Zoekresultaten

1. M

Zwanger tweeling juli ‘19 uitgerekend

Vinden jullie het leuk/makkelijk om groepsapp te starten? Merk dat ik het erg fijn vind jullie verhalen en ervaringen te horen en moet zeggen dat ik dit forum beetje onhandig vind....
  2. M

Mijn telefoon werk niet helemaal lekker mee haha maar Sydx wat een heerlijk nieuws voor je!!! Ik hoop dat je nu lekker beetje kan ontspannen en genieten! Wat blij voor je!  IDMH wat fijn om inderdaad eens een ander geluid te horen. De reacties die je omschrijft zijn heel herkenbaar en ik merk...
  3. M

Sydx,  
  4. M

Oh en nog even kleine aanvulling.... verloskundige en gyno hebben beide uitgelegd dat je een of twee eeiig niet kan zien.... wel dat kans als ze in twee vruchtzakken zitter groter is dat het tweeeiig is maar dat dit geen zekerheid is ... terwijl overal op internet lees je wat anders haha nu...
  5. M

Uitgebreide verhalen juist fijn ?! Borstvoeding lijkt me ook wel iets moois maar ook zoooo slopend met twee.... ga er nog eens goed over denken!hoe verloopt zwangerschap verder bij jou? Hoever ben je nu? Pas twaalf weken maar kan nu al niet wachten .....
  6. M

Hebben jullie trouwens al nagedacht over borstvoeding??? Weet dat dit natuurlijk heel persoonlijk is en merk dat veel mensen om me heen er al vanuit gaan dat ik dat ga geven maar zelf twijfel ik mega ivm tweeling lijkt me flesvoeding ideaal... iemand ervaring of ideeen hierover? 
  7. M

Nou het verhaal tussen een en tweeeig is me eindelijk duidelijk... er is nu nog niets van te zeggen.. als het straks een jongen en meisje is weet je zeker dat het tweeeiig  is, hebben de kindjes hetzelfde geslacht dan kan het nog steeds beide zijn... ongeacht dat ze een aparte vruchtzak en...
  8. M

Sydx, super vervelend dat je zo beroerd bent! Hoop dat medicijnen helpen en je beetje kn gaan genieten! Net zelf 12 weken echo gehad en uitgerekende datum is weekje naar voren geschoven. Zag er allemaal goed uit en twee mooi kloppende hartjes... hele koffer aan informatie meegekregen dus hoop te...
  9. M

Uitgerekend in juli van tweeling

Hey Jessica wat leuk! Gefeliciteerd! De vk vertelde dat ze eerste twaalf weken terugrekenen dus kijken hoe groot vruchtjes zijn en op basis daarvan terugrekenen hoever je moet zijn dus dit wisselt in het begin ... na twaalf weken gaan ze aan hand van groeicurve kijken of ze goed...
  10. M

WoW en ook hele heftigeverhalen... wat heftig als je zo ingesteld bent op een tweeling en dan hoort dat er maar een Hartje klopt.... lijkt me echt verschrikkelijk!!! Wat dubbel zeg.... veel sterkte!!!  
  11. M

Hallo allemaal!wat leuk om te lezen en gefeliciteerd allemaal! Ik ben twaalf weken zwanger van een tweeling en deel graag ervaringen want het is onze eerste zwangerschap en zoooo spannend! Ben 5juli uitgerekend en vandaag eerste afspraak in ziekenhuis! Tot nu toe nergens last van behalve...
  12. M

Super dank je wel 
  13. M

Twee weken overtijd, krampen en slapeloosheid. Test negatief.

Ohja en dat slapen en die krampen had ik wel eerste weken van mijn zwangerschap maarja dat zegt denk ik niet zoveel..... nogmaals ik zou gewoon bellen! 
  14. M

Twee weken overtijd, krampen en slapeloosheid. Test negatief.

Hey,wat vervelend en spannend! Heb inderdaad ook wel eens van vals negatief gehoord en het uitblijven van menstruatie is wel vreemd..Normaal ben je altijd zelfde tijd ongesteld lees is ? Misschien slim om huisarts te bellen gewoon om advies te vragen zodat je weet waar je aan toe bent want dit...
  15. M

<p>hallo allemaal,</p><p>27 oktober een positieve test gedaan! Voor ons de eerste en helemaal in de wolken maar wat een spannende weken! Veel bloedverlies gehad, super moe maar gelukkig niet misselijk! 19 november zijn we in ochtend getrouwd en daarna naar vk geweest wegens...
  16. M

misschien zwanger van een tweeling????

Hey!Van harte gefeliciteerd! Ik ben inmiddels 12 weken zwanger (eerste keer). Ik ben niet misselijk maar zo erg moe en par bloedingen dus met zes weken al afspraak kunnen krijgen bij vk en wat bleek? Een tweeling! Ik had ook al met acht weken een flink buikje en de VK vertelde me dat alles bij...
  17. M

Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hallo allemaal!   iederee. Van harte gefeliciteerd!    Zaterdag heb ik mijn eerste test gedaan en gelijk positief! Heb er gelijk nog 4 gekocht en die zeggen allemaal hetzelfde!  Super spannend want het is ons eerste kindje en nog niet echt idee wat er allemaal op ons afkomt! Maandagavond intake...
Terug
Bovenaan