Zoekresultaten

1. A

17 weken zwanger kwaaltje

Ik heb sinds een aantal dagen af en toe een vervelend gevoel, precies onder mijn rechterborst. Het is niet pijnlijk maar voelt een beetje tintelend aan net alsof je been slaapt. De gynaecoloog kon me niet verder helpen.. Iemand die dit ook wel eens heeft? Of heeft gehad?
  2. A

Eerste echo

Een te vroege echo moet je ook niet altijd willen hoor, soms is er dan nog niet genoeg te zien.
  3. A

Licht bloedverlies

Ik had een aantal dagen voordat mijn menstruatie zou moeten beginnen, ook een lichte bloeding bij mij was dit een innesteling bloeding.
  4. A

Eerste keer keizersnede tweede keer ook?

Ik heb vorige keer na mijn inleiding een keizersnede gehad omdat ik bleef hangen op 3 cm ontsluiting, ik heb nu met de gynaecoloog afgesproken dat ik graag natuurlijk wil bevallen maar dat ik geen inleiding wil.
  5. A

Hoe oud zijn jullie?

Ik was 22 toen ik mijn dochtertje kreeg, en ben nu 24 en net zwanger van de 2e.
  6. A

Eind juni, begin juli 2021❤️?

Gefeliciteerd aan alle nieuwe meiden! Ik ben trouwens 30 juni uitgerekend, zijn er nog meer dames die al een keizersnede hebben gehad?
  7. A

Eind juni, begin juli 2021❤️?

Hier ook positief getest! Volgens de berekening eind juni uitgerekend. Wij hebben al een dochtertje van 20 maanden 
  8. A

Twijfels.. partnerschapsregistratie

Wat bedoel je precies met dames op zoeken? Contact zoeken?
  9. A

Cadeau tips sinterklaas en verjaardag

<p>Ons meisje is in januari geboren, ik krijg steeds vaker de vraag wat de cadeau wensen zijn.</p><p>Iemand nog leuke tips? Of ideeën </p>
  10. A

Meisjes naam

Onze dochter heet Amy en haar tweede naam is Lynn 
  11. A

Onrustig gedrag 6, 5 maand oude baby

Misschien last van darmkrampen? Doorkomende tanden of ze heeft net een sprongetje gehad.. 
  12. A

Eerste afspraak gyn

Eerst een echo, en toen een intake gesprek ik vond deze vragen best wel uitgebreid. 
  13. A

Zwanger worden na een keizersnede

Hoelang geleden is jouw keizersnede? 
  14. A

Laatste fles baby 9 weken, wakker maken?

Ik heb mijn dochter lange tijd wakker gemaakt voor de laatste fles, op een gegeven moment een keer gekeken hoe het ging als ik dit niet deed. Soms kwam ze dan om 3 uur en soms pas om 6 uur.
  15. A

Eerste menstruatie na bevalling

De eerste keer was ook veel heftiger en langer, ik werd 6 weken na de bevalling weer ongesteld. 
  16. A

Eerste menstruatie na bevalling

De eerste keer was ook veel heftiger en langer, ik werd 6 weken na de bevalling weer ongesteld. 
  17. A

Andere moeders

In de zwangerschap ook wel, maar zeker met een kindje veranderd er heel veel in je leven. En in het begin komen ze wel, maar ik voel me soms best eenzaam 
  18. A

Omrollen

<p>Onze dochter is 15 weken oud, omrollen doet ze nog niet hebben jullie tips om dit te stimuleren? </p>
  19. A

Andere moeders

Ik ben net 23 en onze dochter is 14 weken, ik loop hier ook tegen aan inderdaad.
  20. A

Leren doorslapen

Onze dochter sliep al heel snel door.. maar ik moet haar ook echt wakker maken voor de flessen.
  21. A

Baby 3 maanden kleding

<p>Ik vind het met dit weer heel lastig om te bedenken wat ik mijn dochter aantrek, ze is nu 3 maanden maar past nog steeds maat 56 en sommige 62.. ik trek haar nu een korte mouw romper aan met een lange mouw t-s hirtje. Ik zie veel baby's voorbij komen met bijv alleen een jurkje aan. Wat...
  22. A

Is veel misselijk zijn goed teken

Dit inderdaad.. komt allemaal door hormonen 
  23. A

Ervaring met inleiden

Ik heb hetzelfde als NicolientjeP meegemaakt, probeer wel reëel te blijven het kan idd langer duren. Bij mij heeft het ook van maandag tot donderdag geduurd.
  24. A

Maat 50 echt nodig?

Wij hadden 1 pakje 50 maar hebben echt moeten bijhalen.. er werd gezegd dat wij een groot kindje hadden maar achteraf bleek dit niet zo te zijn
  25. A

Ervaring met inleiden

Ballon plaatsen is gevoelig, vliezen breken voelde ik niks van alleen een nat bed. Mijn bevalling is een keizersnede geworden ik heb maandag de ballon gehad en ben donderdag avond bevallen.
  26. A

Komende week inleiden

Onze kleine is ook precies met 38 weken geboren, met haar ging het meteen hartstikke goed.
  27. A

Mag je vragen om inleiding?

Ik snap dat je je zorgen maakt hoor! Ik moest idd ook steeds urine inleveren, en elke keer toch angst dat er eiwitten in zaten. Toen mijn bloeddruk meerdere keren hoger was 160/90 meestal, werd direct gesproken over inleiden eigenlijk .. 
  28. A

Hoofdpijn kan ook van de stress komen he.. maar als het echt nodig is gaan ze je kindje wel halen. Hebben ze al gekeken hoe je baarmoedermond is? 
  29. A

Precies wat hierboven staat.. ik heb het echt als verschrikkelijk ervaren.  Je lichaam is eigenlijk nog niet klaar om te bevallen. Mijn bloeddruk liep ook op en uiteindelijk hebben ze ervoor gekozen, om onze kleine toch te halen.
  30. A

37 weken en er klaar mee. Herkenbaar?

Heb ik inderdaad ook gehad, uitgerekend 6 februari en met de feestdagen zat ik er flink doorheen. Ik had gelukkig thuis nog genoeg te doen.. kleertjes wassen enz. Uiteindelijk is onze dochter met 38 weken gehaald.
Terug
Bovenaan