ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

He Ci Lo,

Jeetje wat is er?? hoe kan dit nou zo opeens... het is zo mooi weer.. Niet echt de timing om een griep of bronchitis onder d leden te krijgen hoor!!
Weet je wat je precies hebt??
Over paracetamol nemen tijdens zwangerschap kan ik je helaas niet adviseren... Toen ik afgelopen maandag zo;n hoofdpijn had, heb ik ook gewoon paracetamol genomen.. 500 mg.. en na 4 uur nog een keer 500 mg.. Ik zou niet weten waarom dit niet mag. Staat namelijk ook niets over in de bijsluiter. Als je denkt dat je er beter van word zal ik het gewoon doe nals ik jou was hoor!!
En als je het niet vertrouwd vanavond bel je toch gewoon de doktersdienst! Ik zou het morgen wel even melden bij de huisarts dat ze niet bereikbaar waren!! Belachelijk.. ook geen voicemail ofzo?? echt fout!
Nou doe maar rustig aan!! Wel lief dat je man de kinderne even naar hun opa en oma heeft gebracht.. heb je even rust.
Nou ik hoop dat je er snel weer boven op bent!! Beterschap meid!!

Veel liefs en een fruitmand voor jou!!!
Isa!

hai meiden
hier  zit ik met mijn zoveelste   mok warme melk met honing
ik heb gisteravond de huisartsenpost gebeld en die gaven alleen advies
ik mocht niet langs komen omdat ik geen koorts had

gisteravond voor dat ik naar bed ging gestoomd en voor de tweede keer gedoucht
en een paracetemol gehad van 500 normaal neem ik altijd 1000 nu dus niet

vanochtend ha gebeld en alles verteld ze gaat overleggen met de arts de assistente dus
en dan moet ik tussen 11:00 en 12:00 terug bellen over wat de arts wil

mijn man heeft nu neuspray voor mij gekocht dus die gebruik ik er ook bij
ik hoop dat mijn kids dit niet krijgen
nou ik meld me als ik meer weet wat de ha wil
liefs ci lo...

hai meiden
nou ik heb vanochtend gebeld
zegt ze de dokter zei kijk het een paar weken aan en als het dan nog niet over is maak dan even een afspraak

ik zeg wat een paar weken
ik heb heel veel pijn hoe moet ik dat een paar weken volhouden
zegt ze o heb je pijn ja dat heb ik niet aan de dokter vertelt
ik zeg zo dat heb ik je wel vertelt hoor
o nou geen koorts dus nou dan heb je een virus
je mag 4x per dag paracetemol van 500 mg
en je moet heel veel rusten vooral omdat je zwanger bent
hoe meer je rust des te sneller het over gaat
een virus gaat over door te rusten

nou dan moet ik het maar wat rustig aan doen dan
hopelijk gaat het morgen stukken beter
liefs ci lo...

He meiden,

Ik moet er nog een beetje inkomen hoor...
Anoniem ben jij dezelfde als Dinah...hihi of zit ik er helemaal naast.

Iig je verhaal over bloedverlies heb ik niet helemal meegekregen maar denk dat je bruin bloed hebt verloren...?
Klopt dat.
Ik moet zeggen dat ik in mijn vakantie de eerste wk hele licht bruine afscheiding had en de ander halve wk daarna heel donker bruin. Ik heb toen de verloskundige maar gebeld en ze vertelde dat het bij mij (toen 8 wk) geen innesteling meer kon zijn. Het kan zijn dat er iets mis is zei ze (lekker hard...) of dat mijn baarmoedermond meer doorbloed is en dat het daardoor komt. Maar goed doordat ik me nu al een maand zo misselijk voel dat ik alleen maar de hele dag op de bank kan liggen heb ik echt geen sex gehad of zo, hihi sory voor t onderwerp. Zou dus nieteten waardoor t zou bloeden...
Ik heb as dinsdag mijn eerste echo, ben dan 10 weken. Ben echt super benieuwd! Nu heb ik dat bloeden niet meer, maar goed het was ook heel donkerbruin wat mij leek op oud bloed en een druppeltje er dag of zo. Ik snap er ook nog steeds helemaal niks van. Bij de zwangerschappen van mijn mannetjes had ik dat helemaal niet...?

Nina: Super gefeliciteerd meid!!! Echt super en gezellig dat je blijft kletsen op maart!!

Cilo veel beterschap meid, heb echt met je te doen. Ik vind dat paracetamol slikken ook niks hoor, zeker bij zo'n prille zwangerschap. Er gebeurt nu zoveel in je lichaam. Maar goed ik neem ze dagelijks ook niet snel...Volgens mij mag het idd wel af en toe hoor. Ander zou ik dat zeker even vragen aan je HA of VK. Kan je tenminste even slapen!!

Hebben jullie ook allemaal zo'n last van die hitte, ik kan echt niet buiten komen dan voel ik me helemaal beroerd. Ik zit hier nu bij mijn ouders achter de Ven. Heerlijk. Mijn comp is trouwens stuk heb voorlopig even geen verbinding. Mail jullie dus vanaf hier.

Tot snel en iedereen heel veel sterkte in deze hitte, ik zou echt niet weten hoe ik zou moeten werken op dit moment.....dus aan de werkende helemaal sterkte!!!! Ps ik heb 6 wk vakantie.
xxx AnneRobe

hai meiden
o ik hoop zo dat ik morgen ben opgeknapt
ik baal hier zo van
morgen alweer vrijdag en dan weekend en dan nog maar 1 week vakantie
voor de kids
ik hoop zo dat ik voor het weekend beter ben ik ben het helemaal zat
ik ben nog steeds niet naar emmen of naar het dolfinarium geweest
of het regent elke dag of het is rond de 30 graden en nu zou ik morgen gaan hadden
we ons zoontje beloofd en nu ben ik ziek
bah ik baal als een stekker
nou liefs ci lo...

hai meiden
hier geen verandering
heb zelfs de hele nacht niet kunnen slapen
ik ben uit ellende vanmorgen om 5:00 uur maar naar
beneden gegaan en ben op de bank gaan liggen
ik had zo''n zere keel die paracetemol helpt ook niet echt
maar goed zoals het er nu uit ziet ben ik er voorlopig nog niet vanaf
gisterenavond voelde me keel als scheermesjes aan en ik gebruik neusspray
ik stoom ik drink veel en zuig de hele dag op die stomme snoepjes
maar goed vandaag wordt het alweer dag 4 het lijkt voor mijn gevoel al veel langer
nou hier groetjes en heel veel liefs van een zieke balende patient
ci lo...

hai ben ik weer
ik heb net even de ha gebeld en mag vanmiddag om 14;30
langs komen
ik dacht ik kan beter bellen voor een afspraak voor vandaag
want het weekend komt eraan en die van de huisartsenpost gaan toch weer
moeilijk doen omdat ik geen koorts heb
nou ik laat nog van me horen vandaag
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan