ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

hee ci lo, wat goed dat je de ha hebt gebeld. Ben benieuwd vanmiddag!!! Pffff echt rot zeg voor je!! Inderdaad nu je kids ook nog maar een weekie vri hebben is mams weer ziek!! Je kunt er niks aan doen meis, gewoon maar goed uitrusten... We horen het vanmiddag dan wel. Beterschap hoor!!!!!!!!!!!!!

Ik ben weer aan het oppassen vandaag. Voel me de laatste dagen ook niet alles. Sinds gisteren ook superverkouden... Dat ook nog naast de misselijkheid die trouwens vandaag wel weer meevalt gelukkig.

Komt een leuk weekend aan. Morgen zie ik m'n ouders weer na 3,5 week vakantie. We hebben ze wel telefonisch het goede nieuws verteld, dus ze weten het wel. Ben blij dat ze weer in town zijn zeg maar! a.s. Maandag ben ik jarig en zondag gaan we bbqen in de tuin met familie & vrienden. Gezellig dus!!!
Oh ja, vanaf maandag ben ik dus 25 ! (voort lijssie)

Hoi Meiden!

@Ci Lo:Hoe gaat het met je??? Las dat je weinig geslapen  had vannacht, verstandige keuze om dat  toch naar de huisarts te gaan nu. Het is nu 3 uur... dus ws ben je nog in gesprek bij de huisarts.. (meestal lopen ze uit toch??)
Ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen en wat je precies hebt.. Flink balen allemaal zeg.. inderdaad de laatste week volgende week van de vakantie... tijd gaat soms zo snel. Nou met een beetje geluk is het volgende week ook nog wel mooi weer.. Maar goed je moet eerst beter worden hoor!

Vandaag heb ik een beetje een vermoeide dag.. pfff.. Gisterenavond de familie op bezoek gehad ivm mijn verjaardag.. Erg gezellig, maar bleek dat ik toch wel een grote famile heb,.. pfff ik denk dat we intotaal met 20 mensen waren.. en doordat het zo lekker weer was buiten, hebben we lekker buiten gezeten met als gevolg dat iedereen tot de laatste uurtjes bleef zitten.. Ik had nog iedereen vanaf 19.00 uur uitgenodgd met n mijn hoofd.. dan gaan ze om een uurtje of tien ook wel weer foetsie! haha maar dat werd dus mooi 23.30 uur!! Daarna bleef nog een vriendin van me zitten.. Dat was niet erg, was wel even fijn. Maar goed ik lag dus uiteindelijk om 1 uur op bed.. echt van die lichte buikkrampen onder in mn buik.. duidelijk van vermoeidheid.. en ooh ik was echt kapot! En alhoewel ik wel tot half 10 heb uitgeslapen ben ik nogsteeds moe.. pff wat doet die kleine uk in mijn buik met me!
Ik heb trouwens een erg mooi boek gekregen van mn ouders "jouw zwangerschaps bijbel". Hierin staat alles maar dan ook echt vanalles over de zwangerschap en bevalling enzv.. met erg mooie plaatjes en erg veel informatie! Zeker een aanrader als ik hem zo zie.

Hoe gaat het met de andere meiden??? Voelen jullie je nogsteeds zwanger?? en beginnen jullie het al een beetje te beseffen?? Bij ons allemaal een klein beetje.. eerst de echo...

Ci Lo... even om je op te fleuren:... nog anderhalf week!!!! dan mogen we naar de verloskundige!! Spannend!

