• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Ik dacht ongesteld, toch zwanger? Met foto!

Hoi 31 mei was ik ongesteld en 7 juni is me menstruatie gestopt.en 25 juni hat ik weer ongesteld moeten worden.nu kreeg ik het 7 jullie me ongesteld hijd.dat was rood bloed met wat zwart blouw achtig stukje er in. Wat je normaal ook hebt me een menstruatie.maar me borsten me tepels dan zijn al twee weken gevoelig en pijn als je het aan raakt.en ik heb het ge voel dat ik zwanger ben.heel raar.heeft iemand dit ook mee ge maakt en toch zwanger bleek te zijn??? Ik hoor het graag
Nu van daag heb ik in eens licht roze boed verlies.is dat normaal als je 25 juni weer een bloeding hebt ge hat 5 dagen lang toen en nu licht roze.en nog steeds pijn in me borsten heb en door zichtig afscheiding heb.en zo 37''2 en zo weer 36'8 temperatuur hebt.???
 
Al 7 weken last van me borsten en nu van daag een beetje ros achtig bloed.met in me onder buik raar gevoel wat ik Noor maal ook heb bij me menstruatie.en ik vraag me af of dat Noor maal is bij een zwangerschap?? Kan iemand mij dat vertellen Fz Mirjam
 
Al 7 weken last van me borsten en nu van daag een beetje ros achtig bloed.met in me onder buik raar gevoel wat ik Noor maal ook heb bij me menstruatie.en ik vraag me af of dat Noor maal is bij een zwangerschap?? Kan iemand mij dat vertellen Fz Mirjam
Doe eerst een zwangerschapstest.
 
Laatst bewerkt:
Stap 1: doe eerst eens een test. Je hebt toch nog altijd niet getest? Je weet dus niet of je zwanger bent of niet. Wie weet was 7 juli inderdaad gewoon een menstruatie. Test je positief was het geen menstruatie en wordt het tijd dat je een verloskundige gaat bellen. Wij hier op een forum kunnen ook enkel gissen
 
Hier weer met mirjam.ik hat op 7 jullie tot 12' jullie een bloeding met wat stolsels.7 dagen niet s en in eens op 20 jullie tot op de dag van vandaag 26 jullie.weer een bloeding met stolsels..wie heeft dit ook mee gemaakt.tijdens een zwangerschap. Of toch zwanger bleek te zijn?? Ik hoor het graag van jullie. Hier.afz Mirjam
 
Hier weer met mirjam.ik hat op 7 jullie tot 12' jullie een bloeding met wat stolsels.7 dagen niet s en in eens op 20 jullie tot op de dag van vandaag 26 jullie.weer een bloeding met stolsels..wie heeft dit ook mee gemaakt.tijdens een zwangerschap. Of toch zwanger bleek te zijn?? Ik hoor het graag van jullie. Hier.afz Mirjam
Waarom wil je geen test doen? Als je daar geen geld voor hebt, kan je ook bij de huisarts terecht.
 
Hier weer met mirjam.ik hat op 7 jullie tot 12' jullie een bloeding met wat stolsels.7 dagen niet s en in eens op 20 jullie tot op de dag van vandaag 26 jullie.weer een bloeding met stolsels..wie heeft dit ook mee gemaakt.tijdens een zwangerschap. Of toch zwanger bleek te zijn?? Ik hoor het graag van jullie. Hier.afz Mirjam
Doe eerst maar eens een test. Daarna praten we verder.
 
Terug
Bovenaan