als ie me niet gelijk de keuken uitstuurt => op de bank jij :). Ik kom straks nog wel ff buurten!

Liefs Repelsteeltje

Dag dames,

Ik heb een super dag gehad gister!! We hebben eigelijk nog wel geboft met het weer, tijdens de fotoshoot was het droog en zelfs af en toe zon. Verder was het een leuk feest met allemaal vrolijke mensen. Ze reageerde allemaal super op ons nieuws van de kleine. Mijn oma begon zelfs te huilen omdat ze zo blij is dat ze dit nog mag meemaken (ze is erg ziek geweest) En mijn jurk zat perfect! Het leek net of de baby wist dat ie zich klein moest houden want ik had totaal geen buik hahaha. Vandaag is hij dus mega opgezet en ik ben blij dat ik zo de jurk niet in hoef. Nou we kletsen snel weer verder want ik ben nu erg moe. Vandaag hebben we nog de zaal opgeruimd enzo...
Fijne avond nog en tot babbels!

Doeiiiiii

hai repelsteeltje
mmmmhhh lekker lasagna
daar ben ik ook gek op
wat fijn dat je je weer beter voelt
dat is erg belangrijk
en wat leuk van je ouders die badcape ja dat is nog eens een leuke verassing
en wat voelt dat dan fijn he als je wat voor de kleine krijgt
dan zweef je helemaal he dan is het allemaal zo echt he
nou leuk dat je mannetje zo attent is heerlijk he die aandacht

ik was een tijdje onzeker
omdat ik deze keer haast niets voel
en was dus bang dat het dan misschien niet goed is
maar nu heb ik vanavond met mijn schoonmoeder gepraat en vertelt dat ik me een beetje zorgen maakte omdat ik deze keer haast nergens last van heb
zij zei dat komt omdat dit al de 4e is mijn banden zijn al helemaal gerekt de rek is de uit dus die buikpijntjes heb ik deze zwangerschap niet meer
en zij kan het weten want zij heeft 6 kids op de wereld gezet
en zij had dat ook op een gegeven moment is  je lichaam  er al aan gewend

dus dat gesprek heeft mij goed gedaan en ik voel me nu ook stukken beter
ik ga me niet meer druk maken en die buik van mij groeit als kool
liefs ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 25                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug

plien               41                   3e            15 maart               1 sep               25 aug

repelst         23                   1e            12 maart             13 aug                 4 sept                   wil ik niet weten

AnneRobe 31                  3e           3 maart                 11 aug                 5 aug                    wil ik denk ik weten

molly3                                     3e            1 april

ik dacht in een keer volgens mij waren er 3 dames in april uitgerekent
dus ik weer terug naar pagina 1 en daar kwam ik erachter wat er gebeurd was
plien had het schema overgenomen en annerobe en molly er niet op gezet met kopieren denk ik
vandaar dat ik het niet in de gaten had van annerobe ik dacht dat ze er nl op stond
stond ze dus eerst ook net als molly en dan in een keer niet meer
nou zo klopt alles weer
liefs ci lo...

hallo meiden
wat is het weer verschrikkelijk rustig vandaag
het is buiten kl... weer
en het is weer zondag de saaiste dag van de week
morgen is onze vakantie afgelopen en gaan de kids weer naar school
dan wordt het weer de schouders eronder en er tegen aan
en dan maar weer uitkijken naar de herfstvakantie
nou ik ga me lekker douchen
liefs ci lo...

Lieve meiden, ik ben weer terug uit Luxemburg en ben heel erg benieuwd hoe het met jullie gaat daarom ben ik gaan zoeken of ik jullie kon vinden. En jaaa hoor hier zijn jullie, hiih. Heb ff geen kracht om alles te gaan lezen hiero hoor. Dus vertel vertel hoe is het met jullie?

Liefs Nathalie

Nou, bedoelde het totaaaaal niet verkeerd hoor. Jeetje wat een reactie op één woord zeg...
Inderdaad verwoord repelsteeltje het goed. Niet iedereen is dus gelijk gepikeerd na m'n berichtje.
Jammer ci lo.
En dag meiden, want zo heb ik er niet zoveel zin meer in.

Terug
Bovenaan