Doei doei!!
veel liefs Isa!

naam       leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk    datum echo      jongen/meisje

ci lo               30               4e             22 maart             12 aug             8 sept                   wil ik wel weten.

isa                    28               1e             23 maart             13 aug                                                   wil ik niet weten

diarich         23               2e              27 maart              11 aug                                                   wil ik wel weten

sirion             25                2e             30 maart              19 aug

elivi                 24                 1e             24 maart                      aug                    aug                     weet ik nog niet

brasilg          25                 1e           14 maart               24 juli                 24 juli                   wil ik wel weten  

wijnie             27                 1e               2 april                 25 aug             25 aug                  wil ik niet weten

dinah             22                   1e           16 april                 22 sep           eind aug

plien               41                   3e            15 maart               1 sep               25 aug

Repelsteeltje 23         1e           12 maart             13 aug              4 sept                   wil ik niet weten

Hallo allemaal ik heb me toch maar even toegevoegd bij jullie. Ik heb namelijk de hele maand juli actief meegelezen op het forum, ben alleen niet mee gaan schrijven omdat ik net gestopt was met de pil, en begin juli al ongi had moeten worden. Ik werd het maar steeds niet, en ik was bang dat het ontpillen wel een half jaartje zou duren. Ik wilde mezelf niet helemaal gek maken. Nu weet ik sinds afgelopen zondag dat ik zwanger ben, en als het goed is al 8 weken. DIt is nog niet helemaal zeker omdat ik geen een keer ongi ben geweest sinds het stoppen (behalve de bloeding na mijn laatste pil dan he :) . Nou heel verhaal, maar je kunt t nog nalezen op afgelopen zindag juli nod forum 2. Nou allemaal van harte natuurlijk! En ik hoop nog lang met jullie mee te kunnen kletsen. Ik ben wel heel onzeker of het allemaal wel goed zal gaan. Heb niet echt duidelijke kwaaltjes, behalve het moe zijn..... maar ja das ook wel logisch met dit weer haha!

Liefs Repelsteeltje

@ Ci lo: Ben zo benieuwd hoe het bij de dokter was!!! Hoop voor je dat het meevalt... We horen het hopelijk snel!!

@Repelsteeltje: Wat leuk dat je met ons mee komt kletsen!!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Leuk, voor jullie ook de eerste, echt spannend hè?? En kwaaltjes had ik ook bijna niet week geleden en ineens... misselijk, moe, komt vanzelf haha. Of misschien wel niet, ook lekker maar toch heb je maar liever die kwaaltjes wel, toch beetje bevestiging... Wel grappig, ik ben ook niet ongesteld geworden na het stoppen met de pil in juni!! Bij ons dus ook gelijk raak!!! Bijzonder hè als je hoort bij hoeveel stellen het heel lang duurt. Alleen heb ik eerder dan jij de test gedaan. Gelijk na 28 dagen en die was positief. Ik wilde ook weten wat er nou met m'n lichaam was. Was het nou ontpillen of was ik echt zo snel zwanger?? Nou zwanger dus!!! We zijn zo blij!!! Probeer ervan te genieten meid ookal is het soms onzeker, hebben wij ook..!

@ Isa-lente: Nog van harte gefeliciteeeeeeerd!!! Kan me goed voorstellen dat je moe bent na zo'n lange en drukke  avond!!!

Ik voel me echt wel zwanger!!! Ik word ineens misselijk van sommige dingen, bijvoorbeeld de handzeep in de keuken die vind ik nu ineens stinken!!!   Echt raar haha. Ook blijf ik maar plassen niet normaal. Gisteren en eergisteren was ik erg misselijk. Vandaag gelukkig niet. En m'n borsten!!  Heb best kleine borsten van mezelf maar nu voelen ze echt vol en worden ze groter haha!!!  En ja, moemoemoe... Maar  wij vinden het ook spannend hoor!!! En kunnen niet wachten tot de  echo over anderhalve week!!! We hopen zo dat alles goed  is en we een mooi klein hartje zien kloppen!!!   Jullie (ci lo en isa) gaan dan naar de VK, ook superrrrspannend en leuk!!!

Zondag vieren we hier mijn verjaardag. Gelukkig komen alleen de gezinnen en één vriendenstel. De rest is op vakantie. Komt een ander keertje wel! We kunnen gelukkig ook openlijk praten morgen over onze zwangerschap want iedereen die komt weet het!

Hoi Elvi,

Wat leuk dat je zo snel reageerd! Ja ik vind het super spannend! Bij jullie dus ook in een keer raak?! Echt bijzonder ja, ik kijk ook altijd babyboom, nou als je ziet hoelang het bij sommigen duurt.. echt verschrikkelijk voor die mensen. In mijn naast omgeving ken ik ook 2 stellen die er 6 en 9 jaar over hebben gedaan om 1 keer zwanger te worden! Gelukkig hebben die allebei een kind van inmiddels al 7 en 10. Dus ik voel me echt bevoorrecht dat we nu al een kleintje mogen verwachten. Ik had voor 3 weken geleden ook al getest, een keer of 3 haha maar allemaal negatief. Er werd aangeraden niet steeds te testen maar twee weken te wachten. Dus ik heel braaf wachten, en ja hoor toen had ik zondag een positieve test in handen! Ik kan het nog steeds niet geloven! Ik voel me prima, niet misselijk enzo. Wel zijn mijn borsten zo groot geworden dat ik het nu al geen porem meer vind haha! En ben ook wel redelijk moe, verder eigenlijk geen vuiltje aan de lucht. Maar idd zoek ik   wel bevestiging. Maar we gaan van het goeie uit. Ben vandaag ff de babydump ingedoken, en heb al een rompertje en zoon lappie gekocht. Van woezel en pip, dat vind ik zo enig! Ook heb ik 4 spenen gehaal, 2 met I love oma en 2 met i love opa. Die geven we aan onze ouders om het te vertellen. Alle mensen wat een verhaal weer zeg!

@ ci lo, en ben je al weer een beetje opgeknapt?

@ isa lente, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ook met de zwangerschap natuurlijk! Wat grappig ik zie dat Elivi ook jarig is rond deze tijd, en jij, en ik was de 17e jarig. Zou het dan een goeie afleiding zijn om zwanger te worden?? Hihi of zouden we extra vruchtbaar zijn rond onze verjaardagen! Nou wat een verhaal, ik ga er maar es een eind aan breien.

Zijn jullie allemaal ook zo onzeker of het allemaal wel goed is? Ik ben zo bang een leeg zakje te zien op de eerste echo :(. En ik mag pas 4 september! ivm vakantie, dat zou verboden moeten worden grrrrrr

Liefs Repelsteeltje

Hoi allemaal!

ci lo: hoe is het? Alweer opgeknapt?
Voor iedereen die ik nog niet gesproken heb; gefeliciteerd en geniet ervan! ook al zijn het nog zulke onzekere tijden!

groetjes Dinah

@Repelsteeltje: Bij ons dus inderdaad ook in één keer raak! Wij hadden dat nooit verwacht. Als je babyboom ziet, zie je ook zoveel stellen bij wie het moeilijk of niet lukt... De VK vond het ook wel bijzonder dat het zo snel lukte, maar ze zei dat 10% van de stellen supervruchtbaar is. Gelukkig wij dus ook!!!!!!!

Ik heb dus precies  dezelfde angst  als jij: Oh als het maar geen leeg vruchtzakje is bij de eerste echo... en groeit het kindje wel goed, klopt het hartje wel?? Ohhhh  het is ook zooooo spannend en je wil zo graag helemaal blij zijn maar die zorgen en de onzekerheid pfffff...

Dus jij had al getest paar weken terug? Ohhh wat super dat je dan zondag een positieve test in handen had!!! Ik had één dag na m'n NOD (als mn cyclus na de pilstop gewoon 28 dagen was) 's avonds al getest en die was positief (licht streepje) We konden het echt niet geloven!!! De volgende ochtend weer een dikke paarse streep!! Afgelopen week kwam er een vrouw van Moeders voor Moeders (doe ik aan mee) en ook die test weer helemaal positief. Was toch weer even spannend, hoewel je toch zeker weet dat je zwanger bent maar het is ook allemaal zo spannend en onzeker!!! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten!!! Doe ik ook  maar kan niet wachten tot de echo!!! (die van mij al over 1,5 week!!!) Wat moet jij nog lang wachten zeg jeeeeeeeeeeetje... Da's wel balen...

Aan je ouders vertellen is ook superleuk joh!! Onze ouders waren zooooo blij ook!!!

