ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

Och jeetje Brasillgirl,
Wat een schrik moet dit geweest zijn voor je.. Bah inderdaad denk je in de veilige zone te zijn, overkomt je dit!
We lfijn dat je dan gelijk een echo mocht hebben.
Helaas ken ik niemand in de omgeving die ook wel eens een vleesboom heeft gehad tijdens de zwangerschap, dus ik kan je verder hiermee niet gerust stellen.
Maar de gyneacologen zullen heust wel weten wat ze doen. Als het grote risico's voor het kindje of jezelf mee brengt zullen ze dit wel zeggen. Zou aan de ene kant wel jammer zijn als het om deze reden een keizersnede zou moeten worden.. he bah meid wat een vervelend nieuws!
Veel sterkte iniedergeval.. wanneer hoor je hier meer over??
ANders had je morgen ook weer een echo zag ik in het lijstje.. gaat deze nu wel gewoon door?
Nou sterkte en laat zeker weer wat van je horen als je meer weet!

Groetjes Isa

Hoi isa,

Ja de echo van morgen gaat gewoon door gelukkig! Ik vertrouw nu ook volledig op het ziekenhuis en ik hoop dat ik er snel terecht kan. Daarna weet ik pas meer en ik houd jullie allemaal op de hoogte. Het is moeilijk om nu aan leuke dingen te denken want ik blijf er maar over malen, bah! Mja komt goed!

Greetzzz

hoi meiden!

hier weer een berichtje van mij. geen leestekens dit keer, werd vanmorgen wakker met mijn arm uit de kom grrrr. errug pijnlijk. k heb t 4 jaar terug al een keer gehad. ik metmanlief naar t ziekenhuis, geen fotos natuurlijk, ook geen pijnstillers, k ging echt zowat van me stokje. maar hij zit weer op zn plek gelukkig. k hou t kort, t is mn linkerarm, ik ben geluukig rechts, maar k heb mega spierpijn rechts, van het stevig vasthouden van mijn arm onderweg. maar er zijn ergere dingen.... met de beeb gaat alles goed denk ik. nou ik lees wel mee, maar vel kletsen wordt wat lastig. k las dat nathalie ook zwanger is GEFELICITEERD! nou tot snel!

liefs repelsteeltje

brasil
o wat erg meid jeetje ik weet niet wat ik lees
ik ken ook niemand die dat heeft gehad trouwens
ik hoop dat je gauw aan de beurt bent je moet er voor zorgen dat je met spoed terecht kan anders moet je dadelijk een maand wachten en daar zit je toch ook niet op te wachten
ik leef met je mee en hoop dat je gauw goed nieuws hebt
ik hoop dat je morgen nog een mooie echo hebt en dat je daar nog van kunt genieten

repel
aaaahhhh je arm uit de kom jeetje wat een nare verhalen allemaal vandaag wat is dat toch meiden
gelukkig zit die weer op zn plek en nu maar hopen dat die er in blijft en dan ook nog wanneer je zwanger bent en niets mag dat is dan helemaal balen
nou sterkte ermee en ik hoop dat je gauw van de spierpijn af bent

isa
hallo wat erg he van de meiden
nou even over andere dingen
ik weet niet of ik weer ga roken als de baby is geboren
voor mij is het nl echt ontspanning en ik kan er goed van naar de wc hahahahahaha
en ik vind het ook altijd lekker ruiken ja klare sigaretten dan he
en ik vind roken lekker ja het is 2 a 3 keer vies en daarna is het weer lekker
ik ben bij alle kids gestopt en weer begonnen dus ik weet precies hoe dat gaat
en met al die drukte van die kids vond ik het altijd wel even fijn om 5 min naar buiten te lopen om er een te roken even een soort pauze voor me zelf even de geest vrij en weg uit die drukte en als de peuk op is ging ik weer naar binnen en dan kon ik er weer tegen aan hahahahahahaha

ja jammer he dat we nu niet samen de echo hebben dat is ook wel een beetje vreemd
omdat wij anders gewend zijn he
ik ben vandaag 11 weken jij ook omdat jij 1 dag later bent uitgerekend of duurt jou cyclus 1 dag langer als die van mij mijne is 28 dgn

nou meid heel veel plezier morgen
geniet ervan en je gaat het helemaal geweldig vinden
eindelijk is het dan zover het is je gegund meid
hoelaat moet je er eigenlijk zijn trouwens
liefs ci lo...

Hoi Ci lo en Isa Lente,

Hey Isa gaat alles goed met je zo te lezen wel!! bijna voor de echo spannend hoor. Ik blijf tussendoor lezen hoe het met jullie gaat hoor. vind dat wel heel leuk.

