ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

dag elivi
je had niet weg hoeven te gaan
je had ook gewoon toe kunnen geven
dat je de verkeerde woordkeuze in je mond had genomen
jij bent toch juf nou dan weet je ook wel wat jaloezie betekent
en dan weet je ook dat je dat niet over een ander kan zeggen als die persoon dat nooit heeft genoemd
maar goed als je de gemakkelijkste weg kiest door weg te gaan
dan doei het had niet zo gehoeven
ci lo...

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug

plien               41                   3e            15 maart               1 sep               25 aug

repelst         23                   1e            12 maart             13 aug                 4 sept                   wil ik niet weten

AnneRobe 31                  3e           3 maart                 11 aug                 5 aug                    wil ik denk ik weten

molly3                                     3e            1 april

hai nathalie
wat leuk dat je bij ons komt beppen gezellig
dat kunnen we wel gebruiken hier
heb je het leuk gehad meid en  heb je nog uitgerust
ik zat al te wachten dat je kwam kletsen
hartstikke gezellig
liefs ci lo

o ja wanneer is je nod

hallo meiden...

@Ci lo: Normaal gesproken bemoei ik me nooit met zulke discussie's, maar deze keer kan ik het niet laten..
Ik vind dat je erg heftig reageert op 1 woord en op 1 berichtje die helemaal niet zo bedoeld is.  
Los van wat ik vind van jaloerzie ben ik het eens met repelsteeltje..   Ik gun het Elivi enorm dat ze die echo heeft en ja, het is maar net hoe je het bekijkt, ik ben jaloers op haar dat zij deze week al een echo heeft. Niet dat ik het haar niet gun, maar ik had het  ook best deze week al willen hebben ipv over 3 weken. Dan had ik iniedergeval iets meer zekerheid dan  wat ik op dit moment heb. Maar ik weet dat ik de echo over een paar weken heb en daar heb ik me bij neergelegd en vind dat ook prima....
Maar ik heb geen zin in een discussie over dit eigenlijk idiote onderwerp dus wil het hier graag bij laten.

@Elivi: Jammer dat je nu niet meer op dit forum wilt mee praten..  hopelijk kom je nog weer terug.

Verder heb ik een heerlijk weekend achter de rug. Gisteren voor mijn schoonzusje een babyshower georganiseerd! Was erg gezellig. We deden een high tea  waarbij iedereen iets mee nam aan lekkers! Heeeeeeeerlijk! Ondertussen spelletjes  met babyfoto;s van iedereen. raden wie  wie was.. Was uiteraard erg lachen! haha. buikomtrek raden van mn schoonzusje dmv een klosje touw en nog wat andere kleine spelletjes! Was erg gezellig, maar na die tijd zakte ik weer eens  helemaal in. Vandaag  dus lekker de hele dag geluierd. Olympische spelen op tv dus dan vermaak ik me wel! 4 keer 4 dames heeft goud!!! Joepie!! Knap werk!

Vakantie weer voorbij ci lo... bah bah bah weer de normale gang van zaken komen weer op gang..  gelukkig hebben we een heerlijk breake in de week.. Woensdag eindelijk de dag!! Hopelijk krijg ik dan te horen  wanneer de echo  zal plaats vinden. Nou zolang ik me zo voel als vandaag... maak ik me niet zo druk meer. Hoe is het met jou?? Is de griep weer  wat voorbij??

@Brasill: dus een heeerlijk dag gehad..!! Geweldig he!! en wat fijn dat de jurk helemaal  perfect zat.. de kleine heeft zich  dus goed gedragen! Ik weet niet precies waar je woont, maar volgens mij was het  hier zo af en toe  wel droog..   Ben je alweer een beetje bij gekomen?? Je bent vast nog druk bezig met kadootjes uitpakken en een heeeeleboel telefoontjes en bezoekjes afleggen.. Nou ik ben erg  benieuwd nar je verhalen hoe alles precies gegaan is.. Waar ben je getrouwd eigenlijk als ik vragen  mag??

Nou meiden...
morgen moet  ook ik weer gewoon naar mn werk.. bah bah bah.. half 6 weer die vervelende wekker.. maaarr  het is mn laatste weekje.. dan eindelijk vakantie!! Joepie!!

veel liefs Isa!  

hai isa
dat jij jaloers bent dat is jouw woordkeuze dan
ik heb op school geleerd dat jaloezie negatief is
jij benijd haar dat is een positief woord voor iets wat jij ook graag wilt
ik wil niet uit de hoogte doen maar dit is mijn 5e zwangerschap en heb al ik weet niet hoeveel echo''s gehad en weet hoe dat allemaal gaat
en wat heb je de aan als je volgende week een echo hebt en 2 weken later een miskraam
voor jullie is het de eerste en is alles nieuw ik denk verder dan jullie ik heb al wat meer mee gemaakt

verder als je er niet mee wilt bemoeien doe dat dan ook niet ik zou het zonde vinden van als ons contact zou verbreken omdat we al vanaf het begin met elkaar kletsen
maar ik laat me door niemand zeggen dat ik jaloers ben op een ander
ik wil mijn echo pas met 12 weken dan ben ik pas happy
en dat jullie allemaal dat ene woordje niet belangrijk vinden boeit me niet ieder voor zich maar ik weet dat jaloers betekent dat je het een ander niet gunt alleen je zelf
en dat laat ik niet over mij zeggen
maar ik wil met jou hier absoluut geen gezeur over
liefs ci lo...

Ik kom wel op lekker moment binnen of niet
Was gewoon erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat
Omdat ik aantal meiden nog ken van nod juli lijstje

Ik heb het de afgelopen dagen heel druk gehad
En morgen weer revalidatie therapie enzo
Dus kweet niet of ik er aan denk om hier steeds in te loggen om te kijken, hihih
Maar vertel nu weet ik nog niet hoe het met jullie is?

Liefs Nathalie

hai nathalie
met mij gaat het weer beter
ben best een tijdje ziek geweest
morgen ga ik naar de vk voor mijn intake gesprek
en over 4 weken heb ik een echo
verder voel ik me goed en heb weinig last van alles
vanochtend moest mijn zoontje weer naar school
vanmiddag weer en dan moet mijn dochter naar de peuterspeelzaal
daarna als ik ze weer allebei heb opgehaald moet ik met mijn dochter naar de dokter zij heeft waarschijnlijk een blaasontsteking als ik terug ben moet ik weer gelijk met mijn zoontje naar zwemles en dan ben ik pas rond 19:00 thuis en dan moeten we nog eten
aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh
maar weet je wat de ellende is vannacht hebben mijn man en ik niet geslapen omdat de jongste de hele tijd huilde want haar kiesjes komen door
dus zo''n dag is dan wel vermoeiend als je snachts geen slaap hebt gehad
ik denk dat ik vanavond helemaal kapot ben
liefs ci lo...

Goedemorgen, jeetje het drukke leventje van kids naar school gaat weer binnen meis
En die moeten eerst weer helemaal in hun ritme komen en dan ook nog zwemlessen er achter aan natuurlijk. Denk dat jullie vanavond allemaal kapot zijn en hoop dat jullie dan lekker slapen.

Fijn om te horen dat alles goed met je gaat en je weer een beetje opgekrabbeld bent na het ziek zijn. Groeit je buikje al flink? Hoeveel weken ben je nu? Fijne dag vandaag meis!

En hoe is het met Isa-Lente? Wijntje? Brasilgirl en de andere meiden van juli nod?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan