Zoekresultaten

1. G

ongerust

Dank je wel voor jullie verhalen en steun. Inmiddels al wat meer symptomen en wordt t ook wat echter. Maandag een afspraak maken met de vk :)
  2. G

ongerust

<p>Ik wil graag even mijn onrust met jullie delen. Ik ben 4+3 dagen zwanger, dus pas heel pril. Ik ben super blij maar ook erg angstig, ongerust. Ik heb 2 miskramen gehad, bij 12  weken (missed aborion) beide keren had ik last van een HG zwangerschap incl ziekenhuis opnames en infuus etc...
  3. G

Beroerd voelen 1e trimester.

heel herkenbaar. ik ben nu 9+2. met week 5 begonnen met overgeven, 1,5 week in het ziekenhuis vanwege uitdroging. een week thuis geweest, na 3 dagen weer heel veel overgeven en een week later weer in t ziekenhuis. nu weer thuis. ik moet een keer of 2 per dag overgeven. vooral savonds. ik probeer...
  4. G

Uitgerekend maart 2019

ik ben gister opgenomen in t ziekenhuis vanwege uitdroging omdat t overgeven zo bleef aanhouden. nu aan een vocht infuus. medicatie tegen misselijk en braken helpt niets helaas :( ook een echo gehad. 5+3 kwam daar ongeveer uit. nog geen hartje te zien. volgende week terugkomen voor een nieuwe...
  5. G

Uitgerekend maart 2019

@gebruiker...997 ik ben nu 5+6 dagen. ik eet smorgens in bed droge toast. ik had eerst rijstwafel maar dat hielp niet, ook vanille vla was geen succes. zodra ik iets mn mond in stop voelt dit naar voor mn maag. zelfs mn eigen speeksel moet ik van kokhalzen :( morgen maar weer de ha bellen. die...
  6. G

Uitgerekend maart 2019

pfff even klagen hoor. ik hou al 2 dagen niets binnen. alles komt er uit en ik voel me zooo beroerd :( de HA schreef gember pillen voor, die dingen lijken voor geen meter te werken :( ook erg veel last van de warmte die ik niet kwijt lijk te kunnen.  blegh ik wil dat dit stopt!
  7. G

Uitgerekend maart 2019

Ik ben zwanger!  Nu 5+4. vorig jaar januari heb ik met 11 weken een vruchtje van max 5 weken verloren. erg spannend nu of het wel goed gaat! 1-8 hebben we een echo.  Ik ben de hele dag door misselijk en overgeven. ik ben er super moe slap en ellendig van :( in het begin hielpen de tabletten van...
  8. G

Slap en misselijk... help!

fijn dat je zo snel resultaat hebt! ze zijn er niet voor niets die artsen, gewoon gebruik van maken ;) bij mijn eerste zwangerschap (mk na 11 weken) hielp de medicatie niet. hele dagen in de badkamer gezeten.    nu 5+2 ook erg misselijk. yukogast van vssm helpt vrij goed. en frisse lucht...
Terug
Bovenaan