ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hai nat
ja mijn buik groeit als kool
je kunt het echt zien dat die dikker is geworden
bij mij groeit de buik altijd heel snel bij elke zwangerschap
en hoe meer zwangerschappen hoe sneller de buik extra groeit
ik ben vandaag 8 weken + 1 dag
ik had mijn dochter vanaf 9:00 tot12:30 op haar potje voor urine voor de dokter
zo eigenwijs ze wou gewoon niet plassen en toen rende ze van haar potje en begon ze zo op het kleed te plassen ik heb haar snel opgetild en weer op het potje gezet gelukkig heb ik nog wat urine kunnen bemachtigen en daarna gooit ze een heel vol glas optimel over het kleed aaaaaaaaahhhhhhhhh
dus 2x poetsen lekker tussen de middag net als of ik nog niet moe genoeg ben
nou ik ga die 2 nu weer naar school brengen en hopelijk kan ik dan nog wat rusten voordat de jongste weer wakker wordt

wanneer is jouw nod nou je zou toch klussen in luxemburg of heb ik dat fout
liefs ci lo...

hallo meiden
nou gisteren heel druk geweest
en mijn dochter heeft blaasontsteking
ze heeft een kuur van de dokter gekregen de arme meid
hopelijk is ze er snel vanaf en krijgt ze het niet weer
zwemmen gisteren was leuk mijn schoonmoeder en ik hebben gekeken
naar mijn zoontje het waren kijkdagen hij doet heel erg goed zijn best
nou straks naar de vk voor de eerste keer
dat is wel leuk
zie ik al die bekende gezichten weer
ze zullen wel verrast zijn als ik weer op de stoep sta voor baby nr 4
nou fijne dag allemaal
liefs ci lo...

hallo meiden
het begint hier knap saai te worden
er wordt weinig gebept
jammer dat het niet meer zo gaat als op het juli lijstje
vandaag keek ik op het aug lijstje en dat gaat net als toen bij ons
hartstikke gezellig
het lijkt wel of de spanning er af is bij iedereen
nou ik stop ermee voor vandaag ik ga weer op tijd naar bed
ik kan het even niet meer volhouden vandaag weer druk geweest en naar de vk geweest
nou ik kom morgen wel weer kijken
liefs ci lo...

Hallo meiden,

Ik heb wat saaie dagen achter de rug: ik zit thuis omdat ik mijn enkel flink omgeslagen heb maandag. Das echt balen hoor als je niks kunt....Gister de hele dag met t pootje omhoog gezeten en vandaag gaat het alweer. Straks ga ik ff t dorp in want ik moet wat dingetjes halen, nu maar hopen dat het autorijden lukt hihihi.
Ik ben aan het twijfelen of ik fftjes mijn plasje naar de dokter breng om te checken voor een blaasontsteking. Ik heb daar altijd een gevoeligheid voor gehad maar ik begreep dat als je zwanger bent de kenmerken iets anders en minder duidelijk zijn, weet iemand daar meer over? Ik hoef niet vaak te plassen   of kleine beetjes maar ik heb vaker zo'n raar gevoel in mijn buik voor het plassen en daarna...
Mijn buik doet sowieso wat raar de afgelopen dagen een beetje steekjes maar niet super pijnlijk hoor. Mijn misselijkheid neemt ook iets toe! En ik ben zomaar een halve kilo afgevallen! Dus ik ben weer flink gaan bunkeren hihi ik maak me dan gelijk druk he...
Nou dit was mijn klaagzang weer ff! Tot gauw he

Doeiiiii

ha dames,

Wil ff melden dat ik heel ziek ben van smorgens tot savonds lich hele dag op bed heb al medicijnen van de huisarts maar zal een tijdje niet mee kletsen .

Liefs Nina

Hoi Meiden!!
Ook ik meld me weer es!.... we zijn erg druk bezig met pakken de laatste avonden dus niet veel tijd gehad op even  achter de computer te zitten.. mij ik ben vandaag vrij, dus nu kon het wel weer!
Hoe is het met iedereen??

@brasillgirl: Wat heb je gedaan dan? Enkel om geslagen???  lijkt me niet echt prettig voelen! Dus nu moet je de hele dag met je voetje omhoog.. bah wat vervelend joh..  heb je je enkelbanden dan ook gescheurd ofzo? nouja beterschap iniedegeval..