Ci lo 8 september wat leuk zeg nou ben benieuwd lijkt me een heel emotioneel moment zit me die momenten weleens voor te stellen als ik zwanger zou zijn en een echo krijg waar je het hartje ziet/hoort kloppen geweldig moment die je de rest van je leven niet vergeet. veel succes meid en ik lees wel hoe het was.

ja vrijdag is de kijkoperatie ze gaan de cyste verwijderen (en als het moet een eileider ligt eraan hoe dicht deze zit) en ze gaan endometriose haardjes wegbranden vandaar dat ik altijd heel veel pijn had met mijn menstruatie en zelfs flauwviel. Ze gaan kijken in welke mate ik endometriose heb (verklevingen kunnen zelfs op me darmen en blaas zitten) Dus het is een verassing hoe ik wakker wordt het kan of met 3 kleine sneetjes zijn of met 1 grote dan moeten ze dus meer weghalen en kan niet via de kleine incisies.

Ja heb er behoorlijk mee gezeten maar heb het inmiddels een plekje kunnen geven en denk bij mezelf daarna kunnen we met IUI of IVF (ligt eraan hoe erg de Endo is) Had wel even een mega dip vorige week kwam mijn beste vriendin dat ze met de pil gestopt is en dat ze voor een kindje gaat. Ik was onwijs blij voor hun maar had gemengde gevoelens dat heb ik haar ook verteld en had alle begrip voor me ze zegt daarom zeg ik het je nu dat je niet ineens voor het blok gezet wordt als ik voor je sta en zeg ik ben zwanger. Ik misgun niemand iets hoor begrijp me niet verkeerd maar vond dat wel heel moeilijk als je net zelf te horen hebt gehad dat je niet op de natuurlijke manier een kindje kan krijgen.

nou verder gaat het goed met me hoor ik ben heerlijk van het weer aan het genieten in me tuintje vandaag. Heb de boel de boel gelaten en ben aan het relaxen volgende week wordt het spannend genoeg.

En Ci Lo ik denk dat ik dat ook ga doen als dit achter de rug is lekker even met me mannetje weg. Hoe is het trouwens met je ouders zijn die al een beetje bijgedraaid?

Brasilgirl jeetje meid dat moet verschrikkelijk geweest zijn wat vervelend voor je. Ik hoop dat je snel gerustgesteld met de echo.

dikke kusss
Patries

hai patries
met mij en mijn ouders ging het weer en toen hadden we weer ergens anders gezeur om
ach dat gaat mijn hele leven al zo misschien verandert het binnen kort wel weer
dat gaat altijd met vlagen bij ons en zal wel nooit ophouden ben ik bang

ja morgen nog een week wachten het komt nu echt dichter bij ik heb er zo''n zin in
in de echo ik kijk er zo naar uit
bij ons op de vk praktijk kun je je ook gelijk aanmelden voor de kraamzorg makkelijk he
dan ben je klaar met de echo en dan loop je naar hun en dan ga je daar gezellig zitten en dan krijg je wat te drinken en dan regel je gelijk alles
bij mijn jongste heb ik dat ook zo gedaan en voor haar had ik de 2 oudsten telefonisch aangemeld toen was dit nog niet maar dit is veel leuker

morgenochtend eerst mijn zoon naar school brengen en hem dan weer tegen 11:00 uur ophalen en met hem naar fysiotherapie daarna naar huis en met iedereen middageten dan dochter naar de peuterspeelzaal brengen dan zoon naar school brengen en als ze weer vrij zijn om de beurten ophalen zit altijd een kwartier tussen en dan moet ik altijd van de ene wijk naar de andere wijk krossen om op tijd te zijn
dan naar huis tas inpakken en dan met mijn zoon naar zwemles en dan ben ik tegen 18:00 uur bij de cafetaria eten ophalen en naar huis dan eten met zn allen en dan is het alweer half 7 dan mogen de kids nog een uur opblijven en om half 8 gaan ze dan naar bed en kunnen ze mij opvegen hahahahahahahaha

maar goed genoeg over mij zelf
gelukkig is het vrijdag dan zover het is wel niet leuk maar het moet toch gebeuren toch en dan ben je er van af anders loop je er nog langer tegen aan te hikken
ik hoop dat dan ook alles goed is en dat je dan bezig kunt met zwanger raken
maar eerst er even lekker tussen uit he met je mannetje dat hebben jullie nodig
naar alles wat jullie mee hebben gemaakt
ik hoop trouwens dat het bij 3 kleine sneetjes blijft voor jou maar ja als het niet anders kan ja je gezondheid gaat voor maar voor een vrouw zo''n groot litteken is natuurlijk ook niet alles
nou ik spreek je nog wel he voor vrijdag toch
liefs ci lo...

ik heb vanochtend een slagroomsnitt gekocht erg he
ik heb deze zwangerschap al vaker gebak gekocht
en ik bak al 2 zaterdagen pannekoeken mmmmmmmhhhhh
lekker haahahahaa
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan