Zoekresultaten

1. I

uitgerekend februari 2019

Bij ons komt in beide families ook geen syndromen voor. Mijn vriend noemt als reden dat hij dan wat zekerheid heeft en zich kan voorbereiden (weet niet hoe je je hierop kan voorbereiden). Maar ben bang dat ik dit niet uit zijn hoofd kan praten. Ons kindje blijft wel dat is zeker.
  2. I

Hoi dames, We hebben gisteren informatie meegekregen of we ons kindje willen laten testen op bepaalde syndromen. Ik zit zelf te twijfelen of ik dat wel wil, maar mijn vriend die wil persee de test laten doen. Hebben jullie hier ervaring mee? Zouden jullie je laten testen?   Liefs  
  3. I

Hallo mede aanstaande moeders,  Vandaag de eerste echo gehad. Het blijkt dat we zelfs al 7,3 week zwanger zijn. Heb een super mooi hartje zien kloppen. Over 3 week de volgende. Zoals het er nu uit ziet zijn we eind januari uitgerekend. Toch eerder dan verwacht. Hoop dat iedereen een mooie echo...
  4. I

Voor het eerst zwanger

Hallo lieve mensen, Ik weet sinds donderdag dat we zwanger zijn. Weet ook niet wat ik moet voelen. De ene dag heb ik last van mn buik. De andere van mijn darmen. De eerste weken voordat ik wist dat ik zwanger ben had ik enorme last van mn borsten. Nu bijna helemaal niet meer. Super onzeker. Maar...
  5. I

Hoi allemaal,  7 juni er achter gekomen dat we zwanger zijn. Vanwege een onregelmatige en lange cyclus geen idee hoe ver we zijn. Verloskundige schat ongeveer 4,5 week. De wekenindicator van clean blue zegt al langer dan 5 week. Om er achter te komen hoe ver we zijn en te kijken of het wel...
  6. I

HEVIGE BUIKkrampen (VOORAL IN DE NACHT) maar geen bloeding

Hallo allemaal,  Wat ben ik blij om deze oude topic ook gevonden te hebben! Weet nu sinds 3 dagen dat ik zwanger ben. Geen idee hoe lang al. Heb van mezelf een onregelmatige en lange cyclus. Ik heb al 3 weken lang het idee dat ik ongesteld moet worden. Ten minste zo voelt het. 4 week geleden...
Terug
Bovenaan