Zoekresultaten

1. W

Baby’s geboren februari 2019

Hallo allemaal, Op 11 februari is ons meisje Laila Simone geboren! Het was een vlotte thuisbevalling waar ik met trots op terug kijk! 0815/0830 waren mn vliezen gebroken, heb toen nog gewoon mn zoontje naar de peuter gebracht. Rond 1330 hebben we de verloskundige gebeld om alles even te...
  2. W

uitgerekend februari 2019

@wila Ja dat klopt allemaal!  Heb het bij de 1e niet gemaakt omdat ik het niet nodig vond. Nu weet ik een beetje hoe een bevalling kan gaan dus ik twijfel of ik dit keer wel een plan ga maken of niet. Gelukkig hebben we nog even de tijd daarvoor!   
  3. W

Ik weet wel af van't geboorteplan maar heb er zelf niet een gemaakt. Het is ook niet verplicht. Je kan er gewoon dingen inzetten wat je echt wil en wat je echt niet wil. (Zoals pijnstilling en manier van bevallen)   Maar een bevalling gaat altijd anders dan je zelf in gedachten hebt. Zo wou ik...
  4. W

@MarsieK   Bij mn 1e zwangerschap ben ik misselijk geweest tot de 16e week.. dit werd een jongen   Nu zwanger van de 2e en vanaf het begin al last van acne terwijl ik dat echter nooit heb. En helemaal geen last van misselijkheid. Bij mij denkt iedereen dat dit een meisje wordt (ik zelf trouwens...
  5. W

Vanochtend 1e echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Ben helaas wel een week terug gezet! Dus ben 7+3 zwanger en 22 februari uitgerekend
  6. W

@lyjam hier wel in ieder geval! Gelukkig mag ik op mn werk van die soort joggingbroeken aan hebben..  Het valt dus nog niet op dat ik zwanger ben, dat weet namelijk nog niemand!
  7. W

Maandag 1e echo.. blijft spannend! #zenuwachtig
  8. W

Hallo Dames! Vandaag 6+4 weken zwanger van ons 2e kindje. Zou rond 15 februari uitgerekend zijn. Ongepland maar heel erg welkom! Ons zoontje is nu 1.5 jaar (ook ongepland haha) 9 juli hebben we de 1e echo en dan zijn we van plan om daarna onze vrienden, familie en werk in te lichten met het...
Terug
Bovenaan