Zoekresultaten

1. A

Ronde 10, wie nog meer

Hoi Dames,  Ik heb alweer even niet gereageerd maar heb wel met jullie mee gelezen.  @marielletje Ik heb dat onderzoek 3 maanden geleden ook gehad. Op internet kan je er vanalles over lezen (incl nare dingen), maar laat je niet van de wijs brengen. Het duurt echt 1 minuut en valt reuze mee. Het...
  2. A

Ronde 10, wie nog meer

Hoi Dames,  Ik heb even een tijdje niet meer gereageerd, helaas was ook hier mijn ongesteldheid doorgekomen (ronde 12 mislukt). En dit terwijl ik diezelfde dag 's ochtends nog dacht: 'als ik nu niet zwanger ben dan weet ik het echt niet meer'... smiddags werd ik dus ongesteld. Heel erg balen...
  3. A

Help 10 dagen overtijd

@Miniheks Heel vervelend. Voor nu zal je denk ik echt even af moeten wachten. Ik heb het zelf ook gehad en ben toen na 4 weken geen menstruatie gehad te hebben incl 100 negatieve testen naar de ha gegaan waar bloed is afgenomen. Hier kwam toen uit dat ik een te hoog testosteron gehalte had...
  4. A

Ronde 10, wie nog meer

@Dyronne whaaa gefeliciteerd!!! Dat is echt een dikke dikke streep haha. Super gaaf! ??
  5. A

Ronde 10, wie nog meer

@Dyronne knap dat je zo lang kan wachten met testen! Ik was al 10x naar de winkel gerend voor een test haha.. @LiefDraakje die prik is om je eisprong te bevorderen dus die krijg je 1-malig per cyclus op het moment dat ze zien dat je een goede follikel hebt. Opzich geen drama maar je moet eerst...
  6. A

Ronde 10, wie nog meer

@Dyonne, wat verwarrend. Heb je al wel een testje gedaan? Ik hoop voor je dat het raak is. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Bij mij werden de cyclussen zowieso steeds langer maar dat kwam door mijn PCO.  Ik heb zelf vorige week maandag voor het eerst pregnyl gehad (au!) nadat ik een mooie...
  7. A

Ronde 10, wie nog meer

@Kimbly Spannend zeg! Hopelijk krijg je snel goed nieuws te horen. Ik begrijp je gevoel helemaal als je zegt dat je 100x per dag denkt wel/niet zwanger.. om gek van te worden. Ik probeer bij mezelf die dagen rond NOD maar zo vol mogelijk te plannen zodat ik minder tijd heb om er bij stil te...
  8. A

Ronde 10, wie nog meer

@Avd89 PCO werd bij mij geconstateerd doordat ik na het stoppen van de pil steeds langere cyclussen kreeg waarbij ik op den duur helemaal niet meer ongesteld werd.. Na tig zwangerschapstesten die negatief waren toch maar naar de huisarts gegaan. Die heeft toen een bloedtest gedaan waaruit bleek...
  9. A

Ronde 10, wie nog meer

Hoi Dames,  Ik klets graag gezellig met jullie mee. Wij zitten inmiddes in ronde 13 en snap jullie frustratie. Elke maand is weer een emotionele rollercoaster.. Bij mij werd na 6 maanden PCO ontdekt waardoor ik nu steeds clomid moet slikken om een eisprong op te wekken. Dit werkt gelukkig goed...
Terug
Bovenaan