Zoekresultaten

1. I

Wanneer piek te verwachten ovulatietestc

Ik kan geen foto uploaden.. suggesties voor een website die Ouders van nu wel toestaat?
  2. I

Wanneer piek te verwachten ovulatietestc

Hallo dames, Deze maand besloten om voor een 3e kindje te gaan.. ik ben meteen ovulatietesten gaan gebruiken. Ik had een regelmatige cyclus van 30-31 dagen tot corona om de hoek kwam kijken en mn cyclus 34-35 dagen duurde. Cyclus begon op 19 augustus. Ik gebruik in de ochtend de paarse van...
  3. I

Willen jullie even meekijken?

Al deze testen hebben een duidelijk roze streep, ik weet niet hoe mensen zien... ingezoomd op je tel + licht to the max en je ziet een duidelijke roze streep.
  4. I

Kinderwens, corona en rare cyclus

Hallo dames, ik probeer het kort te houden.. Ik heb mn laatste menstruatie 16 juli gehad, normaal een cyclus van 29 tot 32 dagen. 28 juni hebben mijn man en ik onveilig gemeenschap gehad. 30 juni begon de corona, een aantal dagen later heb ik enorme gevoelige klieren rondom mijn borsten...
  5. I

Drama avonden, Peuter poept in de avond/nacht

Ja, potje en wc verkleiner. Met een boekje voorlezen en aanmoedigen/hem even alleen laten. Beloningen, zeggen dat hij het beste niet in de luier kan poepen en dan zegt hij ook au dus hij weet het wel.. het blijft lastig!
  6. I

Nadat wij terug zijn uit het buitenland ga ik dat weer eens proberen. Hij heeft niet veel meer met beloning en stickers, en overdag moedigen wij hem ook wel eens aan. Het is een ritme geworden denk ik, ookal komt er een beetje ontlasting in t potje mee doet hij het zeker wel minimaal 2x in de...
  7. I

Hey, bedankt voor je lieve bericht. Natuurlijk wil ik hem de schuld ervan niet geven. Wij hebben een moeilijke jaar gehad met de komst van een tweede kindje. Het is echt al maanden raak, voor de zomer speelde dit ook. En elke keer als ik hem verschoon ben ik bang dat hij dit gewoon aanleert en...
  8. I

Nee hij had niet alrijd problemen, sinds 3 maanden. In het begin ging het prima op het potje. Ik heb lactulose maar dat hielp niet. Omdat hij het zo lang ophoud tot in de avond wordt zijn ontlasting al super dun.
  9. I

Hij doet het minimaal 3x, en ik ben niet op zoek naar reacties dat hij verschoond moet worden maar tips om zijn ritme te veranderen. Jullie snappen wel dat het niet normaal is om tot 00.00 op te blijven voor een kind. En voor ons vermoeiend is om zó vaak op en neer te gaan.  Misschien even...
  10. I

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Ik kan wel JANKEN. Onze zoon wordt aanstaande vrijdag 3, hij is al een half jaar zindelijk. Hij heeft in het begin op het potje/wc gepoept. Sinds 3 maanden is het echt uit de hand gelopen. Hij gaat om 19 uur naar bed en gilt tot 12...
  11. I

Zindelijk worden!

Vandaag geen ongelukjes gehad! En tot m'n grote verbazing doet hij zelf zn oefenbroekje uit of loopt naar me toe en zit zelf op t potje daarna :).  Dus die 1e reacties dat oefenbroekjes net luiers zijn & zindelijk binnen een week niet kan, klopt toch niet helemaal..    En natuurlijk ben ik...
  12. I

22 maanden en huilend wakker

Hier al 2 en 7 maanden oud en nog bijna elk avond wakker. Wij hebben een camera babyfoon dus praten wij tegen hem. Ze dromen ook veel meer dus het kan idd van alles zijn.
  13. I

Zindelijk worden!

Thanks voor de tips en info allemaal! Ik heb wel nog een vraagje naar de ouders die de zindelijkheidsbox hebben gebruikt. Lijkt mij zonde om dit nu nog aan te schaffen, hij heeft al een aantal dagen nu maar 1 ongeluk per dag. En dat is meestal met papa als hij in de speeltuin is en dus erg...
  14. I

Zindelijk worden!

@gebruiker jij in ieder geval bedankt voor je tips! Idd geduld denk ik. Luiers doen we alleen in de nacht om.
  15. I

Zindelijk worden!

@rcl omdat er antwoorden komen die een beetje 'oordelend' zijn. Ik weet natuurlijk dat een kind niet zindelijk is als je hem zelf op t potje zet en niet aangeeft. En er zijn een tal methodes daar vraag ik niet om, ik vraag meer hoe ik t beste verder kan aanpakken zodat hij het wél aangeeft als...
  16. I

Zindelijk worden!

@with love oefenbroekje is niet meer dan een aantal laagjes 'katoen' en als hij een klein drupje plast voelt hij dit wel en komt naar ons toe dus voelt degelijk wel wat hij moet doen daarna! Ook bij poepen.  @rcl ja maar je hebt meerdere methodes. Zo ook een methode met elk kwartier een keer...
  17. I

Zindelijk worden!

@levb nou nee eerst even googelen wat een oefenbroekje is!
  18. I

Zindelijk worden!

<p>Hoi,</p><p>Sinds maandag (nu al 6 dagen) ben ik bezig met zindelijkheidstraining bij mijn zoontje van 2 jaar en 7 maanden oud nu. Hij vond het interessant, benoemt poepen en plassen en zit zonder moeite op t potje of wc met verkleiner. Ik begon eerst vanaf maandag met elk...
  19. I

Nachtmerries? Slaapproblemen dreumes/peuter

<p>Hallo lieve ouders,</p><p>Ik had 3 weken geleden al een bericht geplaatst dat het slapen niet goed ging hier. Zoontje wordt precies over een maand 2 jaar oud. Het begon met het huilen bij het naar bed gaan. In de middag en avond. Middag sliep hij niet meer. Een week geleden...
  20. I

Dreumes/peuter wilt niet slapen

Om* 17 uur
  21. I

Dreumes/peuter wilt niet slapen

<p>Hoi allemaal</p><p>Mn zoontje van bijna 2 heeft weer eens een periode van niet willen slapen. Zowel in de middag als in de avond. Als hij het woord slapen al hoort begint hij zn ogen dicht te knijpen en te jammeren. De trap op duurt wel een kwartier en zodra hij in zn kamer...
  22. I

Babydrager Tula of Ergobaby

Hi! Ik ben draagconsulente geweest en wil je wel advies geven.. heb voornamelijk ervaring met tulas. Je kunt me op marktplaats onder Melody Tula vinden. Groetjes!
  23. I

is melk nog steeds belangrijk na 1 jaar ?

Melk is zeker nog belangrijk! Je hebt pap met vanillesmaak van Olvarit is 12+ die lust mn zoontje al maanden! Doe je 200ml melk bij dus dan heeft ze het grootste gedeelte al gehad.. en evt smeerkaas, stukje kaas of yoghurt door haar fruit? Soort van smoothie maken met melk? Melk in soep...
  24. I

Wandelwagen vs verplicht mandje in winkels - hoe?!

Wat voor kinderwagen heb je? Mandje kan toch in de boodschappenmand onderin of is het zo klein dat dat niet past? Bij onze stokke nooit probleem.
  25. I

13 maanden en niet willen slapen

Als het van de kiezen is tja logisch.. het doen ook ontzettend veel pijn. Dentinox en paracetamol zetpil al geprobeerd? Tanden is gewoon onrustige tijd. Blijft het daarna aanhouden zou ik 1 slaapje proberen. Verder niet ziek ofso? 
  26. I

Is brood ongezond voor kinderen? HELP

Maar krijgt je kindje als ontbijt alleen yoghurt of fruit en lunch? Lijkt me meer als tussendoortje moeten.. zou voor iets vullends gaan als ontbijtgranen/pap
  27. I

Is brood ongezond voor kinderen? HELP

2 sneetjes brood 18 maanden oud. Krijgt in de ochtend pap dus ook granen. Soms avond ook nog een halve sneetje naast t avondeten.
  28. I

Ergens anders slapen drama

Yep, hier zijn  zelfs dutjes drama ergens anders. En nu al enkele weken thuis ook middag én nacht. Je kunt er niks aan doen. Ze worden bewuster van alles en het gaat in periodes. De ene keer goed en dan t andere keer niet.
  29. I

10 maanden en met bedtijd huis op stelten

Hoi, Hier ook helaas ervaring met een zoontje wat niet slaapt. Was eerst in de nachten en nu ook al 2 dagen overdag. Is ziek geweest dus vaak bij ons geweest. Is ze verder goed in haar vel? Speelt eet goed? Geen oorontsteking, tandjes of pijn? Zo niet is het een fase denk ik. Mijn zoontje heeft...
  30. I

Nub theorie?? 12 weken en 2 dagen zwanger.

@vleermuis geen idee maar de beentjes zijn open en je ziet wel iets :)
Terug
Bovenaan