hallo meiden...
@Ci lo: Normaal gesproken bemoei ik me nooit met zulke discussie's, maar deze keer kan ik het niet laten..
Ik vind dat je erg heftig reageert op 1 woord en op 1 berichtje die helemaal niet zo bedoeld is.
Los van wat ik vind van jaloerzie ben ik het eens met repelsteeltje.. Ik gun het Elivi enorm dat ze die echo heeft en ja, het is maar net hoe je het bekijkt, ik ben jaloers op haar dat zij deze week al een echo heeft. Niet dat ik het haar niet gun, maar ik had het ook best deze week al willen hebben ipv over 3 weken. Dan had ik iniedergeval iets meer zekerheid dan wat ik op dit moment heb. Maar ik weet dat ik de echo over een paar weken heb en daar heb ik me bij neergelegd en vind dat ook prima....
Maar ik heb geen zin in een discussie over dit eigenlijk idiote onderwerp dus wil het hier graag bij laten.
@Elivi: Jammer dat je nu niet meer op dit forum wilt mee praten.. hopelijk kom je nog weer terug.
Verder heb ik een heerlijk weekend achter de rug. Gisteren voor mijn schoonzusje een babyshower georganiseerd! Was erg gezellig. We deden een high tea waarbij iedereen iets mee nam aan lekkers! Heeeeeeeerlijk! Ondertussen spelletjes met babyfoto;s van iedereen. raden wie wie was.. Was uiteraard erg lachen! haha. buikomtrek raden van mn schoonzusje dmv een klosje touw en nog wat andere kleine spelletjes! Was erg gezellig, maar na die tijd zakte ik weer eens helemaal in. Vandaag dus lekker de hele dag geluierd. Olympische spelen op tv dus dan vermaak ik me wel! 4 keer 4 dames heeft goud!!! Joepie!! Knap werk!
Vakantie weer voorbij ci lo... bah bah bah weer de normale gang van zaken komen weer op gang.. gelukkig hebben we een heerlijk breake in de week.. Woensdag eindelijk de dag!! Hopelijk krijg ik dan te horen wanneer de echo zal plaats vinden. Nou zolang ik me zo voel als vandaag... maak ik me niet zo druk meer. Hoe is het met jou?? Is de griep weer wat voorbij??
@Brasill: dus een heeerlijk dag gehad..!! Geweldig he!! en wat fijn dat de jurk helemaal perfect zat.. de kleine heeft zich dus goed gedragen! Ik weet niet precies waar je woont, maar volgens mij was het hier zo af en toe wel droog.. Ben je alweer een beetje bij gekomen?? Je bent vast nog druk bezig met kadootjes uitpakken en een heeeeleboel telefoontjes en bezoekjes afleggen.. Nou ik ben erg benieuwd nar je verhalen hoe alles precies gegaan is.. Waar ben je getrouwd eigenlijk als ik vragen mag??
Nou meiden...
morgen moet ook ik weer gewoon naar mn werk.. bah bah bah.. half 6 weer die vervelende wekker.. maaarr het is mn laatste weekje.. dan eindelijk vakantie!! Joepie!!
veel liefs Isa!