@wijnie/nina: nog een zieke... ik weet niet of je nog een keer reageerd vandaag..  maar  wat heb je precies dan??? Erg ziek?? Of enorm last van misselijkheid enzo door de zwangerschap.. Ook jij veel beterschap!!

@ci lo: Gisteren had jij de afspraak bij de verloskundige he.. hoe  is het gegaan? Nog iets bijzonders uitgekomen?? Hoe gaat het nu thuis nu de kinderen weer druk naar school zijn en alle drukte weer op gang is..   En je dochter blaasontsteking??  oh wat vervelend voor haar.. heeft ze er veel last van?? Hoe ben je er achter gekomen dan??
Lijkt me ook ontzettend leuk om bij het sporten van  je kinderen te zijn.. haha heerlijk om  ze zo actief te zien spelen lijkt me..  
Gaat alles verder weer een  beetje goed met je?? Geen last meer van je  keel enzo?

Vandaag mocht ik dan eindelijk naar de verloskundige.. Was erg leuk.. erg leuke verloskundige! Daar waren we erg blij mee  uiteraard,. Ze heeft de oren van mn hoofd gevraagt en uitleg gegeven over de eventuele onderzoeken die kan je laten doen.. nekplooimeting en bloedonderzoeken. Samen besloten om dit niet te doen omdat je ook goed moet nadenken over de gevolgen van dit onderzoek. En aangezien wij allebei nog redelijk jong zijn en er geen rare ziektes of syndroom van down voorkomt gaan wij er gewoon van uit dat alles wel goed komt en anders komen ze hier  tijdens de20 weken echo ook wel achter.  
En zonet mocht ik dan eindelijk het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor een echo! Joepie jah jeh! 1 september mogen we heen. Ik ben dan nog wel 11 weken, maar die volgende week kon ik zelf niet op de dag die nog vrij was.. en om dan nog een week te wachten... werd ws ook weer moeilijk omdat ik dan weer nachtdiensten heb.. Dus toen toch maar voor 11 weken gegaan.. Dus vrijdag op vakantie 2 weken en als we terug komen, mogen we een echo maken! Spannend!!!
Ze heeft vandaag nog wel geprobeerd om het hartje te horen, maar helaas.. kleine uk heeft zich goed verstopt. De kans dat we het hartje konden horen was ook nog wel erg klein hoor, maar mocht ik verder zijn dan 8 weken  was de kans wel iets groter, maar dan nog is het moeilijk om hem nu al te horen.. Maar was toch wel even heel erg leuk om het te proberen..
Nou meiden.. ik moet de stad in.. mijn buisje bloed naar het postkantoor brengen!! (ja bizar niet.. hoe verzinnen ze het.. moet ik zelf doen!!) Maar goed dat is dus voor de andere bloedonderzoeken. Dan nog snel weer verder met de spullen klaar zetten voor de vakantie!!

Doei doei!! Isa

Hai meiden,

Hier ook weer een berichtje van mij. Ik ben zooow druk steeds grrrr, eb amper tijd om lekker boeken over zwanger zijn te lezen hihi. Maar nog 2 dagen werken en dan heb ik vakantie!! Wel 3 weken... heerlijk!

@ brasilgril, wat balen dat je zoon pijn hebt! Das niet best, hopen dat je snel weer een beetje normaal kunt lopen pffff. Gelukkig ben je nog niet 7 maand ofzo (lees topzwaar haha) Nou beterschap ;)

@ Wijnie ook heel veel beterschap, hopelijk heeft het alleen met je zwangerschap te maken, of makeer je ook nog wat anders? Jou ook beterschap!

@ Ci lo, hoe was je bezoekje bij de VK? Nog net zo spannend als bij de anderen? Of wordt het voor jou al routine hihi? Ik moest ook vandaag voor de intake, ik was zo zenuwachtig als een klein kind voor sinterklaasavond hihi. Ik heb gelukkig een hele leuke jonge meid. Ik kon de praktijk natuurlijk weer es niet vinden grrrr, dat heb je hé als je verhuisd bent en de weg nog niet helemaal weet :(. Maar gelukkig was ik op tijd van huis weggegaan, en was ik dus wel op tijd. Zag ik in de wachtkamer een brief hangen met het verzoek of iedereen op tijd op zijn afspraken wilde komen, anders lopen ze steeds zo uit hahahaha pfff gelukig was ik op tijd :).