@ ci lo: Oh hoe is het nou met je meissss????

Hooi meiden!

Ci Lo... meid waar ben je... we maken ons zorgen om je... Hoe was het bij de huisarts..??

@repelsteeltje: jeetje gefeliciteerd!! dat moet wel even een grote verrassing voor je zijn geweest!! haha geweldig toch!!
We mogen op dezelfde dag naar de verloskundige! Spannend he! vind ik wel.. het is allemaal zo nieuw enzo

@ elvi: maandag ben jij dus jarig...?? nou bereid je voor... ik hoop dat je de volgende dag vrij bent... pfff heb echt geen energie meer na zo;n dag.. Maar goed ik weet niet of je daf ook moet werken of iets in die richting.. dat had ik dus wel.. Was mn 4e dagdienst. en die beginnnen om 7 uur 's ochtends... gaaaaaap dus die hakken er ook wel bij in..

Verder herken ik wel wat jullie ook zeggen.. bij ons was het ook al de 2e a 3e keer dat we zwanger raakten.. 2 keer ongesteld geweest na het verwijderen van mijn mirena spiraal. Bij een van mn beste vriendinnen ging het allemaal niet zo  makkelijk en moesten gelijk starten  met behandelingen in het ziekenhuis en verder in mn omgeving hoorde ik ook wel dat het niet allemaal zo hup 123 geklaard was. En dan heb je zelf na 3 maanden al een positieve test in de handen! Niet dat we er niet blij mee waren, maar ik had het gewoon nog niet verwacht... wel gehoopt maar wie verwacht dat nou dat het zo snel gaat! Ik vond het daarom ook best even moeilijk om het te vertellen aan die vriendin, maar die zei heel terecht: is toch geweldig want het betekend gewoon dat het allemaal goed is en dat je goed vruchtbaar bent. Ik wens niemand dat traject in het ziekenhuis.." en daar heeft ze wel gelijk in.. ik vraag me alleen zelf dan steeds af waarom bij mij zo makkelijk en bij de andere niet.. Maar goed.. dat is gewoon maar zo en daar moeten we maar blij mee zijn!

En die onzekerheid... pffff praat me er niet van.. maar is ook een menselijke reactie den ik.. je wilt jezelf beschermen voor hetgeen wat mogelijk kan zijn. Ja wees eerlijk  de kans dat het mis gaat is gewoon in de eerste weken aanwezig.... Maar goed.. zelf denk ik dan maar als ik even geen kwaaltjes voel.. ik heb nog niet gevloeid of iets in die richting dus dan zal het allemaal wel goed zijn.. En nu denk ik als het niet goed is.. dat is dat enorm balen en even flink slikken en verdrietig zijn.. maar als het niet goed is dan is het niet goed.. en we waren al snel zwanger.. dus dan zal dat de volgende keer ook wel weer snel gaan.. Ja klinkt nu heel nuchter.. maar ook ik heb echt momenten dat ik wel kan janken omdat ik zo bang ben dat het niet goed is..of heb ik krampen en durf ik bijna niet naar de wc omdat ik bang ben dat ik dan bloed ofzo aantref.. helaas moeten we gewoon tot de echo afwachten... en dat wachten duurt zo ontzettend lang!!! pfff iritant!!!!!

En ohja... Repelsteeltje!! Woezel en Pip!! Geweldig he!! Ik ben er ook helemaal gek en verliefd op.. Wij hebben dat sabbel doekje met bijt ring gekregen van mijn broer en vrouw en zelf heb ik al 2 knuffeltjes van ze gekocht.. We willen in de babykamer straks  een grote woezel en pip op de muur tekenen.. als dat lukt..
En oooh alles is zo lief van deze 2 hondjes.. en die liedjes.. aaahh geweldig!!!

Nou lang verhaal weer hier..
Ik ben vanavond home alone... ga lekker hangen hier... en weer vroeg naar bed.. Ik moet morgen de nachtdienst in... 4 nachten.. bah bah bah!! Geen zin in!

Doei doei!

Liefs Isa

Terug
Bovenaan