@ Isa Lente, jij ook vandaag bij de VK geweest? Spannend he? K lees net dat jij ook met een halve bloedtranfusie over straat moest hihi, ik ook. Moest het zelf even in de brievenbus gooien, laat die nou net aan de andere kant van dorp zijn, en ik een heel stuk met die zak over straat moest lopen hahaha. Bij mij ging ze ook proberen het hartje te luisteren, maar hij ruiste heel erg. Vroeg ze, heb je je buik soms ingesmeerd  Jazeker, zei ik :). Zei ze o, dat is die ruis die je hoort hahaha  Je kon het al heel moeilijk horen, nou ik hoorde alleen maar grrrrrrr grrrrrr haha. Zei ik ook nog met mijn stomme kop, ik kan het er wel even afhalen hoor, maar ja het zat al helemaal in mijn huid getrokken . Ik heb wel heel kort ff wat gehoord, en de VK ield ff dr adem in. Dus ben er wel gerust op dat het een hartje heeft :). Dus jij mag 1 sept voor de echo? Ik stond voor 4 sept op de planning, maar heb aangegeven dat ik dat nog heel lang wachten vind, en ik heel onzeker ben. K dacht kan het allicht proberen , en toen zei ze dat ik de stad verderop wel een echoburo kon bellen om te vragen of ik eerder kon de schat! K kon dr wel zoenen haha. Ik ga dus morgen ff bellen, ik hoop dat ik volgende week al kan hihi!

Nou k brei maar weer een eind aan dit verhaal!

Liefs Repelsteeltje

@ci lo: Gisteren had jij de afspraak bij de verloskundige he.. hoe  is het gegaan? Nog iets bijzonders uitgekomen?? Hoe gaat het nu thuis nu de kinderen weer druk naar school zijn en alle drukte weer op gang is..   En je dochter blaasontsteking??  oh wat vervelend voor haar.. heeft ze er veel last van?? Hoe ben je er achter gekomen dan??
Lijkt me ook ontzettend leuk om bij het sporten van  je kinderen te zijn.. haha heerlijk om  ze zo actief te zien spelen lijkt me..  
Gaat alles verder weer een  beetje goed met je?? Geen last meer van je  keel enzo?

hai isa
gisteren bij de vk leek wel alleen papier werk
ze heeft mijn bloeddruk opgemeten en die was laag maar dat heb ik altijd
ze hadden allemaal wel een grijns dat ik er weer was
en de assistente noemde me gewoon bij mijn voornaam en vroeg of ik het fijn vond om te lezen ik zei ja en ze gaf me een hele stapel tijdschriften mee naar huis om te lezen
normaal geven ze dat als je de echo hebt gehad en als alles goed is

thuis is het echt een drukte niet normaal ik lig er elke avond vroeg in dat is niets voor mij

ja mijn dochter heeft dus blaasontsteking ze zei dat het pijn deed bij haar vagina
en toen vermoede ik het al dat het om een blaasontsteking ging en ze begon steeds te huilen van de pijn heel zielig

mijn zoontje heeft vandaag weer zijn eerste voetbaltraining gehad
en dat deed hij weer super

met mij gaat het eindelijk beter alleen erg moe maar dat is logisch met mijn drukke agenda en 3 kids en zwanger zijn.

hoe gaat het verder met jou
en moet jij je eigen bloed weg brengen
jij werkt toch op een ziekenhuis heb jij je dan niet daar laten prikken
ik ga me gewoon op het ziekenhuis laten prikken
en die combitest doe ik ook niet heb ik ook niet bij die andere kids gedaan
dus vrijdag ga je 2 weken weg lekker he
heerlijk er even tussen uit en daarna heb je lekker de echo
dat schiet op he
en als je de echo hebt gehad en alles is goed dan kun je lekker langzaam beginnen met de babykamer en de uitzet voor de baby leuk is dat hoor
voor mij geldt dat niet want ik heb al alles
ik heb vandaag wel weer wat kleren bij prenatal voor me zelf gekocht
en als ik de 20 weken echo heb gehad en het is een jongen dan ga ik ook weer kleertjes kopen
nou misschien dat ik je morgen nog spreek voordat je weggaat
anders goede reis en heel veel plezier en geniet ervan
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan